Sanoma B2B:n uusi mainonnan konsepti korostaa markkinointiviestinnän tuloksellisuuden merkitystä
Markkinoinnin uuden konseptin Tuloksellisuus on meidän peli suunnittelu käynnistyi position määrittelystä.
”Sanoma B2B:llä on yhteiskunnallisesti merkittävä tehtävä vauhdittaa yritysten ja koko kansantalouden kasvua markkinoinnin keinoin. Haluamme olla asiakkaillemme tuloksellisen markkinointiviestinnän kumppani”, Leena Koskinen sanoo.
Markkinoinnin tuloksellisuudella on merkittävä rooli yritysten liiketoiminnan menestyksessä.
”Tehtävänämme markkinointiviestinnän kumppanina tuottaa tuloksia asiakkaillemme. Miksi emme puhuisi siitä, mikä on olemassaolomme tarkoitus? Meidän pelillä emme tarkoita sisäistä peliä, vaan yhteistä peliämme asiakkaiden kanssa. Paras kumppanuus syntyy tuloksellisesta yhteistyöstä.”
Kyse ole vain yhdestä kampanjasta vaan mainonnan konseptista, jonka teemalla tullaan jatkamaan pitkään.
Kampanjaviesti sisältää myös lupauksen tehdä asioita entistä paremmin.
”Tarjoamme kaikenkokoisille yrityksille eväitä menestykseen. Meille tuloksellinen markkinointi on yhteistyötä, tavoitteiden ymmärtämistä sekä jatkuvaa tulosten analysointia ja kehittämistä. Siksi markkinointi kanssamme on helpompaa ja vaikuttavampaa”, Koskinen lupaa.
Kampanjan konsepti on suunniteltu yhteistyössä mainostoimisto Folk Finlandin kanssa.
“Markkinointi on vaikea laji. Sanoma tekee sen helpoksi. Tässä on luova idea kiteytettynä”, kertoo suunnittelija Sami Korjus Folk Finlandilta.
“Sanoman monikanavainen kampanja toimii samalla esimerkkinä muille mainostajille vahvasta brändäyksestä niin kuvan kuin äänenkin osalta. Tuotanto oli ihan poikkeuksellinen tässä maassa. Studioon rakennettiin käsipelillä valtava pienoismaailma. Tekniikka korostaa Sanoman inhimillistä osaamista ja on yksi tapa erottua ajassa, jossa kanavat ovat täynnä tekoälyä”, Korjus sanoo.
Folk Finlandin tiimissä olivat suunnittelijat Sami Korjus ja Mika Junna sekä asiakkuusjohtaja Teppo Juuvinmaa. Mainonnan tuotannosta vastasi Directors Guild.
Katso kampanjan mainosvideo: