Karri Ahonen myyntijohtajaksi Sanoma Media Finlandin B2B-yksikköön
”Sanoma lähtee hyvissä asemissa ensi vuoteen. Vahvasti kehittyvä liikkuva kuva, digitaaliset kyvykkyydet sekä näitä tukevat insight- ja sisältöpalvelut takaavat asiakkaillemme vaikuttavia markkinoinnin ratkaisuja”, Karri Ahonen sanoo.
Kumppanitutkimuksen mukaan Sanoman vahvuudet kilpailukenttään nähden ovat asiantuntijuudessa ja yhteistyötavoissa. Asiakkaat kokevat Sanoman erityisen vahvaksi kilpailijoihinsa nähden suomalaisten kuluttajien tuntemuksessa sekä vastuullisuudessa markkinoinnin toimijana.
”On hienoa päästä vahvistamaan Sanoman asemaa markkinoijan luottokumppanina. Kumppanilta odotetaan asiantuntijuutta ja näkemyksellisyyttä sekä toimivaa ja tuloksellista yhteistyötä. Teemme kaikkemme täyttääksemme asiakkaiden odotukset”, Ahonen jatkaa.
Ahosen aiemmat vastuut siirtyvät johtaja Tero Huovilalle, joka vastaa myynnistä ja markkinoinnista kokonaisuutena.
Myyntijohtaja Stinde Mäkinen on päättänyt jatkaa työuraansa Sanoman ulkopuolella.
”Kiitän lämpimästi Stindeä hyvin tehdystä työstä. Karrin johdolla jatkamme hyvää yhteistyötä asiakkaidemme kanssa”, Tero Huovila sanoo.