Kiinteä natiivimainonta

Kiinteä, aikapohjaiseen näkyvyyteen perustuva natiivimainonta on mahdollista toteuttaa kaikissa Sanoman isoimmissa brändeissä. Voit ostaa kiinteää natiivimainontaa valmiiksi paketoituna kampanjaratkaisuna, jossa jokaisella elementillä on oma roolinsa.
Nämä natiivimainospaketit toimivat erityisesti silloin, kun tavoitteena on laaja, brändillinen näkyvyys turvallisessa mediaympäristössä tai -kontekstissa.
Natiivimainospaketti on osuva valinta, jos haluat päästä kampanjasuunnittelussa helpolla ja ostaa valmiin kokonaisuuden sekä saada sen vaikutuksista tutkittua tietoa tulevia kampanjoita varten. Kiinteän näkyvyyden yhteydessä natiiviartikkelit, joihin nostot ohjaavat, sijaitsevat aina Sanoman saitilla.
Kiinteässä natiivimainonnassa jokaisella elementillä on roolinsa

Etusivunostot
Etusivunostoilla ydinviestisi saadaan ison yleisön tietoisuuteen. Hyvä ja kiinnostava otsikko ja ingressi ovat avainasemassa.

Osionostot
Osionostot nostavat aiheet kohderyhmäsi tietoisuuteen. Osio valitaan kohderyhmän ja natiivisisällön teeman perusteella.

Kumppaniosio
Neljän viikon kampanjoihin rakennetaan oma kumppaniosio, joka kokoaa yhteen kaiken tuotetun sisällön ja toimii mainostajan miniverkkosivuna.

Retargetointi
Retargetoimalla syvennät suhdetta lukijaan ja luot vahvempaa muistijälkeä, sillä viestisi toistuu mediassa normaalia enemmän. Retargetointi tuo myös taktisia tuloksia.

Tutkimus
Kahden ja neljän viikon kampanjoissa vaikuttavuustutkimus antaa arvokasta tietoa kampanjan toimivuudesta ja onnistumisesta suhteessa ennalta määriteltyihin tavoitteisiin.
Kiinteän natiivimainonnan näkyvyys mediassa
Natiivimainospakettien näkyvyys on monikanavaista: mainokset näkyvät mobiilissa, desktopilla ja sovelluksissa. Kiinteä näkyvyys toteutuu palveluiden etusivulla ja valituissa osioissa. Natiivimainospaketit ovat saatavilla vain suoraostona.

Valmiita natiivimainospaketteja on saatavilla alla olevissa medioissa
IS.fi |
Kesto |
---|---|
Asuminen |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Autot |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Digitoday |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Hyvä Olo |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Matkat |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Me Naiset |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Perhe |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Ruokala |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Urheilu |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Viihde |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Taloussanomat |
1, 2 tai 4 viikkoa |
AL.fi |
Kesto |
---|---|
Koko sivusto |
5 pvää |
SK.fi |
Kesto |
---|---|
Koko sivusto |
5 pvää |
HS.fi |
Kesto |
---|---|
HS Visio Autot & tiede |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Elämä |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Kulttuuri |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Nyt |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Ruoka & reseptit |
1, 2 tai 4 viikkoa |
HS Visio Talous |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Urheilu |
1, 2 tai 4 viikkoa |
Lifestyle |
Kesto |
---|---|
Kodinkuvalehti.fi |
4 viikkoa |
Hyvaterveys.fi |
4 viikkoa |
ET-lehti.fi |
4 viikkoa |
Tiede.fi |
4 viikkoa |
Soppa365.fi |
4 viikkoa |

Case Menoforce
Kiinnostava sisältö houkutteli pariinsa runsaasti lukijoita juuri oikeasta kohderyhmästä.
Lue lisää
Suunnittelijan työkalut
Hinnat ja myyntiehdot
Katso natiivimainonnan hinnat ja myyntiehdot.

Mediatiedot
Tutustu Sanoman brändien ja tuotteiden mediatietoihin.

Aineistotiedot
Katso natiivimainonnan aineisto-ohjeet.

Yhteystiedot
Katso Sanoman myynnin ja asiantuntijoiden yhteystiedot.
