Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Sanoma TV:n syksyn 2025 vahva ohjelmisto koostuu tutuista suosikeista ja kiinnostavista uutuuksista

Ensi syksynä Ruutuun ja Neloselle rantautuu täysin uusi kansainvälinen hittiformaatti. Lisäksi paluun tekee liuta rakastettuja kestosuosikkeja.
28.5.2025
Jaa:FacebookXLinkedin

Koukuttava tv-syksy on täynnä viihdyttävää katsottavaa. Tutustu upeaan ohjelmistokattaukseen, joka tarjoaa mainostajalle monia mahdollisuuksia.

Ole osa ilmiötä, rakenna tunnettuutta tai ohjaa ostoon. Mainosta katkoilla, ohjelman yhteydessä, ohjelmayhteistyönä räätälöidysti tai tunnisteella. Muista myös, että tv-mainontaa voi kohdentaa alueellisesti!

Tutustu tv-mainonnan ratkaisuihin


Syksyn suurin uutuus on norjalaiseen hittiformaattiin perustuva The Box Suomi, joka asettaa joukon julkkiskilpailijoita täysin uuteen tilanteeseen. Ikisuosikki Vain elämää tuo Satulinnaan timanttisen kovan hittiartistien kimaran. Myös suosikkirealityt Amazing Race Suomi, Selviytyjät Suomi, Petolliset ja Erikoisjoukot tekevät paluun.

Elisa Viihteen hittidraama Munkkivuori saa odotetun uuden kauden, kuin myös Ruuduun ikisuosittu sairaaladraama Syke.

The Box Suomi

Alkaa Ruudussa ja Nelosella syyskuussa.

Mitä tekisit, jos sinut kuljetettaisiin keltaisen boksin sisällä tuntemattomaan paikkaan, ovet avautuisivat ja sinun tulisi ratkaista edessäsi oleva selittämätön tehtävä? Pystyisitkö pitämään pääsi kylmänä, luottamaan itseesi, ajattelemaan luovasti, mutta silti toimimaan ripeästi ja loogisesti? Tai nauramaan kaikelle, sillä ehkä logiikka onkin se, että sitä ei ole? Pystyisitkö silti ratkaisemaan tehtävän?

Tästä on kyse syksyn hillittömässä, jännittävässä ja vauhdikkaassa The Box Suomi -ohjelmassa. Koko perheelle suunnattu ohjelma laittaa kaksitoista kilpailijaa toinen toistaan yllättävämpien tehtävien eteen ilman selityksiä. Heidän tehtävänään on löytää parhaat – tai katastrofaalisimmat – mahdolliset keinot tehtävän ratkaisemiseen. Kilpailu huipentuu finaaliin, jonka voittaja saa 20 000 euroa. Tämä on ainoa asia, jonka he tietävät sulkeutuessaan boksiin.

Tässä ohjelmassa ei siis turhia selitetä. Mitä ikinä tapahtuukin – muista ajatella boksin ulkopuolella!

The Box Suomen juontajana nähdään upea ja valovoimainen Janni Hussi.

The Box Suomi perustuu norjalaisen Seefood TV:n luomaan formaattiin. Ohjelma nousi suursuosioon Norjassa, ja Suomen lisäksi formaatti on tuotannossa Isossa-Britanniassa, Alankomaissa, Ranskassa ja Tanskassa.

Vain elämää

Alkaa Ruudussa ja Nelosella syyskuussa.

On jälleen aika suunnata unohtumattomalle musiikkileirille Hirvensalmen Satulinnaan! Syksyllä ruutuihin palaavassa Vain elämäässä nähdään jälleen joukko maamme valovoimaisimpia artisteja eri musiikkigenreistä.

Hirvensalmen Satulinnassa kahdeksan upeaa artistia pääsee tutustumaan toisiinsa uudella tavalla, kertomaan tarinoita elämästään ja tietysti versioimaan toistensa kappaleita mitä upeimmin sovituksin.

Syksyllä alkava kausi on ohjelman 16. Tänä vuonna artisteina nähdään Johannes Brotherus, VIIVI, Käärijä, Vesta, Lauri Haav, Jonna Tervomaa, Pelle Miljoona ja Mikki Kauste.

Amazing Race Suomi

Alkaa Ruudussa ja Nelosella marraskuussa.

Maailman suurin seikkailuformaatti on taas täällä! Amazing Race Suomi vie jälleen 11 paria huimaan seikkailuun kaukana kotoa. Lopulta vain yksi pari voi voittaa koko kisan ja 30 000 euroa.

Heikki Paasosen juontama suosikkiohjelma alkaa Ruudussa ja Nelosella marraskuussa.

Amazing Race Suomi vie ikimuistoiseen seikkailuun nämä 11 kahden hengen tiimiä:
Podcast-juontaja Tomas Grekov ja appiukkonsa Esko Rotola-Pukkila, näyttelijä Armi Toivanen ja ystävänsä Sari Majamaa, laulaja Arttu Lindeman ja tubettaja Jaakko Parkkali, sosiaalisen median vaikuttaja Sara Sieppi ja pikkuveljensä Artturi Sieppi, räppäri Karri "Paleface" Miettinen sekä ystävänsä, räppäri Tuukka "Leijonamieli" Rihkola, kirjailija Paula Noronen ja ystävänsä, radiotoimittaja Kati Launiainen, podcast-juontaja Tuomas Peltomäki ja kaksoissiskonsa Sini Peltomäki, laulaja Nina Tapio ja tyttärensä Elsa Forsberg, näyttelijä Mari Hynynen ja poikansa Joel Volanen, Loopin aamuista tutut radiojuontajat Mia "Millu" Haataja ja Karoliina Tuominen sekä europarlamentaarikko Maria Guzenina sekä ystävänsä Vilma Vähämaa.

Petolliset

Alkaa Ruudussa ja Nelosella syyskuussa.

Petollisten 4. kaudella linnanherra Christoffer Strandberg on kutsunut Vanajanlinnaan entistä enemmän pelaajia: peräti 20 uskollista aloittaa pelin, joka kestää nyt myös pidempään kuin aiemmin. 

Petollisten päänmenoksi hän on juoninut aivan uudenlaiset lähtökohdat, jotka aiheuttavat ennennäkemätöntä epätietoisuutta ja tunnelman sähköistymistä petollisten kammiossa.

Vaikka peli on joka kerta pelaajiensa näköinen, onnistuvat sen intensiteetti ja kiemurat yllättämään heidät totaalisesti. Uskolliset yrittävät päästä petollisten jäljille hatarien johtolankojensa avulla, samalla kun petolliset harventavat rivejä murhaamalla jonkun uskollisista joka yö. Mikäli yksikin petollisista selviää kilpailun loppuun asti, voittaa hän kaikki yhdessä kerätyt hopeaharkot.

Katso koko upea ohjelmistokattaus täältä. 

Kysy lisää mahdollisuuksista kiinnittyä ohjelmailmiöihin Sanoman yhteyshenkilöltäsi tai ota yhteyttä. 

Tutustu asiakkaidemme onnistumisiin: 

Kumppanuus 4 Nations Face Off -jääkiekkoturnauksen kanssa toi hienoja myynnillisiä tuloksia ja boostia brändien tunnettuudelle

Pitkäjänteinen yhteistyö The Voice of Finlandin kanssa on tuonut Moi Mobiilille vaikuttavia tuloksia

S-market löysi Vain elämää -sarjasta täydellisen brand matchin

 

Tagit

TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä

    Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa

    Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Vain elämää ja Erikoisjoukot saavuttivat uusia katseluennätyksiä

    Sanoma TV:n syksy on käynnistynyt vauhdikkaasti. Koripallon EM-kisat tavoittivat Nelosella lähes 2,8 miljoonaa katsojaa, ja Vain elämää ja Erikoisjoukot kiinnostavat erityisesti nuoria katsojia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    24.9.2025
    Lue lisää
  • Susijengin EM-ottelut naulitsevat katsojat ruutujen ääreen

    EM-turnaus on tavoittanut 2,3 miljoonaa katsojaa Nelosella.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    11.9.2025
    Lue lisää
  • Kiinnity iloon – tv-ohjelmayhteistyö tekee brändistäsi osan elämystä

    TV-viihde tavoittaa laajasti eri kohderyhmiä vastaanottavaisessa mielentilassa. Kun kiinnityt tv-viihteeseen, kiinnityt iloon ja stressittömyyteen, Tuomo Sinkkonen kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Sanoma TV:n monipuolinen syksy käynnistyy

    Luvassa on kiinnostavia uutuuksia ja rakastettuja suosikkeja. Hyödyntämällä tv:n ja videon koko tarjoamaa varmistat laajan tavoittavuuden kaikissa liikkuvan kuvan eri kulutushetkissä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    25.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • SkyShowtimelta uusi mainosrahoitteinen palvelu Ruutuun – lisää silmäpareja mainostajille

    SkyShowtime aloittaa Ruudussa uudella mainosrahoitteisella tuotteella, jonka mainosmyynnistä vastaa yksinoikeudella Sanoma. Yhteistyö tarjoaa mainostajille uuden, laadukkaan väylän tavoittaa yleisöjä huippusisältöjen äärellä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    12.6.2025
    Lue lisää
  • Sanoman instream-videotuotteistus uudistui!

    Tavoita asiakkaasi laadukkaiden tv-ohjelmien, leffojen ja uutismedioiden videosisältöjen parista.

    Tagit

    Digiratkaisut Tuotetietoa TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    6.6.2025
    Lue lisää
  • Mainonnan mediamix: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että monikanavaisuus ratkaisee tuloksellisuuden: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, on olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.6.2025
    Lue lisää
  • Erikoisjoukot on kotimaisen suoratoiston suunnannäyttäjä − yli puolet kokonaiskatselusta tulee Ruudusta

    Erikoisjoukkojen kolmas kausi takoo suoratoistoennätyksiä. Sarja on nyt Ruudun kaikkien aikojen katselluin!

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    22.4.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland