Sanoman Total TV

Nykypäivän mediatykityksessä viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. TV:n markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. TV:n avulla brändisi pääsee osaksi uusia maailmoja, näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita. Tältä sivulta löydät tietoa Sanoman Total TV -ratkaisuista markkinoijalle sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

 

  


Miksi Sanoman Total TV?

Vaikuttavimmat TV-sisällöt
Puhutuimmat ilmiöohjelmat
Kirkkaimmat tähdet
 

   

Televisiomainonta

Caset neliö

Caset

Inspiroidu televisiomainonnan menestystarinoista.

Caset

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti.

Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Onnistu TV-mainonnalla

Kun me Sanomalla puhumme televisiosta, emme tarkoita vain lineaarisia tv-kanaviamme laatusisältöineen, vaan puhumme myös suoratoistopalvelu Ruudun huipputarjonnasta ja television uusista kulutustavoista. Tutustu televisiomainonnan ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

videomainonta_some.jpg

Videomainonta

Liitä TV-kampanjaasi video ja kasvata kampanjan tehoa.

Videomainonta
TODG jakokuva.jpg

Case the other danish guy

Television rooli on ollut the other danish guylle merkittävä. Tutustu caseen ja inspiroidu!

Case the other danish guy

Tavoitatko asiakkaasi eri kulutushetkissä?

Näkemyksiä TV-mainonnasta

Kuukauden kamppis DNA Netti Apuri

Helmikuun kuukauden kamppis on DNA:n hyvän mielen tv-mainos

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. DNA:n Netti Apuri -kampanja viihdyttää ja oivalluttaa.
Kuukauden kamppis
TV & video
Helmikuun kuukauden kamppis on DNA:n hyvän mielen tv-mainos

Caset, joista tuli sanomista

Case Mutti Hero

Case Mutti – Brändiviihteellä tuloksiin

Erottuvat videoratkaisut ja vahva ohjaus sisällön pariin saivat katsojatavoitteet ylittymään reippaasti.
Mutti
Case Battery Padel Tour hero.jpg

Case Battery Padel Tour – Oma turnaus Ruudussa

Battery Padel Tour toi näyttävästi Batteryn brändin esiin.
Battery Padel Tour
Case Bocuse dÓr hero

Case Tähtikokkien Bocuse d’Or – Bocuse d’Oriin liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon pääkohderyhmässä.

Oman tv-ohjelman ja Bocuse d’Or -kilpailun sponsoroinnin koettiin sopivan hyvin K-ryhmälle.
Tähtikokkien Bocuse d’Or