TILAISUUS VARSINAIS-SUOMEN PK-YRITTÄJILLE
Tunne kohderyhmäsi
ja kohdenna oikein
Näin rakennat myyntiä kasvattavia monimediakampanjoita

Miten hyvin tunnet asiakkaasi? Tiedätkö, miten saat kohderyhmäsi kiinni – ja ostamaan?
Tässä tilaisuudessa:
-
annamme vinkkejä parempaan kohderyhmätuntemukseen
-
avaamme mainonnan kohdentamisen mahdollisuuksia konkreettisin esimerkein
-
kerromme, mihin kohdentaminen perustuu
-
neuvomme, miten voit ottaa alueelliset erityispiirteet huomioon, kun mietit mainonnan kohdentamista omalle kohderyhmällesi
-
kerromme, miten erilaiset mediaryhmät ja sisällöt toimivat erilaisille kohderyhmille
-
avaamme Sanoman tarjoamia markkinointiratkaisuja ja kohdennusmahdollisuuksia Varsinais-Suomessa
Tilaisuuden juontaa ja keskustelua luotsaa kehitysjohtaja Tapio Haaja.
Live-tapahtuma torstaina 21.9.
BioCity, Ministeri-sali 1. krs
Turku
aamukahvit klo 8.45
tilaisuus klo 9.15–10.45
Tilaisuudessa luvassa
Asiakasymmärryksen ABC
Insight Manager Paula Kahila Sanomalta kertoo asiakasymmärryksen hyödyntämisestä markkinoinnissa. Käymme läpi, miten opit tuntemaan kohderyhmäsi, miltä näyttää suomalaisten ostokäyttäytyminen tällä hetkellä, ja miten varmistat, että markkinointiin sijoittamasi eurot tuovat lisää asiakkaita oikeasta kohderyhmästä.
Monimediallisen kampanjan kohdentaminen eri alueilla
Aluemyyntijohtaja Sami Elmeranta Sanomalta esittelee Sanoman kohdennuskyvykkyyksiä sekä alueellisen kohdentamisen mahdollisuuksia. Kerromme myös eri alueiden lainalaisuuksista kohdentamisen näkökulmasta sekä annamme vinkkejä kohderyhmän laajentamiseen ja bisneksen kasvattamiseen.
Asiakascase: GVK Coating Technology Oy
Toimitusjohtaja Anssi Seppisen luotsaama maalialan yritys uskoo toiminnassaan hiilineutraaliuteen ja markkinoinnissa kohdentamiseen ja hyvään asiakastuntemukseen.
Tutustu puhujiin
Paula Kahila,
Insight Manager,
Sanoma
Insight Manager Paula Kahila työskentelee Sanomalla tutkimustiedon hyödyntämisen parissa. Datan tarkastelusta syttyvä Paula kuplii ideoita, janoaa haasteita ja rakastaa mitattavia tuloksia. Taustanaan hänellä on monipuolinen kokemus markkinoinnista sekä asiakkaan puolelta pöytää että markkinointitoimistosta.

Sami Elmeranta,
aluemyyntijohtaja,
Sanoma
Sami Elmerannalla on kokemusta erikokoisten asiakkaiden markkinoinnin haasteista ja niiden ratkaisemisesta monimediallisesti. Sami vetää Varsinais-Suomen aluemyyntiporukkaa.

Kysyttävää tilaisuudesta?
Ota yhteyttä myyntiimme, autamme mielellämme!
Haluatko tavoittaa varsinaissuomalaiset tehokkaasti, muistettavasti ja myyvästi?
Hyödynnä valtakunnallisia medioitamme ja kohdenna viestisi Varsinais-Suomeen. Oli valintasi sitten HS Turku tai Nelonen, meiltä saat juuri sinun tarpeisiisi ja budjettiisi sopivan ratkaisun.
