Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Sanoman Get tomorrow -tapahtumalle Evento Awardsin pääpalkinto

Sanoman Get tomorrow -asiakastapahtuma voitti kovatasoisen Evento Awards 2019 -kilpailun oman kategorian "maksuton yritystapahtuma" ja koko kilpailun pääpalkinnon Grand Prixin. Tänä vuonna Get tomorrow nähdään ensimmäistä kertaa webinaarina.
GT-artikkelikuva.jpg
1.9.2020
Jaa:FacebookXLinkedin

Tapahtuma-alan ammattilaisille tunnustusta antava kilpailu siirrettiin useamman kerran koronapandemian vuoksi ja palkinnot päästiin jakamaan vasta 27. elokuuta.

Markkinointialan B2B-tapahtuma Get tomorrow kasvoi todelliseksi ilmiöksi. Finlandia-talolla järjestetty tilaisuus jalkautti Sanoma Media Finlandin viestin "Aina tulee sanomista" erityisen onnistuneesti.

"Get tomorrow meni viime vuonna ihan nappiin joka tavalla. Palaute sekä asiakkailtamme että omalta porukalta oli ylistävää. Se, että pääsimme vielä fiilistelemään voittoa näin jälkikäteen, nostatti tunteet jälleen pintaan. Olen koko tiimistä ja tapahtumakumppanistamme Lataamosta todella ylpeä", sanoo tapahtumaa B2B:ssa luotsannut markkinointipäällikkö Päivi Puotiniemi.

Kokonaisvaltainen elämys syntyi esimerkiksi siitä, kuinka henkilökohtaisesti osallistujat huomioitiin tapahtumaan saapuessa ja sen aikana. Sanoman omat mediat Helsingin Sanomista radiokanaviin valjastettiin tapahtumapäivän aamuna toivottamaan osallistujat tervetulleiksi, ja Finlandia-talon ympäristön ulkomainostaulut toistivat tapahtuman visuaalisuutta.

Tapahtuman visuaalinen ilme – sydän, salama ja siivet – toisti lämpöä, tunnetta ja vaikuttavuutta.

Tilaisuus alkoi pysäyttävästi mieskuoro Huutajien esityksellä, kun kuoro huusi Sanoman ”Aina tulee sanomista” -manifestin markkinointipäättäjäyleisölle. Tapahtuman asiasisältö oli huippuluokkaa asiantuntijapuhujineen.

Tunnelma sähköistyi viimeistään viimeisen puhujan astellessa lavalle. Vasta artistiuransa lopettanut Suomen suurin rapartisti Jare Tiihonen piti elämänsä ensimmäisen keynote-puheenvuoronsa Cheek-brändinsä taustoista. Jare Tiihosen puheenvuoron koki vain Finlandia-talon yleisö, eikä eksklusiivista puheenvuoroa streamattu virtuaaliyleisölle.

Get tomorrow 2019 teki vaikutuksen sekä yrityksen ulkopuolisiin osallistujiin että Sanoman omaan henkilökuntaan. Palaute, käytäväkeskustelut ja yhteenkuuluvuuden tunne olivat jotakin, mitä kukaan ei osannut odottaa etukäteen.

”Jo tilaisuuden aikana tuntui siltä, että nyt onnistuimme puhuttelemaan erittäin vaativaa kohderyhmäämme, Suomen merkittävimpiä markkinointipäättäjiä. Fiilis Finlandia-talossa oli korkealla ja pöhinä somessa vilkasta. Palautekysely tilaisuuden jälkeen vahvisti asian – mittari toisensa jälkeen kilahti vihreälle, enkä muista niin runsasta avoimien positiivisten kommenttien määrää, kuin silloin saimme”, Päivi Puotiniemi kertoo.

Lataamo Group on tehnyt Sanoma Media Finlandin kanssa pitkäjänteistä yhteistyötä jo useamman vuoden ajan. Molemminpuolinen luottamus syventää asiakassuhdetta ja on omiaan mahdollistamaan ennenkokemattoman luovia ja vaikuttavia kohtaamisia.

”Teemme paljon töitä ymmärtääksemme Sanoman tavoitteita ihan aidosti. Kun syvä ymmärrys toistemme tavoitteista ja vahvuuksista on vuosien varrella löytynyt, voimme kokeilla kimpassa rajoja niin luovuuden kuin vaikuttavuudenkin suhteen, Lataamon luova johtaja Wille Niinistö toteaa.

Tänä vuonna Get tomorrow järjestetään olosuhteiden vuoksi ensimmäistä kertaa webinaarina. Mutta ei minä tahansa webinaarina vaan digitaalisena elämyksenä, joka ei jätä ketään kylmäksi. Tilaisuuden puhujat paljastetaan myöhemmin.

"Asiakkaidemme odotukset ovat viime vuoden jälkeen tapissa. Ja niin on meidän tekijöidenkin. Tavoitteenamme on tehdä vuoden paras webinaari, jota yksikään asiakkaistamme ei halua missata", Puotiniemi vihjaa lokakuussa järjestettävästä tapahtumasta.

Get the New Tomorrow 8.10.2020 klo 9–11

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland