Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Tilaisuudet ja webinaarit

Webinaari: 5 askelta ajatusjohtajuuteen

Näin onnistut sisältömarkkinoinnin avulla

Tiedätkö, mistä yrityksenne pitäisi puhua ollakseen alansa ajatusjohtaja? Osaatko puhutella kohderyhmiänne vakuuttavalla tavalla?

Ajatusjohtajuus ansaitaan tekojen ja erottuvien, mielipiteitä ravistelevien sisältöjen avulla. Brändin matka ajatusjohtajaksi on usein pitkä, mutta sitä voi vauhdittaa tehokkaalla sisältömarkkinoinnilla. Ajatusjohtajuuden rakentaminen lähtee sisältöstrategiasta. Tässä webinaarissa kerromme, miten voitat kohderyhmän luottamuksen ja teet vaikuttavia sisältöjä, jotka herättävät tunteita, tulevat lähelle ja muuttavat maailmaa.

Katso webinaarin tallenne

9.05 Miten sinun brändistäsi tehdään ajatusjohtaja?
Sisältöjohtaja Jenni Lieto kertoo viisi askelta, joiden avulla onnistut ajatusjohtajuutta luovassa sisältömarkkinoinnissa. 

9.30 Rohkea visuaalisuus rakentaa ajatusjohtajuutta
AD Eeva Värtö ja valokuvaaja Outi Törmälä jakavat ajatuksiaan siitä, miten herättelevät visuaaliset ratkaisut tukevat brändin ajatusjohtajuutta.

9.50 Työkalut ajatusjohtajuuteen
Sisältöjohtaja Niina Leino kertoo Sanoman sisältömarkkinointipalveluista.

Testaa brändisi ajatusjohtajuuden taso!

Kuinka pitkä matka brändilläsi on ajatusjohtajaksi? Kuunteleeko kohderyhmä, kun brändisi puhuu? Erottuuko brändisi omaperäisyydellään? Käykö sisältöjenne ympärillä kuhina? Tällä testillä voit pohtia, missä vaiheessa ajatusjohtajuuden polkua brändisi astelee ja miten se pääsee polulla eteenpäin.

Tee testi

Osta mainontaa verkosta 1200x1200.jpg

Tutustu puhujiin

Jenni Lieto on median ja sisältömarkkinoinnin konkari, joka auttaa yrityksiä päättämään, mistä niiden pitäisi puhua. Hän on rakentanut sisältömarkkinointistrategioita ja erottuvaa vastuullisuusviestintää Suomen suurimmille ja kiinnostavimmille yrityksille.

Niina Leino on kokenut sisältöjohtaja, joka on perustanut palkittuja kaupallisia ja journalistisia medioita. Hän on vastuullisuusaiheiden, tarinankerronnan ja monikanavaisen sisältökonseptoinnin osaaja, jonka erityistaito on tunnistaa, mikä on kiinnostavaa.

Outi Törmälä on henkilökuviin erikoistunut palkittu valokuvaaja, jonka kädenjälkeä löytää yritysten verkkosivuilta, mainoksista ja mediasta. Hän opettaa kuvajournalismia ja on aktiivinen keskustelija alalla. Hänen mielestään ammattikuvaajan pitäisi osata tehdä myös kiinnostavia rumia kuvia.

Eeva Värtö on palkittu journalistitaustainen AD, joka on johtanut useiden aikakausmedioiden visuaalista suunnittelua. Hän on taitava monikanavaisten sisältökonseptien luoja, joka tuntee erityisesti Z-sukupolven mediankäytön.

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

Sanoman asiantuntijoiden vinkit vaikuttavien sisältöjen luomiseen
Lue lisää
Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua
Lue lisää
Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä
Lue lisää
Sanomalle kultaa ja hopeaa kansainvälisestä markkinointikilpailusta
Lue lisää
Content Council artikkeli.jpg
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland