Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Mainonnan ratkaisut
  4. Natiivimainonta

Natiivimainonta printissä

Natiivimainonta-printissä-hero.jpg

Natiivimainonta printissä, tai niin sanotut advertoriaalit, antavat mahdollisuuden sisällölliseen mainontaan painetussa ympäristössä. Natiivimainonta voidaan toteuttaa yksittäisenä advertoriaalina tai jatkuvana kolumnin kaltaisena yhteistyönä.

Printin natiivimainontaa voidaan roolittaa monella eri tavalla. Sillä voidaan luoda vahvasti brändimielikuvaa jo valmiiksi aiheesta kiinnostuneen yleisön keskuudessa. Esimerkiksi tiettyyn aihepiiriin keskittyvät teemalehdet saavat kiinni potentiaalisen yleisön, jolle mainostaja voi syventää viestiään inspiraation ja hyödyllisen sisällön avulla. Natiivimainonta antaa mahdollisuuden syventää brändin tarinaa tai kiinnittyä brändille olennaisiin laajempiin teemoihin.

natiivi-printit.png

Printti-ilmoituksessa natiivimainonnalla haetaan usein elämyksellisempää toteutusta, jossa kuvilla, kuvituksella ja ilmeellä on suuri rooli.

Mahdollisia ovat myös erikoisratkaisut, jotka voivat olla kosketettavia ja jotka kuluttaja voi säilyttää. Esimerkiksi erilaiset lehden väliin tuleviin liitteet, tuotenäytteet tai esitteet sekä näyttävät julisteet tai kortit varmistavat korkean huomioarvon lukijoiden keskuudessa ja erottuvat voimakkaasti. Myös painoteknisien erikoisuuksien hyödyntäminen, kuten esimerkiksi lakkapinnoitteiden, erikoispainovärien, muotoon leikkausten tai muut viimeistelyratkaisujen käyttö,  on mahdollista.


Printissä natiivimainonta antaa  mahdollisuuden näyttäviin ja yllättäviin toteutuksiin
 

Taktisempia tuloksia kaivattaessa printissä toteuttavan natiivimainonnan avulla voidaan myös aktivoida ja ohjata kivijalkaan esimerkiksi erilaisten etujen ja tarjoussetelien avulla. Natiivimainonta printissä voi myös täydentää monikanavaista kokonaisuutta, joka näkyy esimerkiksi verkossa tai muissa kanavissa. Esimerkiksi verkkoartikkelista voidaan helposti taittaa myös printtitoteutus, jolloin saadaan kampanjalle lisää peittoa ja tavoittavuutta.


Printtinatiivi voi myös täydentää monikanavaista kokonaisuutta
 

Natiivimainonnan näkyvyys printissä

Natiivimainontaa on mahdollista toteuttaa kaikissa Sanoman printtibrändeissä uutismediasta aikakauslehtiin. Katso alta esimerkkiratkaisut.

Nordea_SiSu_KK_printti_natiivi.jpg
Natiivimainos, jossa on käytetty kuvitusta hyväksi
K-Market deskari printti.png
Verkkoartikkelin pohjalta tuotettu natiivimainos printissä
Alku-natiivi.jpg
Printtilehden välissä jaeltava sisällöllinen liite
Me Naiset kansi.png
Lisäkansi, jossa on hyödynnetty natiivimainontaa

Suunnittelijan työkalut

Hinnat ja myyntiehdot

Katso natiivimainonnan hinnat ja myyntiehdot. 

Hinnat ja myyntiehdot.jpg

Mediatiedot

Tutustu Sanoman brändien ja tuotteiden mediatietoihin.

Mediatiedot.jpg

Aineisto-ohjeet

Tutustu printtinatiivien aineisto-ohjeisiin. 

Aineistotiedot

Ota yhteyttä

Katso Sanoman myynnin ja asiantuntijoiden yhteystiedot.

Yhteystiedot.jpg
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland