TVOF-Total-TV-hero.jpg

Sanoman Total TV

Televisiomainonta

Vaikuttavimmat TV-sisällöt, puhutuimmat ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet

Nykypäivän mediatykityksessä viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. Ole osana uusia maailmoja, näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita. Valjasta vaikuttavin media käyttöösi ja tee vaikutus tunnetasolla.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa tv-ratkaisuistamme markkinoijalle sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti.

Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

TV-mainonnan ratkaisut

Näkemyksiä TV-mainonnasta

TV-vuosi artikkelikuva

Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista

Sanoman monipuolinen ja viihteellinen tarjonta tavoittaa katsojat sekä ohjelmien lähetysaikaan televisiosta että Ruutu-palvelusta. Sanoman Total TV:n keskimääräinen viikkotavoittavuus vuonna 2020 oli noin 4 miljoonaa silmäparia. Kokonaisuuteen kuuluu Nelonen, JIM, Liv, Hero, Fox, National Geographic ja Ruutu.
TV & video
Sanoman Total TV:n monipuolinen viihdetarjonta tavoitti viikoittain lähes 4 miljoonaa suomalaista
Suomen suurin viihdetalo Genelec

Ääni ratkaisee myös Genelecillä

Viisi kautta kestänyt yhteistyö The Voice of Finlandin kanssa on tuonut kovat kasvuluvut Genelecin myyntiin.
TV & video
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
Näkemyksiä markkinoinnista
Ääni ratkaisee myös Genelecillä

Caset, joista tuli sanomista

Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely
Case Treenikämpällä hero

Case Ruutu Live Treenikämpällä – Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa

Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.
Ruutu Live Treenikämpällä
Lidl_hero_3840x1280.jpg

Case Lidl Kesäbiisi – Yhteistyöllä ilmiöksi

Poikkeustila laittoi lähes jokaisen markkinoijan suunnitelmat uusiksi. Niin kävi myös Lidlille. Kun tämän vuoden kesäbiisin musavideon kuvaukset peruuntuivat, piti keksiä nopeasti jotain uutta. Sanoman avulla videon teosta luotiin pika-aikataululla ilmiö, johon tuhannet suomalaiset osallistuivat.
Lidl Kesäbiisi