Vastuullisuudella vaikuttavuutta matkailumarkkinointiin
Näköalapaikalla-webinaari

Korona ja Ukrainan sota ovat vaikuttaneet matkailuun poikkeuksellisella voimalla. Kuluttajien keskuudessa on tällä hetkellä paljon patoutunutta matkailukysyntää, mutta samanaikaisesti päätöksentekoon vaikuttaa yhä vahvemmin kasvaneet odotukset vastuullisuudesta. Matkailualan toimijoille tämän asettaa uudenlaisia vaatimuksia. Tästä teemasta tarjoamme sinulle näkemyksiä ja työkaluja webinaarissamme. Kuuntele tallenne alta!
Vastuullinen matkailumarkkinointi
24.11. kello 10–11
Katso tallenne
Tapahtumaan liittyvät sisällöt
Lähes puolet suomalaisista pitää vastuullisuutta tärkeänä matkaa varatessaan
Lataa maistiaiset matkailuun keskittyvästä vastuullisuuskartasta.

Näköalapaikalla-webinaari tarjosi näkemyksiä matkailualan vastuullisuusteoista
Miten matkailubrändit vastaavat kuluttajien vahvistuneisiin vastuullisuusvaatimuksiin? Miten tehdä entistä vastuullisempia tekoja ja viestiä niistä kuluttajille?

Webinaarin aiheet

Vastuullisuuden merkitys kuluttajien matkailupäätöksissä
Jo ennen koronaa vastuullisuus- ja ilmastoteemat olivat vahvasti esillä. Miten kuluttajat näitä asioita arvottavat tällä hetkellä ja miten sen näkyy matkailun ostopäätöksissä? Puheenvuorossa avataan uunituoreen Vastuullisuus matkailussa -tutkimuksen päätuloksia.
Tiina Kosonen, Consumer Insight Strategist , Sanoma B2B

Vastuullisuus matkailumarkkinoinnissa
Miten matkailubrändit vastaavat kuluttajien vahvistuneisiin vastuullisuusvaatimuksiin? Miten tehdä entistä vastuullisempia tekoja, viestiä niistä kuluttajille ja menestyä?
Ida Toikka-Everi, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Eckerö Line
Anna Hämäläinen, varapuheenjohtaja & hotellinjohtaja, Kuopio-Tahko Markkinointi Oy
Paula Hernetkoski, Strategic Sales Development Director, Sanoma B2B

Vaikuttavuutta matkailualan markkinointiviestintään
Sanoma tarjoaa matkailualan markkinoijille monia työkaluja vaikuttavamman markkinointiviestinnän tekemiseen. Vinkkejä vastuullisuusmarkkinoinnin tekemiseksi näkyväksi tarjoavat Sanoman luovat strategit.
Vilma Kärkkäinen, luova strategi, Sanoma B2B
Annika Green, luova strategi, Sanoma B2B
Matkailu ja liikenne
Tutustu matkailun menestystarinoihin ja toimialallesi sopiviin markkinointiratkaisuihin
Katso myös
Miten kuluttajat suhtautuvat vastuullisuuteen juuri nyt?

Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun

Näyttävä natiivimainonnan kokonaisuus HS Teemassa sopi täydellisesti Viking Linen kesäkampanjaan

Panostus näkyvyyteen vaikutti Lahden seudun kävijämääriin ja mielikuviin
