Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Hesarille kaksi palkintosijaa ja kaksi kunniamainintaa kansainvälisessä media-alan kilpailussa

Helsingin Sanomat sai kaksi palkintosijaa ja kaksi kunniamainintaa International News Media Associationin INMA Global Media Awards -gaalassa Washingtonissa maanantaina 4.6.
HS etusivu
7.6.2018
Jaa:FacebookXLinkedin

HS:n The Art of Journalism -julistekampanjalle tuli toinen sija kategoriassa Best idea to encourage print readership or engagement. Kahdentoista taiteilijan ja tekoälyn suunnittelemissa julisteissa herätetään katsoja ajattelemaan ja toimimaan maailman muuttamiseksi.

The World is Beyond the Headlines -kampanja tuli kolmanneksi Best brand awareness campaign -kategoriassa. Kampanjan keskiössä on se, miten luotettava tieto ymmärrystä.

Kunniamaininnan HS sai strategiauudistuksestaan Diamonds Are Forever: Helsingin Sanomat’s Digital Strategy Renewal kategoriassa Best new paid content or subscription initiative sekä monimediallisesta myyntistrategiastaan HS Multi-Channel Strategy in Media Sales kategoriassa Best new concept or innovation to create new profit centers.

”HS on onnistunut kasvattamaan tilausmääriään sekä uudistamaan ja nuorentamaan lukijakuntaansa. Laadukkaan sisällön lisäksi toimivalla myynnillä ja markkinoinnilla on ollut tässä kehityksessä iso rooli. Vuosi on ollut HS:n kampanjoille menestyksekäs: The Art of Journalism -julistekampanja on palkittu jo Vuoden Huipussa ja Grand Onessa. Maailma on otsikoiden takana palkittiin niin ikään Vuoden Huipuissa”, HS:n markkinointijohtaja Veera Siivonen toteaa.

Global Media Awards -kilpailuun osallistui 830 työtä 220 mediayrityksestä 39 maasta. Osallistujien joukossa oli sanomalehtiä, aikakauslehtiä, digitaalisia medioita sekä televisio- ja radiokanavia.

Hesarin vahvuus on yhä sen valtava lukijamäärä

Keväällä Hesarin tilausmäärä kääntyi kasvuun ensimmäistä kertaa 25 vuoteen. Alle 45-vuotiaiden digitilausten kasvu on ollut tässä merkittävä tekijä.  Tilausmäärän kasvu näkyy myös Kansallisen mediatutkimuksen (KMT) mittaamassa lukijamäärässä. Painetun lehden ja näköislehden yhteenlaskettu lukijamäärä nousi noin 9000 lukijalla.

Hesarin mainostuotteita kehitetään jatkuvasti lukijoiden lukutottumuksia silmällä pitäen. Jos mainostajalla on tarkoitus tavoittaa saman päivän aikana iso joukko suomalaisia on monikanavainen Hesarin etusivu ykkösvalinta. Kun mukana ovat kaikki kanavat, mainostaja tavoittaa yhden päivän aikana Hesarin etusivulla yli miljoona lukijaa ja kokosivulla yli 800 000 lukijaa.

”Hesarin tavoittavuus kaikkia sen kanavia käyttämällä on yhtä hyvä kuin 20 vuotta sitten, ellei jopa parempi. Monikanavapaketilla mainostaja pystyy jälleen tavoittamaan koko Hesaria kuluttavan, ostovoimaisen yleisön. Tämänkaltainen monikanavainen tuotteistus on tietääksemme ensimmäinen maailmassa.”, Sanoman uutismediakategorian kehityksestä ja tuotemyynnistä vastaava Head of News Media Matti Mustonen sanoo.


Tutustu HS etusivun ja HS kokosivun tehokkaisiin mainosratkaisuihin: 

Case Bo LKV: Lisää tunnettuutta >

Case Musti ja Mirri: Brändimielikuvan vahvistaminen >

 

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland