Sanoma Total TV

Sanoma total TV

Suomen katsotuimmat TV-kanavat, puhutuimmat ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet.

Televisiomainonta

Tee vaikutus tunnetasolla – kerro tarinasi äänen ja liikkuvan kuvan avulla. Anna viestisi näkyä ja kuulua laajasti ja tehokkaasti. Tee TV-mainontaa, josta tulee sanomista.

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Kerro tarinasi yhdessä kirkkaimpien tähtien kanssa miljoonille silmäpareille

Televisio on vaikuttava mainosmedia, joka yhdistää äänen ja liikkuvan kuvan ja mahdollistaa tunteisiinvetoavan tarinankerronnan. Kun tuot tarinasi Sanoman TV-portfolion yhteyteen, tavoitat suomalaiset laajasti ja tehokkaasti. Räätälöimme myös sinun tarpeisiisi toimivia ja erottuvia luovia ratkaisuja. Kanssamme luot todistetusti monikanavaisia viihdeilmiöitä, joista kuluttajat puhuvat kotona, kahvipöydässä ja sosiaalisessa mediassa. Isot ilmiöohjelmat ja kirkkaimmat tähdet brändin ja tunnettuuden rakentajana, datakohdennetut ohjelmayhteistyöt ja vaikuttajamarkkinointi ovat esimerkkejä mahdollisuuksista, joita Sanoman TV tarjoaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.

Vaikuttavat TV-ratkaisumme

Ajankohtaista

Korona tiedonlähteen artikkelikuva

Televisio ja sanomalehdet tärkeimmät ja luotettavimmat tiedonlähteet koronauutisoinnissa

Suomalaiset kokevat saavansa televisiosta ja sanomalehdistä tärkeimmät ja luotettavimmat tiedot koronaviruksen vaikutuksista yhteiskuntaan ja omaan elämäänsä, selviää IROResearch Oy:n maalis-huhtikuun vaihteessa tekemästä tutkimuksesta. Tutkimuksen tilasi Sanomalehtien Liitto.
Uutismedia
TV & video
Tutkittua
Televisio ja sanomalehdet tärkeimmät ja luotettavimmat tiedonlähteet koronauutisoinnissa
Telia yhdessä artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis on Telian #yhdessä

Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Maaliskuun valinta on pienyrittäjiä vaikeana aikana tukeva #yhdessä-kampanja.
Uutismedia
TV & video
Kuukauden kamppis
Maaliskuun kuukauden kamppis on Telian #yhdessä
Tv ja perhe

Sanoma tutki: Näin koronaepidemia vaikuttaa suomalaisten kulutustottumuksiin

Poikkeustilanteen aikana suomalaiset ostavat verkosta eniten viihdepalveluita. Median seuraaminen on lisääntynyt merkittävästi, ja suosituin keino viettää vapaa-aikaa on TV:n katselu, kyselytutkimus kertoo. Toiset toimialat kärsivät poikkeustilanteesta, kun taas joillain aloilla tuotteiden ja palveluiden kulutus jopa kasvaa.
Uutismedia
TV & video
Tutkittua
Sanoma tutki: Näin koronaepidemia vaikuttaa suomalaisten kulutustottumuksiin

Caset

Kauneimmat joululaulut case hero

Case Kauneimmat joululaulut – Kaikkien aikojen ennätys lahjoituksissa ja kävijämäärissä

Monikanavainen Kauneimmat joululaulut -kampanjan saavutti kaikkien aikojen ennätyksen sekä lahjoituksissa että kävijämäärässä.
Kauneimmat joululaulut
Viking Line case hero

Case Viking Line – Monipuolinen ohjelmayhteistyö Big Brotherissa

"Raikas ja uusiutuva, pystyy heittäytymään maailman muutoksiin." Ohjelmayhteistyön katsottiin parantaneen Viking Linen brändimielikuvaa, joka koettiin yhteistyön ansiosta erityisesti entistä hauskemmaksi ja trendikkäämmäksi.
Viking Line
redi_case_hero.png

Case REDI ja Big Brother – Tunnettuutta ja näkyvyyttä ohjelmayhteistyöllä

Big Brother yhteistyö sopi erittäin hyvin kauppakeskus REDIn toiveisiin tehdä uutta ja eri tavalla, perinteistä poiketen. Big Brother Suomi oli syksyn suuri menestyjä ja isoin tv-ilmiö. Ohjelma on tavoittanut Ruudussa ja TV:ssä 2,6 miljoonaa suomalaista. REDI hyödynsi hienosti BB-brändiä
REDI ja Big Brother

Video