Sanoma Total TV

Sanoma total TV

Total TV

TV on nopeasti tavoittava tunnemedia. Sanoman intressidatan avulla tavoitat yhä tarkemmat, jo valmiiksi tunnelmaan viritetyt kohdeyleisöt heidän kiinnostusalueidensa mukaan sekä lineaarisesti että Ruutu-videoverkoston avulla.

Televisio - tee vaikutus tunnetasolla

On yksi yhteys yli muiden. Televisio tavoittaa suomalaiset tehokkaasti ja moniaistisesti. Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmällä vaikutat vahvasti ihmisten tunteisiin ja mielikuviin. Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus myös brändeille jättää pitkäaikainen tunnejälki ihmiseen rennon keskittyneessä ja viihdyttävässä mediaympäristössä.

Sanoman TV-kanavat tavoittavat 3,9 miljoonaa suomalaista viikossa. Katsojat haastavat meidät tarjoamaan heille parhaita sisältöjä. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Näiden ajassa elävien ilmiöiden vetovoima vahvistaa myös sinun viestiäsi.

Televisio

TV-mainonnan trendit maailmalla

Mitkä asiat mietityttävät Yhdysvalloissa, kun puhutaan kaupallisesta televisiosta ja mainonnasta? Tero Honkala avaa videolla keskustelunaiheita: kohdentamista datan avulla, mainoskokemuksen muodostumista, sisältöjen monipuolista hyödyntämistä sekä TV:n kokonaiskatselun mittaamisen haasteita.

Syksyn TV-ohjelmisto on täynnä kotimaisia supertähtiä ja kiinnostavia uutuuksia

Kansainväliset megabrändit, yhteisöllisyys, käsinkirjoitettu draama sekä Suomen suurimmat ilmiöt ja kirkkaimmat tähdet – TV-syksy tarjoaa mainostajalle monia mahdollisuuksia suosikki- ja uutuusohjelmien parissa! Tutustu tavoittavaan syksyn TV-ohjelmistoon >

Video

Video

Liikkuvan kuvan sisältöä kulutetaan TV:n lisäksi yhä enemmän netti-TV:stä tietokoneen, SmartTV:n, älypuhelimen ja tabletin avulla. Liikkuva kuva on tehokas brändimainonnan väline ja online-kanavan myötä videomainonta soveltuu perinteistä TV-mainontaa paremmin myös taktisempaan kampanjointiin. Liikkuvan kuvan ja äänen vahvuus on kyky kertoa tarinoita ja saada aikaan tunnereaktioita, jotka vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen asti. Tarinoiden avulla mainostaja jää myös tutkitusti paremmin ja pysyvämmin kuluttajan mieleen.