Tuloksellisuus on meidän peli
Markkinoinnin pelikenttä on armoton, ja tuloksellisen markkinoinnin tekeminen kaikkea muuta kuin helppoa. Me Sanomalla tunnemme tämän pelin, ja haluamme auttaa kaiken kokoisia yrityksiä onnistumaan. Kanssamme voit koota parhaan joukkueen ja ratkaisut tavoitteesi saavuttamiseksi.
Lisää liike ja pärjäät markkinoinnin pelikentällä
Ihmiset kuluttavat liikkuvaa kuvaa entistä enemmän.
Ei ihme, se on muotona ylivoimainen tunteiden herättämiseen.
Lähde: Liikkuvan kuvan ajankäytön jakauma, A25–64, Sanoman arviot ja ennusteet
Tavoita jopa 92 % kansasta
Liikkuvan kuvan mediamme tarjoavat mainostajille maan vaikuttavimman ympäristön.
Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus, AdEdge ja Total TV-tutkimus, AdEdge VOD – vkot 1-52 2024, keskimääräinen viikkotavoittavuus. Kantar Mind Kuluttaja, vuosi 2024. , Sanoman Tv+videoverkoston (instream ja outstream) viikkotavoittavuus, kun kaikilla alustoilla hyödynnetään video täyteen potentiaaliin. Kohderyhmä A25-64
Sanoman pelinrakentajat
Sanoman pelinrakentajat
Oletko markkinoinnin mestari vai kenttäpelaaja?







