Sanoman Total TV

Nykypäivän mediatykityksessä viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. TV:n markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. TV:n avulla brändisi pääsee osaksi uusia maailmoja, näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita. Tältä sivulta löydät tietoa Sanoman Total TV -ratkaisuista markkinoijalle sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

 

  


Miksi Sanoman Total TV?

Vaikuttavimmat TV-sisällöt
Puhutuimmat ilmiöohjelmat
Kirkkaimmat tähdet
 

   

Televisiomainonta

Caset neliö

Caset

Inspiroidu televisiomainonnan menestystarinoista.

Caset

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti.

Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Onnistu TV-mainonnalla

Kun me Sanomalla puhumme televisiosta, emme tarkoita vain lineaarisia tv-kanaviamme laatusisältöineen, vaan puhumme myös suoratoistopalvelu Ruudun huipputarjonnasta ja television uusista kulutustavoista. Tutustu televisiomainonnan ratkaisuihimme alla tai kysy lisää!

videomainonta_some.jpg

Videomainonta

Liitä TV-kampanjaasi video ja kasvata kampanjan tehoa.

Videomainonta
TODG jakokuva.jpg

Case the other danish guy

Television rooli on ollut the other danish guylle merkittävä. Tutustu caseen ja inspiroidu!

Case the other danish guy

Näkemyksiä TV-mainonnasta

Mirko Baas artikkelikuva

Valovoimisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia

Ohjelman pitää herättää tunnetta. Tunne voi olla iloa, surua, onnellisuutta tai vaikkapa kateutta, mutta sitä pitää löytyä, jotta katsoja palaa yhä uudestaan sisällön pariin, kirjoittaa Nelonen Median kotimaisen viihteen päällikkö Mirko Baas
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
TV & video
Valovoimisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia
Kevään 2023 ohjelmisto artikkelikuva

Sanoma TV:n kevään 2023 tv-ohjelmistossa on luvassa monipuolinen kattaus uutuuksia ja vanhoja suosikkeja

Nelosen kevään ohjelmiston valovoimaisia tähtiä ovat mm. ensimmäisen täysin oman ohjelmansa Neloselle tuova Christoffer Strandberg sekä Haluatko miljonääriksi? -visailun lisäksi toisenkin ohjelman puikkoihin hyppäävä Antti Holma. Antti juontaa keväällä uutta Mestarileipurit-kilpailua.
TV & video
Sanoma TV:n kevään 2023 tv-ohjelmistossa on luvassa monipuolinen kattaus uutuuksia ja vanhoja suosikkeja

Caset, joista tuli sanomista

Case Bocuse dÓr hero

Case Tähtikokkien Bocuse d’Or – Bocuse d’Oriin liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon pääkohderyhmässä.

Oman tv-ohjelman ja Bocuse d’Or -kilpailun sponsoroinnin koettiin sopivan hyvin K-ryhmälle.
Tähtikokkien Bocuse d’Or
Vepsäläinen Remppa vai muutto hero

Case Vepsäläinen – Ohjelmayhteistyö monipuolisti brändimielikuvaa

Remppa vai muutto Suomi tarjosi kuluttajille ideoita ja inspiraatiota sisustamiseen. "Ohjelmayhteistyöllä oli toivotunlaiset tulokset mielikuvaamme."
Vepsäläinen
Case F-Secure hero Vain elämää

Case F-Secure – Monimediainen kampanja sai laajaa näkyvyyttä ja kasvatti ostoaietta

Mainonta jäi mieleen, ja yli puolet mainontaa nähneistä harkitsi tietoturvatuotteiden ostamista.
F-Secure