Webinaari: Sitä saat, mitä mittaat
Kolme kulmakiveä tulokselliseen mainontaan

Mainonnan tehokkuus ei takaa sen tuloksellisuutta. Myös huonosti suunniteltu ja sisällöllisesti köyhä mainonta voi vaikuttaa väärien mittareiden valossa tehokkaalta.
Totuus löytyy tuloksista.
Miten voit aidosti vaikuttaa mainonnan tuloksellisuuteen? Mitä luvut kertovat meille luovuudesta? Entäpä miten tasapainotellaan lyhyen ja pitkän aikavälin tekemisen välillä? Webinaarissa kerromme, miten teet tuloksellista mainontaa kuluttajaymmärrystä sekä mittaamista hyödyntämällä. Paneudumme brändin ja luovuuden merkitykseen sekä kerromme, miten erilaiset mediaratkaisut tukevat luovuutta ja tuloksellisuutta. Kerromme myös työkaluista, joiden avulla opit ymmärtämään kohderyhmiäsi paremmin ja avaamme, miten voit tehostaa ja priorisoida mainontaa ROMI-mallinnuksen avulla.
Katso alta webinaarin tallenne!
Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Webinaarin ohjelma
Brändin voima
Sanoman Head of Insight Kati Alijoki kertoo brändin merkityksestä mainonnan tuloksiin ja Consumer Insight Strategist Sari Kärki antaa konkreettisia esimerkkejä oikein valituista mittareista sekä asioista, jotka vaikuttavat mainonnan tuloksellisuuteen.
Luovuuden merkitys mainonnan tuloksellisuudelle
Creative Director Jannis Mavrostomos Ryhmä Creativelta kertoo, miten luovuus varmistetaan ja antaa esimerkkejä luovista taktisista toteutuksista sekä mainonnan trendeistä. Käymme myös läpi, mitä lukuja ja mittareita luovuuden näkökulmasta kannattaa seurata ja miten kohderyhmä vaikuttaa luoviin toteutuksiin.
Tehokkuutta vai tuloksia?
Sanoman Customer Success Manager Anssi Saresvuo avaa Valopilkun Head Of Marketing Tytti Strandingin kanssa esimerkkejä tilanteista, joissa mainonnan tulokset ovat parantuneet mittaamisella ja kertoo, miten voit optimoida ja priorisoida mainontaa ROMI-mallinnuksen ja Sanoman tutkimuspalveluiden avulla.
Webinaarin päätteeksi tarjoamme mahdollisuuden jäädä keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia aiheista Sanoman asiantuntijoiden kanssa.
Tutustu puhujiin
Jannis Mavrostomos on mainonnan suunnittelija, joka on tehnyt markkinointiviestintää AD:n ja luovan johtajan rooleissa suurimmille suomalaisille brändeille jo lähes kahden vuosikymmenen ajan. Vahvimmillaan hän on pitkän linjan konseptien rakentamisessa sekä kaupallisesti menestyvissä suoritteissa.

Tytti Stranding on työskennellyt yli 15 vuotta vahvojen kuluttajabrändien parissa. Erityisesti data ja mittaaminen ovat lähellä hänen sydäntään. Päämäärätietoinen ja tulosorientoitunut Tytti pyrkii aina tekemään mahdollisimman tehokasta ja tavoitteet ylittävää markkinointia.

Kati Alijoki toivoo, että suomalaiset yritykset pohjaisivat markkinointiaan yhä enemmän tietoon ja asiakasymmärrykseen. Sanoman Head of Insightina hän inspiroituu kokonaiskuvasta ja isolla pensselillä maalaamisesta, mutta pohjaa kaiken vankkaan tietoon ja viiltävään analyysiin.

Anssi Saresvuo on asiakaslähtöinen markkinoinnin ja mainonnan strategi sekä tuloksellisuuden asiantuntija. Anssin intohimona on kasvattaa ymmärrystä markkinoinnin arvosta yritysten tärkeimpänä kasvunlähteenä ja auttaa kumppaneitamme nostamaan mainonnan tuloksellisuus uudelle tasolle.

Sari Kärki on strategi, jonka sydäntä lähellä ovat data, mittaaminen ja tiedolla johtaminen. Näissä asioissa hän auttaa myös mainostaja-asiakkaitamme. Sarin intohimona on kääntää numerot ja data konkreettisiksi toimenpiteiksi. Hän kuvaa työnsä hedelmällisimmäksi osaksi sitä, kun hän pääsee asiakkaiden kanssa yhdessä miettimään, mitä tulokset kertovat ja mitä tehdään seuraavaksi.
