Aitoa elämää huokuva Kodin Kuvalehti tavoittaa laajasti ostovoimaiset naiset

Kodin kuvalehti
Kodin Kuvalehti on yksi Suomen suurimmista naisten lehdistä, joka tavoittaa arjen ostopäätöksiä tekevät naiset valtakunnallisesti. Aito elämä, erilaiset arjen intohimot ja aidot henkilötarinat koskettavat lukijoita, jotka elävöittävät tarinoita laajalti myös sosiaalisessa mediassa.

Kodin Kuvalehti auttaa lukijoitaan elämään ihanaa arkea, mutta myös käsittelemään meille kaikille merkityksellisiä aiheita mm. yksinäisyyttä, syrjäytymistä ja koulukiusaamista.  Sisällöt avartavat ihmisten maailmankatsomusta.

Kodin Kuvalehden lukijat panostavat kotiin ja perheeseen, he ovat kiinnostuneita merkkituotteista ja kotimaisuudesta. Lisäksi he panostavat omaan kauneuteen sekä omaan että läheisten hyvinvointiin. Ympäristötietoisina ja vastuuntuntoisina kuluttajina he arvostavat eettisyyttä. 

Lehden lukijat kuluttavat keskivertosuomalaista enemmän rahaa kosmetiikkaan, sisustustekstiileihin ja mattoihin ja kotimaan lomamatkoihin. He seuraavat ruokatrendejä, ovat kiinnostuneita luomuruoasta ja viineistä. Matkailijoina he suosivat erityisesti hyvinvointi- ja hemmottelulomia. Harrastukset liittyvät kodin hyvinvointiin ja omaan hengenravintoon, kuten käsitöihin, kirjojen lukemiseen ja luonnossa liikkumiseen.

Kodin Kuvalehden lukijoiden mielenkiinnonkohteet, harrastukset ja ostokäyttäytyminen
Kodin kuvalehden tavoittavuus

 

Kodin Kuvalehden teemat tarjoavat monipuolisia mainosmahdollisuuksia!

Tällä kaupallisesti kiinnostavalle kohderyhmälle on suunniteltu houkuttelevia teemoja, joiden ympäristö tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia mainostajille. Leivontaa ja ruokaideoita, kirjavinkkejä, terveyttä ja mielenrauhaa, tee se itse, kukkia ja puutarhoja, matkajuttuja sekä vuoden 2019 uutuusteemana Vintage ja keräily! 

Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi ja suunnitellaan Sinulle sopiva ratkaisu!

 

Lähde: TNS Atlas 2017