Sanoman Total TV

Nykypäivän mediatykityksessä viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. TV:n markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. TV:n avulla brändisi pääsee osaksi uusia maailmoja, näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita. Tältä sivulta löydät tietoa Sanoman Total TV -ratkaisuista markkinoijalle sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

 

  


Miksi Sanoman Total TV?

Vaikuttavimmat TV-sisällöt
Puhutuimmat ilmiöohjelmat
Kirkkaimmat tähdet
 

   

Televisiomainonta

Caset neliö

Caset

Inspiroidu televisiomainonnan menestystarinoista.

Caset

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti.

Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Onnistu TV-mainonnalla

Kun me Sanomalla puhumme televisiosta, emme tarkoita vain lineaarisia tv-kanaviamme laatusisältöineen, vaan puhumme myös suoratoistopalvelu Ruudun huipputarjonnasta ja television uusista kulutustavoista. Tutustu televisiomainonnan ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

videomainonta_some.jpg

Videomainonta

Liitä TV-kampanjaasi video ja kasvata kampanjan tehoa.

Videomainonta
TODG jakokuva.jpg

Case the other danish guy

Television rooli on ollut the other danish guylle merkittävä. Tutustu caseen ja inspiroidu!

Case the other danish guy

Tavoitatko asiakkaasi eri kulutushetkissä?

Näkemyksiä TV-mainonnasta

Segmenttien tv katselu artikkelikuva

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  

Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Uusi Total TV -mainonnan mittaus antaa mainonnan ostajille ja myyjille kokonaisnäkymän tv- ja suoratoistomainonnan kampanjan tuloksiin. Yhteismitallisuus, läpinäkyvyys ja luotettavuus mahdollistavat mittauksen käytön myös mainonnan valuuttana. 
TV & video
Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön  
Case Battery Padel Tour artikkelikuva

Batteryn ja padelin yhteistyö tehtiin näkyväksi

Battery-energiajuoma haluaa olla mukana hyvinvointiteemoissa, kuten liikunnassa ja jaksamisessa. Syntyi Battery Padel Tour, jonka ottelut olivat katsottavissa Ruudussa neljänä viikonloppuna. Ohjelman ympärillä ei näytetty muuta mainontaa kuin Batteryn omia sisältöjä.
Case
Luovat ratkaisut
TV & video
Batteryn ja padelin yhteistyö tehtiin näkyväksi
Star Channel artikkelikuva

FOX on tammikuussa STAR Channel

STAR Channel aloittaa Suomen lähetyksensä 6. tammikuuta 2023 ja korvaa FOX kanavan.
TV & video
FOX on tammikuussa STAR Channel

Caset, joista tuli sanomista

Case Battery Padel Tour hero.jpg

Case Battery Padel Tour – Oma turnaus Ruudussa

Battery Padel Tour toi näyttävästi Batteryn brändin esiin.
Battery Padel Tour
Case Bocuse dÓr hero

Case Tähtikokkien Bocuse d’Or – Bocuse d’Oriin liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon pääkohderyhmässä.

Oman tv-ohjelman ja Bocuse d’Or -kilpailun sponsoroinnin koettiin sopivan hyvin K-ryhmälle.
Tähtikokkien Bocuse d’Or
Vepsäläinen Remppa vai muutto hero

Case Vepsäläinen – Ohjelmayhteistyö monipuolisti brändimielikuvaa

Remppa vai muutto Suomi tarjosi kuluttajille ideoita ja inspiraatiota sisustamiseen. "Ohjelmayhteistyöllä oli toivotunlaiset tulokset mielikuvaamme."
Vepsäläinen