Sanoma jatkaa kantaaottavalla linjallaan kotimaisen markkinoinnin puolesta
Suomi on uudelleenrakentamisen ja yhtenäistämisen äärellä. Vastuullisuus on viisautta -kampanja korostaa suomalaisten yritysten tuotteiden ja palveluiden merkityksellisyyttä. Aidot, hyvä teot kumpuavat yritysten arvoista ja vastuullisuudesta. Kotimaisten tuotteiden ja palveluiden suosiminen on näinä päivinä vastuullinen ja viisas teko. Oli kyse sitten kulutustavarasta, luovasta palvelusta ja mediavalinnasta.
”Kantaaottava markkinointi tuntuu tähän hetkeen sopivalta. Koko ala tarvitsee sitä. Hyötysisältö markkinoijille on ollut koko kevään oman markkinointimme keskiössä. Olemme saaneet siitä valtavasti positiivista palautetta asiakkailtamme ja muilta yhteistyökumppaneiltamme. Tämä aika on yhdistänyt alan, ja moni ulkopuolinen asiantuntija on osallistunut hyödyllisen ja inspiroivan sisällöntuotantoon, jolle olemme pystyneet tarjoamaan jakelukanavan eri kanavissamme. Kotimaisuus on vastuullisuutta. Näin myös omalla alallamme markkinoinnissa. Toivottavasti yhteinen rintamamme pitää, ja autamme toinen toisiamme myös jatkossa”, sanoo Elina Bono Sanoman B2B-markkinoinnista.
”Suomalaisuutta on mainostettu aina, mutta suoraan sanoen se on usein ollut vähän päälleliimattua ja tylsää. Nyt jos milloinkaan suomalaisilla brändeillä on oiva mahdollisuus ottaa takaisin menetettyjä markkinaosuuksia edustamalla suomalaisia ydinarvoja, joista ainakin rehellisyys ja sisu resonoivat itselleni syvästi”, toteaa kampanjan luoja Tommi Laiho mainostoimisto Folkista.
Vastuullisuus on viisautta -kampanja tulee näkymään laajasti sanoma- ja aikakauslehdissä, digissä ja somessa loppukesän ajan.