Sanoma Total TV

Sanoma total TV

Total TV

Televisiolla on kiistaton voima mainosmediana. Äänen, kuvan ja liikkeen käyttö mahdollistaa tunteisiin vetoavan tarinankerronnan ja tekee mainonnasta ylivoimaisen vaikuttavaa. Kaupallisen tv:n markkinajohtajana* tavoitamme kanavillamme sekä isot massat että kohderyhmäsi tarkasti kohdennettuna. Sanoman monipuoliset luovat ratkaisut televisiossa ja Ruudussa tarjoavat upeita mahdollisuuksia erottautua. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennettu ohjelmayhteistyö ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä tv:n hyödyntämismahdollisuuksista. Tarvittaessa tarjoamme ratkaisut ”avaimet käteen” -periaatteella suunnittelua ja tuotantoa myöten.

* kaupallinen katseluosuus 10–54-vuotiaissa, lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus


Lue lisää TV-mainonnasta >

 

 

Televisio – tee vaikutus tunnetasolla

On yksi yhteys yli muiden. Televisio tavoittaa suomalaiset tehokkaasti ja moniaistisesti. Liikkuvan kuvan ja äänen yhdistelmällä vaikutat vahvasti ihmisten tunteisiin ja mielikuviin. TV tarjoaa brändeille mahdollisuuden jättää pitkäaikainen tunnejälki katsojaan rennon keskittyneessä ja viihdyttävässä mediaympäristössä.

Sanoman TV-kanavat tavoittavat 4 miljoonaa *) suomalaista viikossa. Katsojat haastavat meidät tarjoamaan heille parhaita sisältöjä. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Näiden ajassa elävien ilmiöiden vetovoima vahvistaa myös sinun viestiäsi.

*) Lähde:  TV-mittaritutkimus, NM:n ja FNG:n keskimääräinen viikkotavoittavuus kohderyhmässä 4+ (vkot 1–10 2019)

Tutustu syksyn huikeaan TV-ohjelmistoon!

Vain elämää juhlii syksyllä 10-vuotiskauttaan. 

Video

Ajankohtaista

hybridi_tv

Markkinoija, näin voi hyödyntää hybridi-TV:tä

Hybridi-TV tarjoaa aktivoivia kampanjamahdollisuuksia ja yhdistää perinteisen television, netin ja sosiaalisen median parhaat puolet myös kaupallisesti. Ruutu+ hyödynsi kampanjassaan hybridi-TV:tä tuloksekkaasti.
TV & video
Markkinoija, näin voi hyödyntää hybridi-TV:tä
Nelonen-viikonloput-syksy19.jpg

Nelonen Median huikea viikonloppu – Vain elämää ja Selviytyjät Suomi tavoittivat miljoonayleisöt, BB-sisältöjä katsottu Ruudussa yli 4,3 miljoonaa kertaa

Viikonloppu oli Nelonen Median juhlaa! Perjantaina Vain elämää -ohjelmassa vietettiin Antti Tuiskun päivää, sunnuntaina Nelosella starttasi odotettu Selviytyjät Suomi, ja samana iltana Big Brother Suomessa pudotettiin suorassa lähetyksessä ensimmäinen asukas ulos talosta. Näitä lähetyksiä seurasi televisiosta miljoonayleisö.
TV & video
Nelonen Median huikea viikonloppu – Vain elämää ja Selviytyjät Suomi tavoittivat miljoonayleisöt, BB-sisältöjä katsottu Ruudussa yli 4,3 miljoonaa kertaa

Caset

Hero-Case-Kotipizza.jpg

Case Kotipizza – Pepsin makushottien onnistunut lanseeraus

Kotipizzan valikoimaan kuuluvien Pepsin makushottien lanseeraus toteutettiin onnistuneesti The Voice on Finland -ohjelmayhteistyöllä. Ohjelmassa viestittiin innovatiivisella ja kiinnostusta herättävällä tavalla, että Kotipizzan ravintoloissa voi nauttia suosittuja virvoitusjuomia aivan uudenlaisilla
Kotipizza
Case Kulta Katriina

Case Kulta Katriina – Kahvikupin äärellä tulee sanomista

Me suomalaiset olemme kahvi- ja TV-kansaa. Kahvikulttuurimme on käytöstapoja, sanontoja ja yksityiskohtia, joita vain suomalainen voi ymmärtää. Vaikuttavat viihdeilmiömme taas keräävät massoittain ihmisiä TV:n ääreen ja sisällöt puhuttavat niin kotona, kahvipöydässä kuin sosiaalisessa mediassa.
Kulta Katriina
Case the other danish guy

Case the other danish guy – myyntimenestys alle yhdeksässä kuukaudessa

Tuntematon suomalainen alusvaatemerkki, the other danish guy (TODG), käynnisti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön maaliskuussa 2018. Aiemmin he olivat tehneet lähinnä tulospohjaista mainontaa Facebookissa, mutta se ei tuonut toivottuja myynnillisiä tuloksia. Oli siis aika kokeilla uutta strategiaa,
the other danish guy