Sanoman Get Tomorrow Campus -tapahtumalle voitto Evento Awardseista
Tapahtuma-alan ammattilaisille tunnustusta antava kilpailussa palkittiin voittajia 13 sarjassa.
Vuoden 2024 huhtikuussa järjestetty Get Tomorrow Campus oli Sanoman B2B-asiakkaille suunnattu kutsuvierastilaisuus.
”Tapahtuma erottui tyylikkäänä, eheänä ja hyvin suunniteltuna kokonaisuutena, jossa teema, sisältö ja visuaalisuus nivoutuivat onnistuneesti yhteen. Osallistujakokemus oli mitattu, ja tapahtuma vastasi kohderyhmän tarpeisiin korkeatasoisilla puitteillaan ja asiakaslähtöisyydellään. Rohkea teeman valinta ja yksityiskohtiin panostaminen loivat tapahtuman, joka yhdisti luovuuden ja ammattitaidon esimerkillisellä tavalla. Tekoälyn hyödyntäminen toi tapahtumaan innovatiivisen lisän”, kilpailun tuomaristo luonnehti voittajaa.
”Get Tomorrow Campus on täydellinen esimerkki siitä mitä syntyy, kun uskalletaan rakentaa tapahtuma rohkeasti asiakaskokemus ja elämyksellisyys edellä. Meillä oli Sanoman kanssa alusta alkaen yhteinen visio tehdä jotain erilaista ja vaikuttavaa. Tämä näkyi niin osallistujien innostuksessa kuin nyt myös Evento Awards -voitossa”, kommentoi Creative Director Oskari Liimatainen Lataamosta.
”Olemme erittäin kiitollisia Evento Awards -menestyksestä. Get Tomorrow on yksi isoimmista B2B-markkinointimme ponnistuksista. Olemme onnellisia, että olemme kyenneet kehittämään tapahtumaa sekä sisällöllisesti että elämyksenä vuosi vuodelta. Palkinto on myös tulosta aidosta kumppanuudesta ja hyvästä yhteistyöstä Lataamon kanssa”, sanoo Director, B2B Marketing Leena Koskinen Sanomalta.
Kuvassa palkintoa vastaanottamassa Niklas Ehrnrooth Lataamosta sekä Leena Koskinen ja Päivi Puotiniemi Sanomalta. Kuva: Anssi Korhonen / Evento Awards