
Webinaari: 5 askelta ajatusjohtajuuteen
Näin onnistut sisältömarkkinoinnin avulla
Tiedätkö, mistä yrityksenne pitäisi puhua ollakseen alansa ajatusjohtaja? Osaatko puhutella kohderyhmiänne vakuuttavalla tavalla?
Ajatusjohtajuus ansaitaan tekojen ja erottuvien, mielipiteitä ravistelevien sisältöjen avulla. Brändin matka ajatusjohtajaksi on usein pitkä, mutta sitä voi vauhdittaa tehokkaalla sisältömarkkinoinnilla.
Ajatusjohtajuuden rakentaminen lähtee sisältöstrategiasta. Tässä webinaarissa kerromme, miten voitat kohderyhmän luottamuksen ja teet vaikuttavia sisältöjä, jotka herättävät tunteita, tulevat lähelle ja muuttavat maailmaa. Webinaarin päätteeksi tarjoamme mahdollisuuden jäädä keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia aiheesta ajatusjohtajuuden asiantuntijan, sisältöjohtaja Jenni Liedon kanssa.
5 askelta ajatusjohtajuuteen
– Näin onnistut sisältö-
markkinoinnin avullatorstaina 9.3. klo 9–10
Ilmoittaudu webinaariin
Webinaarin ohjelma
9.00 Tervetuloa
9.05 Miten sinun brändistäsi tehdään ajatusjohtaja?
Sisältöjohtaja Jenni Lieto kertoo viisi askelta, joiden avulla onnistut ajatusjohtajuutta luovassa sisältömarkkinoinnissa.9.30 Rohkea visuaalisuus rakentaa ajatusjohtajuutta
AD Eeva Värtö ja valokuvaaja Outi Törmälä jakavat ajatuksiaan siitä, miten herättelevät visuaaliset ratkaisut tukevat brändin ajatusjohtajuutta.9.50 Työkalut ajatusjohtajuuteen
Sisältöjohtaja Niina Leino kertoo Sanoman sisältömarkkinointipalveluista.Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja keskustella Sanoman asiantuntijoiden kanssa.
Tutustu puhujiin

Jenni Lieto on median ja sisältömarkkinoinnin konkari, joka auttaa yrityksiä päättämään, mistä niiden pitäisi puhua. Hän on rakentanut sisältömarkkinointistrategioita ja erottuvaa vastuullisuusviestintää Suomen suurimmille ja kiinnostavimmille yrityksille.

Niina Leino on kokenut sisältöjohtaja, joka on perustanut palkittuja kaupallisia ja journalistisia medioita. Hän on vastuullisuusaiheiden, tarinankerronnan ja monikanavaisen sisältökonseptoinnin osaaja, jonka erityistaito on tunnistaa, mikä on kiinnostavaa.

Outi Törmälä on henkilökuviin erikoistunut palkittu valokuvaaja, jonka kädenjälkeä löytää yritysten verkkosivuilta, mainoksista ja mediasta. Hän opettaa kuvajournalismia ja on aktiivinen keskustelija alalla. Hänen mielestään ammattikuvaajan pitäisi osata tehdä myös kiinnostavia rumia kuvia.

Eeva Värtö on palkittu journalistitaustainen AD, joka on johtanut useiden aikakausmedioiden visuaalista suunnittelua. Hän on taitava monikanavaisten sisältökonseptien luoja, joka tuntee erityisesti Z-sukupolven mediankäytön.
Katso myös

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä

Sanomalle kultaa ja hopeaa kansainvälisestä markkinointikilpailusta

Diili on Vismalle erinomainen mediaympäristö