WEBINAARI POHJOIS-SUOMEN JA POHJANMAAN PK-YRITTÄJILLE
Tunne kohderyhmäsi
ja kohdenna oikein
Näin rakennat myyntiä kasvattavia monimediakampanjoita

Miten hyvin tunnet asiakkaasi? Tiedätkö, miten saat kohderyhmäsi kiinni – ja ostamaan?
Tässä webinaarissa:
-
annamme vinkkejä parempaan kohderyhmätuntemukseen
-
avaamme mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksia konkreettisin esimerkein
-
kerromme, mihin kohdentaminen perustuu
-
neuvomme, miten voit ottaa alueelliset erityispiirteet huomioon, kun mietit mainonnan kohdentamista omalle kohderyhmällesi
-
kerromme, miten erilaiset mediaryhmät ja sisällöt toimivat erilaisille kohderyhmille
-
avaamme Sanoman tarjoamia markkinointiratkaisuja ja kohdennusmahdollisuuksia Pohjois-Suomessa ja Pohjanmaalla
Webinaarin juontaa ja keskustelua luotsaa kehitysjohtaja Tapio Haaja.
Webinaari perjantaina 15.9.
klo 9–10.15
Katso webinaarin tallenne alta
Lataa kohdennetun mainonnan opas
Mainonnan muodot kehittyvät huimaa vauhtia, ja etenkin digimainonta tarjoaa mahdollisuuden yhä tarkempaan kohdentamiseen.
Tämä opas kertoo, mihin mainonnan kohdentaminen perustuu, ja miten kohdennat mainontaa tehokkaasti.
Webinaarin sisältö
Asiakasymmärryksen ABC
Insight Manager Paula Kahila Sanomalta kertoo asiakasymmärryksen hyödyntämisestä markkinoinnissa. Käymme läpi, miten opit tuntemaan kohderyhmäsi, miltä näyttää suomalaisten ostokäyttäytyminen tällä hetkellä, ja miten varmistat, että markkinointiin sijoittamasi eurot tuovat lisää asiakkaita oikeasta kohderyhmästä.
Monimediallisen kampanjan kohdentaminen eri alueilla
Avainasiakkuusjohtaja Heidi Kurppa Sanomalta esittelee Sanoman kohdennuskyvykkyyksiä sekä alueellisen kohdentamisen mahdollisuuksia. Kerromme myös eri alueiden lainalaisuuksista kohdentamisen näkökulmasta sekä annamme vinkkejä kohderyhmän laajentamiseen ja bisneksen kasvattamiseen.
Case Järvikylä – ennätysmyynnit monikanavakampanjalla
Markkinointipäällikkö Sini Memonen kertoo Järvikylän menestyksekkäästä monimediakampanjasta, joka tuotti yli 7 miljoonaa kontaktia ja siivitti Järvikylän kaikkien aikojen myyntiennätykseen syksyllä 2022.
Tutustu puhujiin
Paula Kahila,
Insight Manager,
Sanoma
Insight Manager Paula Kahila työskentelee Sanomalla tutkimustiedon hyödyntämisen parissa. Datan tarkastelusta syttyvä Paula kuplii ideoita, janoaa haasteita ja rakastaa mitattavia tuloksia. Taustanaan hänellä on monipuolinen kokemus markkinoinnista sekä asiakkaan puolelta pöytää että markkinointitoimistosta.

Heidi Kurppa,
avainasiakkuusjohtaja,
Sanoma
Heidi Kurpalla on kokemusta erikokoisten asiakkaiden markkinoinnin haasteista ja niiden ratkaisemisesta monimediallisesti. Heidin vahvuuteena on löytää ja roolittaa jokaiselle asiakkaalle sopiva mediakokonaisuus, tavoitteet ja mittarit huomioiden.

Sini Memonen,
markkinointipäällikkö,
Järvikylä
Sini Memonen on työskennellyt Järvikylässä myynnin ja markkinoinnin erilaisissa tehtävissä jo vuosikymmenen. Sinille tärkeintä markkinoinnissa on mahdollisuus vaikuttaa ihmisten valintoihin: hänellä on aito halu auttaa ja ohjata ihmisiä kohti vastuullisempia valintoja. Tällä hetkellä Sinin sydän sykkii vihervoimaisten tuotteiden lisäksi erityisesti digimarkkinoinnille.

Kysyttävää tilaisuudesta?
Ota yhteyttä myyntiimme, autamme mielellämme!
Haluatko tavoittaa asiakkaasi tehokkaasti, muistettavasti ja myyvästi?
Lue lisää mainonnasta Pohjanmaalla
