Mukautetut yleisöt

Mukautetut-yleisöt-hero.jpg

Mukautetut yleisöt

 Tavoita ja ymmärrä sinulle tärkeitä kohderyhmiä.

Mukautetut yleisöt -palvelun avulla voit hyödyntää omaa asiakasrekisteriäsi mainonnan kohdentamiseen Sanoman laadukkaassa ja turvallisessa mediaympäristössä. Lisäksi voit laajentaa kohderyhmääsi look-a-like -mallinnuksen avulla samankaltaisiin tai käänteisesti erilaisiin yleisöihin sekä lisätä asiakasymmärrystäsi analysoimalla esimerkiksi asiakkaidesi mediankäyttötapoja tai kiinnostuksen kohteita.

Sinä tunnet asiakkaasi. Mekin tiedämme heistä jotain. Tehdään yhdessä markkinointia, josta tulee sanomista.

Miksi Mukautetut yleisöt?

 

Ikonit-kohdenna.png

Kohdenna omille asiakaslistoillesi

Mukautetut yleisöt -palvelun avulla tavoitat asiakkaasi riippumatta siitä, mitä laitetta he milloinkin käyttävät. Asiakkaasi voidaan myös segmentoida pienemmiksi kohderyhmiksi esimerkiksi ostohistorian perusteella. Lisäksi erilaisille asiakassegmenteille on mahdollista kohdistaa erilaisia viestejä ja kampanjasta voidaan sulkea pois tiettyjä yleisoja, esimerkiksi yrityksesi nykyiset asiakkaat.

Ikonit-liikenne.png

Löydä uusia
asiakkaita

Palvelu ei tuo tehoa vain nykyisten asiakassuhteidesi hoitoon, vaan se mahdollistaa myös uusien potentiaalisten asiakkaiden etsimisen. Look-a-like -mallinnuksen avulla haemme Sanoman verkostosta asiakkaidesi kaltaisia kuluttajia ja luomme niistä kohderyhmän, jolle voit kohdentaa mainontaa. Vaihtoehtoisesti voimme tehdä mallinnuksen myös käänteisesti ja etsiä erilaisia käyttäjiä.

Ikonit-ymmarrys.png

Lisää asiakas-
ymmärrystäsi

Mukautetut yleisöt -palvelun avulla voit verrata asiakasrekisteriäsi Sanoman laajaan käyttäjädataan ja lisätä näin asiakasymmärrystäsi. Voit saada selville, mikä asiakkaitasi motivoi, millä tavalla heille kannattaa viestiä ja mistä kanavista heidät parhaiten tavoittaa. Kertyneellä ymmärryksellä voit parantaa markkinointisi tehoja.

Sanoma mukautetut yleisot.png


 

Näin se toimii:

Yhdistämme toimittamasi asiakaslistan pseudonymisoidut tiedot Sanoman dataan ja luomme online-yleisön niistä käyttäjistä, joille löytyy yhteinen sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Online-yleisö on käytettävissäsi kohdentamiseen Sanoman verkostossa. Lisäksi voit analysoida yleisöäsi esimerkiksi mediankäyttöön perustuen sekä laajentaa yleisö look-a-like-mallinnuksen avulla.

Katso myös


Videolla Sanoma B2B:n Head of Display & Data, Emmy Ramsay, kertoo Mukautetut yleisöt -palvelusta.


Evästeiden jälkeinen aika vaatii markkinoijilta uusia strategioita kohdentamiseen, kun monet nykyiset kohdentamismahdollisuudet heikkenevät merkittävästi. Katso videolta, mitä kaikkea muutos tarkoittaa markkinoijalle ja tutustu aiheeseen lisää.

Miten jatkossa kohdennetaan ja mitataan markkinointia?

Anna meidän auttaa

Me Sanomalla keräämme oman datamme itse omista kanavista, Suomen suosituimmilta nettisivuilta, asiakkaidesi antamalla luvalla ja alan parhaita tietosuojakäytäntöjä hyödyntäen. Tämän datan avulla luomme asiakasrekisteristäsi kohderyhmiä, joilla saat viestisi perille ja euroiksi.

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi
tai jätä yhteystietosi sivun oikeassa laidassa olevan yhteydenottopainikkeen kautta.

Kirjoituksia markkinoinnista

Kirjoituksia markkinoinnista

Kuukauden kappis Kulta Katriina artikkelikuva

Kesäkuun Kuukauden kamppis on Kulta Katriinan Eläköön suomalainen kahvikulttuuri

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Kulta Katriinan uudet spotit jatkavat hienosti tutun konseptin linjaa.
Kuukauden kamppis
TV & video
Kesäkuun Kuukauden kamppis on Kulta Katriinan Eläköön suomalainen kahvikulttuuri
Ympäristöväittämät artikkelikuva

Mainonnan ympäristöväittämät johtavat kuluttajia harhaan

Suomen ympäristökeskus SYKE selvitti tutkimushankkeessaan mainonnan ympäristöväittämiä Suomessa analysoimalla sosiaalisen median ja verkkolehtien mainoksia. Tutkimuksen mukaan jopa puolet mainoksista kertoi tuotteen tai palvelun ympäristövaikutuksista tai -parannuksista vain hyvin yleisellä tasolla.
Tutkittua
Vastuullisuus
Mainonnan ympäristöväittämät johtavat kuluttajia harhaan
Suomalaisen musiikin superviikonloppu artikkelikuva

Suomalaisen musiikin superviikonloppua juhlitaan heinäkuussa

Radio Suomipop lanseeraa tänä kesänä todellisen kotimaisen musiikin ilotulituksen käynnistämällä suomalaisen musiikin superviikonlopun juhlinnat 14.–17. heinäkuuta.
Audio & radio
Tapahtumat
TV & video
Suomalaisen musiikin superviikonloppua juhlitaan heinäkuussa
Antti Isokangas artikkelikuva

Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun

Antti Isokankaan mukaan yrityksen tulee viestiä vastuullisuustoimistaan käytännönläheisesti, vähän yksinkertaisesti ja brutaalin rehellisesti.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Kolme vinkkiä markkinoijalle: näin vältät viherpesun