Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista

Suomi ansaitsee enemmän sanomista − B2B-markkinoinnin kampanjaa pidetään osuvana ja Sanomalle sopivana

Markkinoinnin vuosisuunnitteluun keskittynyt Sanoman B2B-asiakkaille suunnattu kampanja sai kampanjamittauksessa erinomaiset tulokset.
Vuosisuunnittelu papukaija
15.10.2019
Jaa:FacebookXLinkedin

Aina tulee sanomista -slogania  piti Sanomalle sopivana 91 % vastaajista. 62 % vastaajista muisti sloganin spontaanisti.

Sloganin merkitystä kommentoitiin muun muassa seuraavasti:

”Toimiva markkinointi herättää tunteita. Hajuton ja mauton ei saa aikaan tulosta.”

”Kun mainostaa Sanomilla, tulee sanomista. Viesti huomataan ja kauppa käy.”

”Kun mainostat Sanomien medioissa niin se edistää liiketoimintaasi ja saa asiakkaat liikkeelle. Toisaalta se myös kuvaa Sanomien medioiden toimituksellisen sisällön tasoa - ei kumarrella mihinkään suuntaan.”

”Se haluaa kannustaa markkinoinnissa rohkeuteen ja kertoa, että Sanomilla on kanavia viestien välittämiseen.”

”Sanoman kanavat vaikuttavat ja luovat puheenaiheita. Oikein osuva!”

”Onhan tämä nyt ihan huikeaa, että vasta viime keväänä lanseerattu, Folkin ideoima konsepti Aina tulee sanomista on otettu näin hyvin vastaan kohderyhmässämme. Haimme konseptia, jota voi muokata viestinnällisesti eri keinoin ja taipuu erilaisiin kampanjoihin ja kanaviin. Sen tosiaan saimme. Vuosisuunnittelun mukaan ottaminen brändikampanjan taktiseksi viestiksi osoittautui toimivaksi ratkaisuksi niin mainonnassa kuin muutenkin. Tärkein tehtävämme on auttaa markkinoijia menestymään. Kampanjasivu tarjoaa aidosti hyödyllistä tietoa vuosisuunnitteluun. Sivu rikkoi kävijäennätyksemme ja se on saanut erinomaista palautetta asiakkailtamme”, Head of Marketing B2B Elina Bono sanoo.

73 % vastaajista kertoi huomanneensa Sanoman mainontaa jossain mediassa ja 63 % kertoi pitävänsä siitä.    

Mainonnasta pidettiin muun muassa seuraavista syistä:

”Mielestäni on tärkeää kampanjoida markkinointiosaamisen ja -ymmärryksen kasvavasta merkityksestä yrityksen tulevaisuuden kriittisenä kilpailukeinona. Ja tässä kohden alan rautaisten ammattilaisten puheenvuorojen esille tuominen on oiva, erottuva ja raikas tapa pysäyttää päättäjiä asian äärelle.”

”Asiantuntevasti rohkaisevaa mainontaa, joka on tarinallistettu hyvin.”

”Kannustetaan rohkeuteen.”

”Hyvää mainontaa, joka toivottavasti vaikuttaa koko alaan positiivisesti sekä aktivoiden.”

”Odotan, että vuodesta 2020 tulee Suomen kaikkien aikojen paras markkinointivuosi. Siihen on edellytykset. Kannustan kaikki markkinoijia tekemään uskaliaita pelinavauksia, jotka synnyttävät keskustelua. Sillä sitä ostetaan, mistä puhutaan”, Folkin toimitusjohtaja Tommi Laiho sanoo. 

Kyselyn kohderyhmänä olivat B2B-asiakkaat sekä media- ja mainostoimistot.

Tagit

Tutkittua
Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland