Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Effie Awardsissa rikotaan ennätyksiä!

​​​​​​​Markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavassa Effie Awardsissa on tänä vuonna mukana ennätysmäärä entryjä, yli 120 kisatyötä. Töitä tuli 40 toimistosta. Shortlist julkaistaan torstaina 22.11. ja palkinnot jaetaan torstaina 7.2.2019. Koko kilpailun paras kampanja saa arvostetun Grand Effie -palkinnon.
Karri Ahonen ja Tarja Virmala
9.10.2018
Jaa:FacebookXLinkedin

”Effie-kilpailu nostaa esiin markkinoinnin tulosta tuovan voiman. Jokainen kisatyön jättänyt on kiteyttänyt, mistä yrityksen vaikuttavimmissa markkinointihankkeissa on ollut kyse. Mitä niissä tavoiteltiin ja miksi tavoitteiden saavuttamisessa onnistuttiin. Kaikki kisatyöt ovat jo nyt suomalaisen markkinoinnin menestystarinoita.” hehkuttaa kilpailun tuomari ja Sanoma Media Finlandin johtaja Karri Ahonen.

”Tämä on vuoden kohokohta. Hatunnosto kaikille niille asiakkaille ja toimistoille, jotka ovat sekä panostaneet tulokselliseen markkinointiin että ahkeroineet niistä entryn. Odotan innolla keisseihin perehtymistä.” sanoo kilpailun päätuomari Miska Rajasuo.

”On ilo huomata, että tavoitteellinen markkinointi on noussut organisaatioissa keskeiseen rooliin. Töitä on tänä vuonna kilpailussa paljon enemmän kuin koskaan, mikä on erittäin positiivinen signaali. Olen erityisen ylpeä siitä, että tänä vuonna kisaan on ilmoittautunut kokonaan uusia toimialoja ja tekijöitä” sanoo MTL:n toimitusjohtaja Tarja Virmala.

Effie Awards -kilpailussa etsitään tuloksellisimpia markkinointikampanjoita. Keskeisiä kriteereitä ovat tulosten lisäksi kampanjan haasteellisuus, ideoiden toimivuus ja mitattavuus. Viimeisellä arviointikierroksella annetaan pisteet myös luoville elementeille.

Päätuomari Bob The Robotin toimitusjohtaja Miska Rajasuon lisäksi Effie Awards Finlandin tuomaristossa on 20 liikkeenjohdon, markkinoinnin ja markkinointiviestinnän kokenutta ammattilaista, jotka edustavat asiakkaita, toimistoja, korkeakouluja ja mediaa.

Finalistien joukosta parhaat palkitaan Bronze, Silver tai Gold Effie -palkinnoilla. Shortlist julkaistaan torstaina 22.11. ja palkinnot jaetaan torstaina 7.2.2019. Koko kilpailun paras kampanja saa arvostetun Grand Effie -palkinnon.

Kuva: Niklas Holm

Lue myös päätuomari Miska Rajasuon kirjoitus: Olisiko Effiestä itsestään Effie-voittajaksi? >

 

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland