Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Tilaisuudet ja webinaarit

Webinaari: 5 askelta ajatusjohtajuuteen

Näin onnistut sisältömarkkinoinnin avulla

Tiedätkö, mistä yrityksenne pitäisi puhua ollakseen alansa ajatusjohtaja? Osaatko puhutella kohderyhmiänne vakuuttavalla tavalla?

Ajatusjohtajuus ansaitaan tekojen ja erottuvien, mielipiteitä ravistelevien sisältöjen avulla. Brändin matka ajatusjohtajaksi on usein pitkä, mutta sitä voi vauhdittaa tehokkaalla sisältömarkkinoinnilla. Ajatusjohtajuuden rakentaminen lähtee sisältöstrategiasta. Tässä webinaarissa kerromme, miten voitat kohderyhmän luottamuksen ja teet vaikuttavia sisältöjä, jotka herättävät tunteita, tulevat lähelle ja muuttavat maailmaa.

Katso webinaarin tallenne

9.05 Miten sinun brändistäsi tehdään ajatusjohtaja?
Sisältöjohtaja Jenni Lieto kertoo viisi askelta, joiden avulla onnistut ajatusjohtajuutta luovassa sisältömarkkinoinnissa. 

9.30 Rohkea visuaalisuus rakentaa ajatusjohtajuutta
AD Eeva Värtö ja valokuvaaja Outi Törmälä jakavat ajatuksiaan siitä, miten herättelevät visuaaliset ratkaisut tukevat brändin ajatusjohtajuutta.

9.50 Työkalut ajatusjohtajuuteen
Sisältöjohtaja Niina Leino kertoo Sanoman sisältömarkkinointipalveluista.

Testaa brändisi ajatusjohtajuuden taso!

Kuinka pitkä matka brändilläsi on ajatusjohtajaksi? Kuunteleeko kohderyhmä, kun brändisi puhuu? Erottuuko brändisi omaperäisyydellään? Käykö sisältöjenne ympärillä kuhina? Tällä testillä voit pohtia, missä vaiheessa ajatusjohtajuuden polkua brändisi astelee ja miten se pääsee polulla eteenpäin.

Tee testi

Osta mainontaa verkosta 1200x1200.jpg

Tutustu puhujiin

Jenni Lieto on median ja sisältömarkkinoinnin konkari, joka auttaa yrityksiä päättämään, mistä niiden pitäisi puhua. Hän on rakentanut sisältömarkkinointistrategioita ja erottuvaa vastuullisuusviestintää Suomen suurimmille ja kiinnostavimmille yrityksille.

Niina Leino on kokenut sisältöjohtaja, joka on perustanut palkittuja kaupallisia ja journalistisia medioita. Hän on vastuullisuusaiheiden, tarinankerronnan ja monikanavaisen sisältökonseptoinnin osaaja, jonka erityistaito on tunnistaa, mikä on kiinnostavaa.

Outi Törmälä on henkilökuviin erikoistunut palkittu valokuvaaja, jonka kädenjälkeä löytää yritysten verkkosivuilta, mainoksista ja mediasta. Hän opettaa kuvajournalismia ja on aktiivinen keskustelija alalla. Hänen mielestään ammattikuvaajan pitäisi osata tehdä myös kiinnostavia rumia kuvia.

Eeva Värtö on palkittu journalistitaustainen AD, joka on johtanut useiden aikakausmedioiden visuaalista suunnittelua. Hän on taitava monikanavaisten sisältökonseptien luoja, joka tuntee erityisesti Z-sukupolven mediankäytön.

Sinua saattaisi kiinnostaa myös

Lue lisää
Sanoman asiantuntijat tuomareina kevään markkinointikilpailuissa
Lue lisää
Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua
Lue lisää
Liikkuva kuva on Ifolorin sisältömarkkinointitekemisen ytimessä
Lue lisää
Sanomalle kultaa ja hopeaa kansainvälisestä markkinointikilpailusta
Content Council artikkeli.jpg
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland