Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Näkemyksiä markkinoinnista

Tutut suomalaiset markkinointiammattilaiset esiintyvät Sanoman B2B-kampanjassa

Asiakassuhteet perustuvat samoihin lainalaisuuksiin kuin ihmissuhteetkin. Brändit testaavat markkina-arvoaan hyvin samaan tapaan kuin ihmiset toimivat vaikka yökerhoissa. Ensin toisilleen tuntemattomat kohtaavat, keskustelevat, tutustuvat ja päättävät vasta sitten, riittääkö luottamus jatkoon. Tähän analogiaan perustuu Sanoman uusi B2B-kampanja.
Suhde artikkelikuva
14.8.2020
Jaa:FacebookXLinkedin

Suomalaiset markkinoijat ovat toivoneet kansainvälisten digimainonnan ratkaisujen rinnalle kotimaisia, kilpailukykyisiä vaihtoehtoja jo pitkään. Nyt Sanomalta on saatavilla ratkaisuja ostopolun kaikkiin vaiheisiin mielikuvien rakentamisesta eurojen kotiuttamiseen. 

Kampanja on jopa kansainvälisessä mittakaavassa poikkeuksellinen, sillä markkinoinnin huippuosaajat esiintyvät siinä näyttelijärooleissa. Jopa keskenään kilpailevat tahot olivat mukana. Mukana ovat mm. markkinointijohtajat Satu Laakso, Seppo Niemelä ja Tomi Wirtanen, luova johtaja Jyrki Poutanen sekä toimitusjohtajat Kati Rajala ja Pauli Aalto-Setälä.

”Oli uskomattoman hienoa saada mukaan brändiammattilaisia. Haluamme kannustaa markkinoijia alan eteenpäin viemiseen ja rohkeuteen. Sitä tarvitaan juuri nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin” , sanoo itsekin kampanjassa esiintyvä Elina Bono, head of marketing, Sanoma B2B. 

”Tälläistä toimistorajoja ylittävää yhteistyötä ja innokasta hulluttelua tarvitaan. Kun Jani Halme repi tanssilattialla varoittamatta paitansa päältään, oma usko suomalaisen markkinoinnin heittäytymiskykyyn palasi kertaheitolla”, kertoo kampanjan luovasta toteutuksesta vastannut Tommi Laiho Folkista.

Näkyvin osa kampanjaa on yli minuutin mittainen mainoselokuva, jonka on tuottanut Otto productions. Kampanja näkyy myös printissä, digissä, radiossa ja somessa. Syventävää tietoa suhteen vaiheista löytyy markkinoijille suunnatulta sivulta media.sanoma.fi/suhde. Siellä alan huippuasiantuntijat kertovat omat näkemyksensä ja jakavat oppinsa suhteen eri vaiheisiin. 

Heittäydy suhteen pyörteisiin

Kampanjan tähdet: Pauli Aalto-Setälä (Chief Executive Officer, Dentsu Aegis Network Finland), Jani Halme (Creative director, ToinenPHD), Teppo Juuvinmaa (COO, Kulma Creative), Riikka Järvinen (Chief Marketing Strategist, Nordea), Satu Laakso (Markkinointijohtaja, Berner Oy), Tommi Laiho(Strategi, Folk), Stefan Möller (CEO, RadioMedia Finland), Seppo Niemelä (markkinointi- ja viestintäjohtaja, Verkkokauppa.com Oyj), Maija Nikkonen-Hilli (projektijohtaja, Miltton Creative), Jyrki Poutanen (Chief Creative Officer, Partner, TBWA\Helsinki), Kati Rajala (CEO, Cabonline Finland Oy) ja Tomi Wirtanen (Director, Global Brands & Portfolio, Gustav Paulig Ltd) sekä sanomalaiset  Karri Ahonen, Tuomas Airisto, Elina Bono, Tero Huovila, Heidi Isohanni, Stinde Mäkinen ja Anna Schoschkoff

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland