Sanoma Total TV

Sanoma total TV

Total TV

Televisiolla on kiistaton voima mainosmediana. Äänen, kuvan ja liikkeen käyttö mahdollistaa tunteisiin vetoavan tarinankerronnan ja tekee mainonnasta ylivoimaisen vaikuttavaa. Kaupallisen tv:n markkinajohtajana* tavoitamme kanavillamme sekä isot massat että kohderyhmäsi tarkasti kohdennettuna. Sanoman monipuoliset luovat ratkaisut televisiossa ja Ruudussa tarjoavat upeita mahdollisuuksia erottautua. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennettu ohjelmayhteistyö ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä tv:n hyödyntämismahdollisuuksista. Tarvittaessa tarjoamme ratkaisut ”avaimet käteen” -periaatteella suunnittelua ja tuotantoa myöten.

* kaupallinen katseluosuus 10–54-vuotiaissa, lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus


Lue lisää TV-mainonnasta >

 

 

Televisio – tee vaikutus tunnetasolla

On yksi yhteys yli muiden. Televisio tavoittaa suomalaiset tehokkaasti ja moniaistisesti. Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmällä vaikutat vahvasti ihmisten tunteisiin ja mielikuviin. TV tarjoaa brändeille mahdollisuuden jättää pitkäaikainen tunnejälki katsojaan rennon keskittyneessä ja viihdyttävässä mediaympäristössä.

Sanoman TV-kanavat tavoittavat 4 miljoonaa *) suomalaista viikossa. Katsojat haastavat meidät tarjoamaan heille parhaita sisältöjä. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Näiden ajassa elävien ilmiöiden vetovoima vahvistaa myös sinun viestiäsi.

*) Lähde:  TV-mittaritutkimus, NM:n ja FNG:n keskimääräinen viikkotavoittavuus kohderyhmässä 4+ (vkot 1–10 2019)

Tutustu syksyn huikeaan TV-ohjelmistoon!

Vain elämää juhlii syksyllä 10-vuotiskauttaan. 

Video

Ajankohtaista

Teemu Suominen

Huomio nämä seikat, kun ostat tv-sisältöihin mainontaa ohjelmallisesti

Ohjelmallisen lupaus tavoittaa juuri oikeat kontaktit oikealla hetkellä tarjoaa äärimmäisen kiehtovan lähtökohdan mainostajille. Käytännön toteutuksessa on kuitenkin useita asioita, joista markkinointia suunnittelevien ja mainosaikaa ostavien henkilöiden tulisi olla tietoisia, Sanoman Head of Video & Development Teemu Suominen kirjoittaa.
TV & video
Digiratkaisut
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Huomio nämä seikat, kun ostat tv-sisältöihin mainontaa ohjelmallisesti
Elina Konttonen BB live

Big Brotherilla jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa

Big Brother Suomi on noussut syksyn kiistatta suurimmaksi tv-ilmiöksi. Big Brother on tavoittanut syksyn aikana 2,6 miljoonaa katsojaa, eli lähes puolet koko maan väestöstä.
TV & video
Big Brotherilla jo yhteensä yli 29 miljoonaa starttia Ruudussa
Tankkaustarinat ajankohtaista

Tankkaustarinat − maailman onnellisimman maan ihmisiä ABC:lla

Tankkaustarinat oli erityisen onnistunut siksi, että kyseessä ei ollut vain TV-ohjelma, vaan ohjelman ympärille rakennettiin asiakkaan tavoitteiden mukaisesti monimediallinen kampanjakokonaisuus.
TV & video
Digiratkaisut
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Tankkaustarinat − maailman onnellisimman maan ihmisiä ABC:lla

Caset

Hero-Case-Kotipizza.jpg

Case Kotipizza – Pepsin makushottien onnistunut lanseeraus

Kotipizzan valikoimaan kuuluvien Pepsin makushottien lanseeraus toteutettiin onnistuneesti The Voice on Finland -ohjelmayhteistyöllä. Ohjelmassa viestittiin innovatiivisella ja kiinnostusta herättävällä tavalla, että Kotipizzan ravintoloissa voi nauttia suosittuja virvoitusjuomia aivan uudenlaisilla
Kotipizza
Case Kulta Katriina

Case Kulta Katriina – Kahvikupin äärellä tulee sanomista

Me suomalaiset olemme kahvi- ja TV-kansaa. Kahvikulttuurimme on käytöstapoja, sanontoja ja yksityiskohtia, joita vain suomalainen voi ymmärtää. Vaikuttavat viihdeilmiömme taas keräävät massoittain ihmisiä TV:n ääreen ja sisällöt puhuttavat niin kotona, kahvipöydässä kuin sosiaalisessa mediassa.
Kulta Katriina
Case the other danish guy

Case the other danish guy – myyntimenestys alle yhdeksässä kuukaudessa

Tuntematon suomalainen alusvaatemerkki, the other danish guy (TODG), käynnisti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön maaliskuussa 2018. Aiemmin he olivat tehneet lähinnä tulospohjaista mainontaa Facebookissa, mutta se ei tuonut toivottuja myynnillisiä tuloksia. Oli siis aika kokeilla uutta strategiaa,
the other danish guy