Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Sanoma B2B:n uusi mainonnan konsepti korostaa markkinointiviestinnän tuloksellisuuden merkitystä

”Tuloksellinen markkinointi on yhteistyötä, tavoitteiden ymmärtämistä sekä jatkuvaa mittaamista ja kehittämistä”, sanoo Director, B2B Marketing Leena Koskinen.
16.6.2025
Jaa:FacebookXLinkedin

Markkinoinnin uuden konseptin Tuloksellisuus on meidän peli suunnittelu käynnistyi position määrittelystä.  

”Sanoma B2B:llä on yhteiskunnallisesti merkittävä tehtävä vauhdittaa yritysten ja koko kansantalouden kasvua markkinoinnin keinoin. Haluamme olla asiakkaillemme tuloksellisen markkinointiviestinnän kumppani”, Leena Koskinen sanoo.   

Markkinoinnin tuloksellisuudella on merkittävä rooli yritysten liiketoiminnan menestyksessä.  

”Tehtävänämme markkinointiviestinnän kumppanina tuottaa tuloksia asiakkaillemme. Miksi emme puhuisi siitä, mikä on olemassaolomme tarkoitus? Meidän pelillä emme tarkoita sisäistä peliä, vaan yhteistä peliämme asiakkaiden kanssa. Paras kumppanuus syntyy tuloksellisesta yhteistyöstä.” 

Kyse ole vain yhdestä kampanjasta vaan mainonnan konseptista, jonka teemalla tullaan jatkamaan pitkään.  

Kampanjaviesti sisältää myös lupauksen tehdä asioita entistä paremmin. 

”Tarjoamme kaikenkokoisille yrityksille eväitä menestykseen. Meille tuloksellinen markkinointi on yhteistyötä, tavoitteiden ymmärtämistä sekä jatkuvaa tulosten analysointia ja kehittämistä. Siksi markkinointi kanssamme on helpompaa ja vaikuttavampaa”, Koskinen lupaa.  

Kampanjan konsepti on suunniteltu yhteistyössä mainostoimisto Folk Finlandin kanssa.  

“Markkinointi on vaikea laji. Sanoma tekee sen helpoksi. Tässä on luova idea kiteytettynä”, kertoo suunnittelija Sami Korjus Folk Finlandilta.  

“Sanoman monikanavainen kampanja toimii samalla esimerkkinä muille mainostajille vahvasta brändäyksestä niin kuvan kuin äänenkin osalta. Tuotanto oli ihan poikkeuksellinen tässä maassa. Studioon rakennettiin käsipelillä valtava pienoismaailma. Tekniikka korostaa Sanoman inhimillistä osaamista ja on yksi tapa erottua ajassa, jossa kanavat ovat täynnä tekoälyä”, Korjus sanoo.  

Folk Finlandin tiimissä olivat suunnittelijat Sami Korjus ja Mika Junna sekä asiakkuusjohtaja Teppo Juuvinmaa. Mainonnan tuotannosta vastasi Directors Guild.


Katso kampanjan mainosvideo:

Tagit

Näkemyksiä
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland