Sanoma Total TV

Sanoma total TV

Total TV

TV on nopeasti tavoittava tunnemedia. Sanoman intressidatan avulla tavoitat yhä tarkemmat, jo valmiiksi tunnelmaan viritetyt kohdeyleisöt heidän kiinnostusalueidensa mukaan sekä lineaarisesti että Ruutu-videoverkoston avulla.

Televisio - tee vaikutus tunnetasolla

On yksi yhteys yli muiden. Televisio tavoittaa suomalaiset tehokkaasti ja moniaistisesti. Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmällä vaikutat vahvasti ihmisten tunteisiin ja mielikuviin. TV tarjoaa brändeille mahdollisuuden jättää pitkäaikainen tunnejälki katsojaan rennon keskittyneessä ja viihdyttävässä mediaympäristössä.

Sanoman TV-kanavat tavoittavat 4 miljoonaa *) suomalaista viikossa. Katsojat haastavat meidät tarjoamaan heille parhaita sisältöjä. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Näiden ajassa elävien ilmiöiden vetovoima vahvistaa myös sinun viestiäsi.

*) Lähde:  TV-mittaritutkimus, NM:n ja FNG:n keskimääräinen viikkotavoittavuus kohderyhmässä 4+ (vkot 1-10 2019)

Screenforce Day 2019: Uusi olohuone

7.5. järjestettävä Screenforce Day tuo Helsingin Clarioniin kattauksen kansainvälisiä huippupuhujia, vaikuttavia mainonnan menestystarinoita sekä tiukkaa keskustelua tv-mainonnan ajankohtaisista tuulista.

Varmista paikkasi!

Ilmoittaudu mukaan

Televisio

TV-mainonnan trendit maailmalla

Mitkä asiat mietityttävät Yhdysvalloissa, kun puhutaan kaupallisesta televisiosta ja mainonnasta? Tero Honkala avaa videolla keskustelunaiheita: kohdentamista datan avulla, mainoskokemuksen muodostumista, sisältöjen monipuolista hyödyntämistä sekä TV:n kokonaiskatselun mittaamisen haasteita.

Video