Dansukker tavoittelee uusia simantekijöitä

Dansukker pääkuva
Dansukkerin monikanavaisessa vappukampanjassa lähdettiin hakemaan uudenlaista kulmaa siman tekemiseen. Tavoitteena oli muistuttaa simantekijöitä ja innostaa myös uutta kohderyhmää kokeilemaan.

Suomen Sokeri Oy:n markkinointipäällikkö Inari Kettula on toteutukseen erittäin tyytyväinen.

”Tämä oli helppo toteuttaa siinä mielessä, että minun piti tehdä ainoastaan briiffi, jota vasten sain suunnitelman. Sen jälkeen tuli tarkka aikataulutus tuotannon etenemisestä. Kaikki on mennyt suunnitelmien mukaisesti.”

Katso täältä miten kampanja syntyi: 

 

Missing media.

Kampanjakokonaisuus sisälsi advertoriaalisarjan Glorian Ruoka & Viini ja Me Naiset -lehdissä, datakohdennetut vertikaalivideot Sanoman verkostossa, natiiviartikkelisarjan Menaiset.fi:ssä sekä somepostauksia Me Naisten somekanavissa.

Tutustu herkullisiin resepteihin > 

Kampanjan toteuttamisessa olivat mukana:

Suomen Sokeri

Inari Kettula, Marketing Manager

Sanoma Media Finland

Ria Vaahto, Creative Strategist
Marja Klemola, Client Manager
Anssi Hämäläinen, Digital Strategist
Satu Raunio, Media Group Manager
Tiina Garvey, kaupallinen tuottaja
Tiina Kosonen, Consumer Insight Strategist
Raisa Laine, ruokatuottaja
Anna Huovinen, valokuvaaja
Joona Jukka, Graphic Designer
Patrik Lydman, Web Designer