TVOF-Total-TV-hero.jpg

Sanoman Total TV

Televisiomainonta

Vaikuttavimmat TV-sisällöt, puhutuimmat ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet

Nykypäivän mediatykityksessä viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. Ole osana uusia maailmoja, näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita. Valjasta vaikuttavin media käyttöösi ja tee vaikutus tunnetasolla.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa tv-ratkaisuistamme markkinoijalle sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti.

Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

TV-mainonnan ratkaisut

Näkemyksiä TV-mainonnasta

TIna Åström

Korona vauhditti tv:n ja videon kulutusta − mikä tilanne on nyt?

Olohuoneen televisio nousi kevään aikana kodin tärkeämmäksi laitteeksi. Koska suurin osa meistä joutui elämään Big Brotherin kaltaisessa tilanteessa, niin eskapismin tarve korostui entistä voimakkaammin, Tina Åström kirjoittaa.
TV & video
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Korona vauhditti tv:n ja videon kulutusta − mikä tilanne on nyt?
BB juontajat artikkelikuva

Big Brother Suomi on edelleen kohderyhmänsä jättiläinen

Big Brother Suomen starttijakso tavoitti komeat 846 000 katsojaa, ja keskikatsojamäärä oli 490 000. Big Brother on tuttuun tapaan suursuosikki etenkin kaikissa nuoremmissa katsojaryhmissä.
TV & video
Big Brother Suomi on edelleen kohderyhmänsä jättiläinen

Caset, joista tuli sanomista

Case Treenikämpällä hero

Case Ruutu Live Treenikämpällä – Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa

Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.
Ruutu Live Treenikämpällä
Kauneimmat joululaulut case hero

Case Kauneimmat joululaulut – Kaikkien aikojen ennätys lahjoituksissa ja kävijämäärissä

Monikanavainen Kauneimmat joululaulut -kampanjan saavutti kaikkien aikojen ennätyksen sekä lahjoituksissa että kävijämäärässä.
Kauneimmat joululaulut
If_keltanokat_hero.jpg

Case If Keltanokka – Laajaa huomiota lasten liikenneturvallisuudelle

Ifin Keltanokka-kampanja huomattiin, se oli erittäin selkeä ja pidetty ja onnistui hyvin myös aktivoinnissa. Kampanja vaikutti erityisesti preferenssiin, mikä viestii siitä, että kampanja kosketti tunnetasolla.
If Keltanokka