Webinaari: 5 askelta ajatusjohtajuuteen
Näin onnistut sisältömarkkinoinnin avulla

Tiedätkö, mistä yrityksenne pitäisi puhua ollakseen alansa ajatusjohtaja? Osaatko puhutella kohderyhmiänne vakuuttavalla tavalla?
Ajatusjohtajuus ansaitaan tekojen ja erottuvien, mielipiteitä ravistelevien sisältöjen avulla. Brändin matka ajatusjohtajaksi on usein pitkä, mutta sitä voi vauhdittaa tehokkaalla sisältömarkkinoinnilla. Ajatusjohtajuuden rakentaminen lähtee sisältöstrategiasta. Tässä webinaarissa kerromme, miten voitat kohderyhmän luottamuksen ja teet vaikuttavia sisältöjä, jotka herättävät tunteita, tulevat lähelle ja muuttavat maailmaa.
Katso webinaarin tallenne
9.05 Miten sinun brändistäsi tehdään ajatusjohtaja?
Sisältöjohtaja Jenni Lieto kertoo viisi askelta, joiden avulla onnistut ajatusjohtajuutta luovassa sisältömarkkinoinnissa.
9.30 Rohkea visuaalisuus rakentaa ajatusjohtajuutta
AD Eeva Värtö ja valokuvaaja Outi Törmälä jakavat ajatuksiaan siitä, miten herättelevät visuaaliset ratkaisut tukevat brändin ajatusjohtajuutta.
9.50 Työkalut ajatusjohtajuuteen
Sisältöjohtaja Niina Leino kertoo Sanoman sisältömarkkinointipalveluista.
Testaa brändisi ajatusjohtajuuden taso!
Kuinka pitkä matka brändilläsi on ajatusjohtajaksi? Kuunteleeko kohderyhmä, kun brändisi puhuu? Erottuuko brändisi omaperäisyydellään? Käykö sisältöjenne ympärillä kuhina? Tällä testillä voit pohtia, missä vaiheessa ajatusjohtajuuden polkua brändisi astelee ja miten se pääsee polulla eteenpäin.

Tutustu puhujiin
Jenni Lieto on median ja sisältömarkkinoinnin konkari, joka auttaa yrityksiä päättämään, mistä niiden pitäisi puhua. Hän on rakentanut sisältömarkkinointistrategioita ja erottuvaa vastuullisuusviestintää Suomen suurimmille ja kiinnostavimmille yrityksille.

Niina Leino on kokenut sisältöjohtaja, joka on perustanut palkittuja kaupallisia ja journalistisia medioita. Hän on vastuullisuusaiheiden, tarinankerronnan ja monikanavaisen sisältökonseptoinnin osaaja, jonka erityistaito on tunnistaa, mikä on kiinnostavaa.

Outi Törmälä on henkilökuviin erikoistunut palkittu valokuvaaja, jonka kädenjälkeä löytää yritysten verkkosivuilta, mainoksista ja mediasta. Hän opettaa kuvajournalismia ja on aktiivinen keskustelija alalla. Hänen mielestään ammattikuvaajan pitäisi osata tehdä myös kiinnostavia rumia kuvia.

Eeva Värtö on palkittu journalistitaustainen AD, joka on johtanut useiden aikakausmedioiden visuaalista suunnittelua. Hän on taitava monikanavaisten sisältökonseptien luoja, joka tuntee erityisesti Z-sukupolven mediankäytön.

Sinua saattaisi kiinnostaa myös
Sanoman asiantuntijat tuomareina kevään markkinointikilpailuissa

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä

Sanomalle kultaa ja hopeaa kansainvälisestä markkinointikilpailusta
