TV-hero.jpg

Sanoman total TV

Suomen katsotuimmat TV-kanavat, puhutuimmat ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet.

Televisiomainonta

Nykypäivän mediatykityksessä viestisi hukkuu, jollet erotu joukosta. TV:n kiistaton markkinointiteho perustuu sen laajaan tavoittavuuteen, laadukkaaseen mediaympäristöön ja tarinan voimaan. Ole osana uusia maailmoja, näkökulmia, yhteisiä kokemuksia ja suuria tunteita. Valjasta vaikuttavin media käyttöösi ja tee vaikutus tunnetasolla.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa tv-ratkaisuistamme markkinoijalle sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti.

Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

TV-mainonnan ratkaisut

Näkemyksiä markkinoinnista

Herra Tokmannin paluu artikkelikuva

Kesäkuun kuukauden kamppis on herra Tokmannin paluu

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Tokmannin kesäfilmissä herra Tokmanni palaa koronakaranteenista uuteen arkeen.
TV & video
Kuukauden kamppis
Kesäkuun kuukauden kamppis on herra Tokmannin paluu
Vesa Tuominen Ellen Jokikunnas

Unikulma uskoo markkinoinnin voimaan myös vaikeina aikoina

Kun lehdet alkoivat koronakevään aikana ohentua ilmoituksista, Unikulman omistaja ja toimitusjohtaja Vesa Tuominen kuuli ehdotuksen: mitäs jos meilläkin vähän vähennettäisiin mainoksia?
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Näkemyksiä markkinoinnista
Case
Unikulma uskoo markkinoinnin voimaan myös vaikeina aikoina

Caset

Case Treenikämpällä hero

Case Ruutu Live Treenikämpällä – Yhteistyö paransi DNAn brändimielikuvaa

Ruutu Live Treenikämpällä -ohjelman katsojien parissa tehty tutkimus osoitti, että yhteistyökumppanuudella oli positiivinen vaikutus DNA:n brändimielikuvaan. DNAn koettiin olevan ajan hermolla, nuorekas mahdollistaja ja hyväntekijä.
Ruutu Live Treenikämpällä
Kauneimmat joululaulut case hero

Case Kauneimmat joululaulut – Kaikkien aikojen ennätys lahjoituksissa ja kävijämäärissä

Monikanavainen Kauneimmat joululaulut -kampanjan saavutti kaikkien aikojen ennätyksen sekä lahjoituksissa että kävijämäärässä.
Kauneimmat joululaulut
If_keltanokat_hero.jpg

Case If Keltanokka – Laajaa huomiota lasten liikenneturvallisuudelle

Ifin Keltanokka-kampanja huomattiin, se oli erittäin selkeä ja pidetty ja onnistui hyvin myös aktivoinnissa. Kampanja vaikutti erityisesti preferenssiin, mikä viestii siitä, että kampanja kosketti tunnetasolla.
If Keltanokka