Total-TV-hero.jpg

Sanoman Total TV

Televisiomainonta

Vaikuttavimmat TV-sisällöt, puhutuimmat ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet

Nykypäivän mediatykityksessä viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. Ole osana uusia maailmoja, näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita. Valjasta vaikuttavin media käyttöösi ja tee vaikutus tunnetasolla.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa tv-ratkaisuistamme markkinoijalle sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Caset neliö

Caset

Inspiroidu menestystarinoista.

Caset
Video-liftup-nelio.jpg

Video

Lue lisää videomainonnan mahdollisuuksista.

Video

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti.

Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

TV-mainonnan ratkaisut

Kun me Sanomalla puhumme televisiosta, emme tarkoita vain lineaarisia tv-kanaviamme laatusisältöineen, vaan puhumme myös suoratoistopalvelu Ruudun huipputarjonnasta ja television uusista kulutustavoista. Tutustu televisiomainonnan ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

Video liftup

Videomainonta

Liitä TV-kampanjaasi video ja kasvata kampanjan tehoa.

Videomainonta
ohjelmayhteistyo

Ohjelmayhteistyö

Tutustu ohjelmayhteistyön monipuolisiin vaihtoehtoihin ja valitse tarpeisiisi sopivin.

Ohjelmayhteistyö
tv video bundle liftup

Spottimainonta

Osta tv-kampanja jakelutieriippumattomasti kaikille ruuduille nopeasti ja näppärästi.

Spottimainonta
reaaliaikainen tv mainonta liftup

Reaaliaikainen mainonta

Reagoi muutoksiin nopeasti ja päivitä kampanjaasi reaaliaikaisesti Sanoman TV-, video- ja online-kanavissa.

Reaaliaikainen mainonta

Näkemyksiä TV-mainonnasta

TV-ja-videopalvelut-some.jpg

Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta

Sanoma on jakanut suomalaiset mediankäyttäjinä eri segmentteihin. Ennakkoluulottomat verkostoitujat kuluttavat harkitusti mediaa ja vakiintuneet arjesta nauttijat arvostavat tuttua ja turvallista. Millaisten sisältöjen parista eri segmentit tavoittaa?
Tutkittua
TV & video
Haluatko tavoittaa uteliaat suunnannäyttäjät tai mukavuudenhaluiset viihtyjät? Lataa tuoreet tiedot Sanoman segmenttien TV- ja videokatselusta
Ruudun uusi tilausvaihtoehto artikkelikuva

Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset

Ruutu tuo markkinoille uuden tilaustuotteen, joka yhdistää mainokset edulliseen hintaan ja sisältää pääsyn kaikkiin Ruutu+-ohjelmiin. Tarjolla on edelleen myös mainokseton Ruutu+-tilaus, joka pysyy ennallaan. Uudella tuotteistuksella vastataan kuluttajien ja mainostajien toiveisiin.
TV & video
Ruudun uusi tilausvaihtoehto yhdistää edullisen hinnan ja mainokset

Caset, joista tuli sanomista

Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely
Case Treenikämpällä hero

Case Ruutu Live Treenikämpällä – Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa

Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.
Ruutu Live Treenikämpällä
Lidl_hero_3840x1280.jpg

Case Lidl Kesäbiisi – Yhteistyöllä ilmiöksi

Poikkeustila laittoi lähes jokaisen markkinoijan suunnitelmat uusiksi. Niin kävi myös Lidlille. Kun tämän vuoden kesäbiisin musavideon kuvaukset peruuntuivat, piti keksiä nopeasti jotain uutta. Sanoman avulla videon teosta luotiin pika-aikataululla ilmiö, johon tuhannet suomalaiset osallistuivat.
Lidl Kesäbiisi