Mukautetut yleisöt

Mukautetut-yleisöt-hero.jpg

Mukautetut yleisöt

 Tavoita ja ymmärrä sinulle tärkeitä kohderyhmiä.

Mukautetut yleisöt -palvelun avulla voit hyödyntää omaa asiakasrekisteriäsi mainonnan kohdentamiseen Sanoman laadukkaassa ja turvallisessa mediaympäristössä. Lisäksi voit laajentaa kohderyhmääsi look-a-like -mallinnuksen avulla samankaltaisiin tai käänteisesti erilaisiin yleisöihin sekä lisätä asiakasymmärrystäsi analysoimalla esimerkiksi asiakkaidesi mediankäyttötapoja tai kiinnostuksen kohteita.

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tiedämme heistä jotain. Tehdään yhdessä markkinointia, josta tulee sanomista.

Miksi Mukautetut yleisöt?

 

Ikonit-kohdenna.png

Kohdenna omille asiakaslistoillesi

Mukautetut yleisöt -palvelun avulla tavoitat asiakkaasi riippumatta siitä, mitä laitetta he milloinkin käyttävät. Asiakkaasi voidaan myös segmentoida pienemmiksi kohderyhmiksi esimerkiksi ostohistorian perusteella. Lisäksi erilaisille asiakassegmenteille on mahdollista kohdistaa erilaisia viestejä ja kampanjasta voidaan sulkea pois tiettyjä yleisoja, esimerkiksi yrityksesi nykyiset asiakkaat.

Ikonit-liikenne.png

Löydä uusia
asiakkaita

Palvelu ei tuo tehoa vain nykyisten asiakassuhteidesi hoitoon, vaan se mahdollistaa myös uusien potentiaalisten asiakkaiden etsimisen. Look-a-like -mallinnuksen avulla haemme Sanoman verkostosta asiakkaidesi kaltaisia kuluttajia ja luomme niistä kohderyhmän, jolle voit kohdentaa mainontaa. Vaihtoehtoisesti voimme tehdä mallinnuksen myös käänteisesti ja etsiä erilaisia käyttäjiä.

Ikonit-ymmarrys.png

Lisää asiakas-
ymmärrystäsi

Mukautetut yleisöt -palvelun avulla voit verrata asiakasrekisteriäsi Sanoman laajaan käyttäjädataan ja lisätä näin asiakasymmärrystäsi. Voit saada selville, mikä asiakkaitasi motivoi, millä tavalla heille kannattaa viestiä ja mistä kanavista heidät parhaiten tavoittaa. Kertyneellä ymmärryksellä voit parantaa markkinointisi tehoja.

Sanoma mukautetut yleisot.png


 

Näin se toimii:

Yhdistämme toimittamasi asiakaslistan pseudonymisoidut tiedot Sanoman dataan ja luomme online-yleisön niistä käyttäjistä, joille löytyy yhteinen sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Online-yleisö on käytettävissäsi kohdentamiseen Sanoman verkostossa. Lisäksi voit analysoida yleisöäsi esimerkiksi mediankäyttöön perustuen sekä laajentaa yleisö look-a-like-mallinnuksen avulla.

Katso myös


Videolla Sanoma B2B:n Head of Display & Data, Emmy Ramsay, kertoo Mukautetut yleisöt -palvelusta.


Evästeiden jälkeinen aika vaatii markkinoijilta uusia strategioita kohdentamiseen, kun monet nykyiset kohdentamismahdollisuudet heikkenevät merkittävästi. Katso videolta, mitä kaikkea muutos tarkoittaa markkinoijalle ja tutustu aiheeseen lisää.

Miten jatkossa kohdennetaan ja mitataan markkinointia?

Anna meidän auttaa

Me Sanomalla keräämme oman datamme itse omista kanavista, Suomen suosituimmilta nettisivuilta, asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen. Tämän datan avulla luomme asiakasrekisteristäsi kohderyhmiä, joilla saat viestisi perille ja euroiksi.

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi
tai jätä yhteystietosi sivun oikeassa laidassa olevan yhteydenottopainikkeen kautta.

Kirjoituksia markkinoinnista

Kirjoituksia markkinoinnista

Jaakko Lintunen artikkelikuva

Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?

Markkinointiväki voisi ottaa roolin strategiatyön oraakkelina, kirjoittaa Jaakko Lintunen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Markkinointi – hokemia vai hajusuolaa?
Podcast jakokuva2.png

Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa

Myyntijohtaja Stinde Mäkinen haastattelee markkinoijia, joilla on paljon sanomista. Stinde paneutuu vieraittensa kanssa kiinnostaviin markkinointiaiheisiin ilmiöihin, tekoihin ja kampanjoihin.
Näkemyksiä markkinoinnista
Aina tulee sanomista nyt myös podcastin ja videon muodossa
Jaakko Utter artikkelikuva

Jonnet muistavat ja se on boomereille ok

Kannattaa yrittää rakentaa siltaa eri sukupolvien välille. Siihen on hyvä syy, erilaisia näkemyksiä tarvitaan, kirjoittaa hasan & partnersin Jaakko Utter.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Jonnet muistavat ja se on boomereille ok