Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Mediat & palvelut
  3. Markkinoinnin palvelut

Sisältömarkkinointi

Muuta maailmaa sisältöjen avulla

Haluatko olla oman alasi ajatusjohtaja? Onko brändilläsi päämäärä, mutta et tiedä, miten sinne päästään?

Puhutteleva sisältömarkkinointi edistää liiketoimintasi tavoitteita ja rakentaa brändistä vahvan. Tarjoamme strategisia ja mitattavia sisältömarkkinoinnin palveluja, jotka räätälöidään yrityksesi tarpeisiin.

Sisältömarkkinoinnin ratkaisut

Sisältöstrategiat ja -konseptit

Kenelle sinun tulee puhua ja mistä? Missä kanavissa brändisi tulee näkyä? Miten sisällöt kannattaa tarjoilla, jotta ne vaikuttavat? Sisältöstrategiamme rakentuu syvätietoon kohderyhmästä, brändistä ja niiden yhteisistä intresseistä. Konseptoimme brändillesi sopivat vaikuttavat ja tulokselliset sisällöt kaikkiin kanaviin.

Monikanavainen sisällöntuotanto

Tuotamme vaikuttavia sisältöjä laadukkaasti kaikkiin kanaviin, kaikissa formaateissa. Tekijäkaartimme koostuu kirjoittajista, kuvaajista ja muista markkinoinnin ammattilaisista. Teemme sitten videoita, älyartikkeleita, podcasteja tai somesisältöjä otamme huomioon brändisi erityispiirteet ja kohderyhmäsi.

Lue lisää

Asiakasymmärrys ja insight

Miten viestisi vaikuttaa yrityksesi brändimielikuviin? Miten positioidutte markkinoilla suhteessa kilpailijoihin? Saat meiltä tietoa, jonka avulla voit perustella markkinointi-investointisi datalla. Työkalujemme avulla ymmärrät kohderyhmiäsi syvemmin ja pääset seuraamaan kuluttajakäyttäytymisen yhä kiihtyvää muutosta. 

Lue lisää

Lue lisää

Sisältöjen jakelu 

Näy siellä, missä kuluttajat jo ovat. Sanoman mediat tavoittavat joka viikko 95 prosenttia suomalaisista. Tavoitat niistä siis myös kohderyhmäsi. Kun yhdistät sisältömarkkinoinnin toimenpiteet Sanoman medioihin, voit vain voittaa. TV, radio, printti – kaikki suomalaisten rakastamat mediaympäristöt, sinun brändisi tukena. 

Katso lisää

Lue lisää

Natiivimainonta

Löydä sisällöillesi oikea yleisö natiivimainonnan avulla. Natiiviratkaisuissamme yhdistyvät luotettava mediaympäristö, oivaltava sisältö ja tehokkaat ohjaukset. Natiivi digissä tuo laadukasta liikennettä sivustollesi ja printtinatiivi antaa mahdollisuuden luovaan printtimainontaan Sanoman medioissa. 

Lue lisää

Lue lisää

Videotuotannot

Valjasta liikkuvan kuvan voima käyttöösi ja kiinnitä kohderyhmän huomio koukuttavilla videosisällöillä. Nyt myös videomarkkinointitoimisto Videolle on osa Sanomaa! Videolle yhdistää strategia-, tuotanto-, media- ja dataosaamisen voittavaksi videomarkkinoinniksi kaikenkokoisissa projekteissa. 

Katso lisää

Jatkuva kumppanuus

Kokoamme sinulle oman sisältömarkkinointitiimin tarpeidesi mukaan. Vastaavan tuottajan lisäksi tiimiin voi kuulua esimerkiksi AD ja sisällöntuottaja. Tunnemme yrityksesi toimintaympäristön ja katsomme maailmaa silmälasiesi läpi. Kehitämme sisältöjä, prosesseja ja tiimiä jatkuvasti niin, että elämäsi on mahdollisimman helppoa.

Ota yhteyttä

Näin onnistut sisältömarkkinoinnin avulla

Tiedätkö, mistä yrityksenne pitäisi puhua ollakseen alansa ajatusjohtaja?

Webinaarissa kerromme, miten voitat kohderyhmän luottamuksen ja teet vaikuttavia sisältöjä, jotka herättävät tunteita, tulevat lähelle ja muuttavat maailmaa.

Katso webinaaritallenne

Kiinnostuitko?

Autamme mielellämme kaikissa sisältömarkkinointiin liittyvissä kysymyksissä.

Ota yhteyttä

Asiakastarinat, joista tuli sanomista

Svenska Kulturfonden i Björneborg – Myyttien murtaminen tarinoilla herätti kiinnostuksen yli odotusten

Julkaistu
26.1.2023

Yli satavuotias säätiö käänsi sitkeät ennakkoluulot kasvun suuntaan tarinankerronnalla.

Lue asiakastarina

Danske Bank otti kaiken irti talk show’staan – sisältömarkkinoinnin kokonaisuus tavoitti kohderyhmän ja herätti keskustelua

Julkaistu
25.1.2023

Keskusteluohjelma ja sen ympärille rakennettu sisältömarkkinointikokonaisuus rakensi Danske Bankista mielikuvaa taloudellisen mielenrauhan kumppanina.

Lue asiakastarina

Sanoman ja Ifolorin yhteistyönä syntyy inspiroivia sisältöjä liikkuvan kuvan ja natiiviartikkelien keinoin

Julkaistu
20.1.2023

Sanoman ja Ifolorin sisältömarkkinointiyhteistyö tarjoaa ideoita Ifolorin kuvatuotteiden monipuoliseen hyödyntämiseen ja varmistaa kävijävirran verkkokauppaan.

Lue asiakastarina

K-ryhmän teko suomalaisen ruokakulttuurin puolesta erottui edukseen

Julkaistu
21.9.2022

Tähtikokkien Bocuse d’Or -ohjelma ja liittyvät sisällöt saivat erinomaisen huomioarvon ruokasisällöistä kiinnostuneiden pääkohderyhmässä.

Lue asiakastarina
Case Bocuse dÓr hero

LähiTapiolan terveyteen keskittynyt älyartikkeli tavoitti ennätysmäärän kävijöitä

Julkaistu
20.3.2020

Räätälöitävän sisällön avulla onnistuttiin puhuttelemaan lukijoita henkilökohtaisesti ja kasvattamaan tehokkaasti harkintaa.

Lue asiakastarina
Lähitapiola case hero

Näkemyksiä sisältömarkkinoinnista

  • Sanoman tuottama Yhteishyvä palkittiin vuoden asiakasmediana Editgaalassa

    Sanoman ja S-ryhmän välillä on tiivis strateginen kumppanuus, josta Yhteishyvän menestys on ollut tärkeä osa kokonaisuutta.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    26.5.2023
    Lue lisää
  • Kansainvälistä huomiota Sanoman sisältömarkkinoinnille

    Sanoman sisältömarkkinoinnin UPM:lle toteuttamat sisällöt ovat yltäneet arvostetun Digiday Content Marketing Awards -kilpailun shortlistalle kahdessa kategoriassa.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    5.5.2023
    Lue lisää
  • Mitä on sisältömarkkinointi – ja miksi sen tekeminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt?

    Kun ihmisten ostokäyttäytyminen muuttuu, myös markkinoinnin keinovalikoiman on muututtava. Sisältömarkkinointi tarjoaa merkityksellisen ja asiakkaita brändiin sitouttavan vaihtoehdon perinteisen “osta osta” -mainonnan rinnalle.

    Tagit

    Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    27.4.2023
    Lue lisää
    Sisällöntuottaja kuvaamassa uutta videota.
  • Kunniamaininta UPM:lle ja Sanomalle Grand One -gaalassa!

    Sanoma sisältömarkkinoinnin UPM:lle tuottama kansainvälinen sisältömarkkinointiohjelma sai kunniamaininnan Grand Onessa parhaan digitaalisen sisältömarkkinoinnin kategoriassa.

    Tagit

    Case Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    31.3.2023
    Lue lisää
  • Sanoman asiantuntijat tuomareina kevään markkinointikilpailuissa

    ”Yksi idea riittää” ja 8 muuta viisasta ajatusta vaikuttavaan sisältömarkkinointiin.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    28.2.2023
    Lue lisää
  • Sanomalle kultaa ja hopeaa kansainvälisestä markkinointikilpailusta

    The Content Council 2022 Pearl Awards -kilpailussa kultaa saivat Sanoman tuottaman Yhteishyvän kansi ja Tähtikokkien Bocuse d’Or, Pohjola Vakuutuksen natiivikampanja palkittiin hopealla.

    Tagit

    Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    22.12.2022
    Lue lisää
    Content Council artikkeli.jpg
  • Case Laumasuoja – Yhteishyvän podcast-sarjassa nuoret saivat äänensä kuuluville

    ”Jotta syntyy laadukasta sisältöä, tarvitaan laadukkaita tekijöitä” – S-ryhmälle tärkeä vastuullisuusteema, nuorten mielenterveys, herätti keskustelua ja intoa lahjoittaa mielenterveystyöhön.

    Tagit

    Audio & radio Case Sisältömarkkinointi Vastuullisuus
    Julkaistu
    7.4.2022
    Lue lisää
    Case Laumasuoja artikkelikuva
  • Matka palkittiin Editgaalassa vuoden irtonumerona, Yhteishyvän juttu vuoden parhaana

    Yhteishyvän kesäkuun 2021 lehden kansi on voittanut myös European Publishing Awards 2022 -kilpailussa Cover One-Shot -sarjan.

    Tagit

    Aikakausmedia Sisältömarkkinointi
    Julkaistu
    25.3.2022
    Lue lisää
    Editkilpailu Yhteishyvä artikkelikuva
  • Videomarkkinointitoimisto Videolle Sanoman omistukseen

    Yrityskauppa vahvistaa Sanoman markkinointipalvelujen palveluvalikoimaa.

    Tagit

    Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi TV & video
    Julkaistu
    23.3.2022
    Lue lisää
    Videolle artikkelikuva
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    010 80 80 85 *

    Arkisin klo 8-16

    Uudet mainostajat
    010 321 9400  **
    Arkisin klo 9-15

    * 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
    ** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Evästekäytännöt
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2023 Sanoma Media Finland