Hesarin etusivu toi Huaweille myyntiennätyksiä

Huawei
Kun haluat nopeasti tunnettuutta uudelle tuotteelle, Hesarin monikanavainen etusivu on toimiva ratkaisu.

Huawei mainosti Watch GT2 -älykellojaan marraskuussa Hesarin etusivulla.

”Hesarin etusivu on yksi vaikuttavimmista ratkaisuista, kun haluaa nopeasti tunnettuutta uudelle tuotteelle”, Huawein markkinointi- ja viestintäjohtaja Elina Takala sanoo.

Myöhemmin joulukuussa Huawein älykelloilla oli tv-kampanja Nelosella.

”TV-kampanja vahvisti viestiämme erinomaisesti. Tammikuu on uudenvuodenlupauksineen vahvaa aikaa älykelloille. Meillä on ollut todella hyvä myynti älykellojen osalta myös tammikuussa, joten marras-joulukuun kampanjat ovat kantaneet pitkälle. Kokonaisuutena kampanjan tulokset ovat huippuhyvät: brand consideration rate kohosi monta prosenttiyksikköä ja markkinaosuutemme kasvoi reilusti ulosmyyntien perusteella mitattuna", Takala kertoo.

Viime huhtikuussa Huawei hyödynsi Hesarin monikanavaista etusivua Huawei P30 ja P30 Pro -lippulaivapuhelinten lanseerauskampanjaan.

”Silloin kävi ihan samalla tavalla: teimme kaikkien aikojen myyntiennätyksen älypuhelinkategoriassa. Tyylikkäästä etusivusta tuli myös paljon positiivista palautetta vaikuttajilta ja yhteistyökumppaneilta.”

Kampanjan kasvona toiminut Anna Puu, mobiililaitemainonnalle epätyypillinen hempeän pastellinen värimaailma ja visuaalin pehmeä naisellisuus keräsivät runsaasti huomiota. 

”Hesarin etusivulla on ihan kulttiasema. Se luo tunnettuutta, saa hyvän huomioarvon ja ihmiset antavat siitä proaktiivisesti palautetta”, Takala kiittää.