Digitaaliset liiteratkaisut
Uusia kohderyhmiä digitaalisella liitenäkyvyydellä
Hyödynnä display-mainontaa liitekampanjan tavoitteidesi mukaan. Digitaalinen liitemainonta mahdollistaa kohdentamisen maakunta-, kaupunki- ja postinumerotasolla sekä personoinnin Sanoman laajoilla kohdennusmahdollisuuksilla.
Näköislehden liiteratkaisut
Näköislehden välisivumainonnan liite
Näköislehti tavoittaa joka päivä laajan yleisön ja liitemainoksen ajaminen sen yhteydessä on helppo ja kustannustehokas tapa saada lisää peittoa printtiliitteellesi digitaalisesti. Näköislehden luonteen vuoksi myös sisältöliitteiden jakaminen tämän yhteydessä on luontevaa.
Näköislehden liiteratkaisu
Liite toimii kuten kokosivut, mutta on monisivuinen ja selailtavissa pystysuunnassa ja mahdollistaa esimerkiksi kuvastot ja liitteet.
Mainokset näkyvät kaikissa päätelaitteissa
Aineistona voi olla enintään 16 pystykuvaa
Sanoma tuottaa mainosmuodon asiakkaan materiaalien pohjalta

Digitaalisen liitteen personointi
Personoidut liiteratkaisut feed-pohjaisella mainonnalla
Sanoman feed-pohjaisilla mainosratkaisuilla on mahdollisuus räätälöidä personoituja liiteratkaisuja, joissa eri kampanjatuotteet voidaan kohdentaa eri kohderyhmille. Tällöin on myös mahdollista nostaa kampanjan kärkituotteita esille luontevasti sekä saada mainostoteutuksesta selkeämpi ja rauhallisempi perinteiseen liitemainontaan verrattuna. Personoitujen liitteiden avulla on myös mahdollista toteuttaa erillisiä lisänostoja liitekampanjan yhteyteen.
Monipuoliset kohdennusmahdollisuudet
Feed-pohjaisten mainosten yhteydessä voidaan hyödyntää Sanoman data- ja kohdennuskyvykkyyksiä sekä asiakkaan omaa dataa, kuten segmentointia tai asiakasrekisteriä. Jatkuvan liitenäkyvyyden tarpeeseen on mahdollista rakentaa helposti useampi vaihtoehtoinen mainospohja. Näin tuotannon määrä yksittäiseen liitekampanjaan saadaan mahdollisimman kevyeksi.
Rich Media -mainonnan liiteratkaisut
Tarina
Digikokosivuliite
Digikokosivuliite on helpoin tapa laajentaa printtiliitteen peittoa Sanoman digitaalisissa kanavissa. Mainosmuodossa voi olla liitteinä 2–32 kpl 620 x 891 px -kokoista sivua.
Tulospohjaisen display-mainonnan liiteratkaisut
Helpoin ja kustannustehokkain tapa ohjata liikennettä tarjouskuvastoon tai tarjoussivustolle on hyödyntää Sanoman tulospohjaisia mainosratkaisuja.


Somenosto
Somenoston avulla voit ohjata liikennettä, parantaa konversioita tai tehostaa Facebook-mainontasi toimivuutta.

CPC-paketti
Sanoma RON CPC-paketti on hyvä valinta silloin kun liikenteen määrä on kaikista tärkein mittari.
Printtiliite + digitaalinen näkyvyys
Monikanavaisella kiinteällä liitteellä saat kampanjallesi laajan peiton lyhyessä ajassa. Monikanavainen liiteratkaisu näkyy valitsemasi median kaikissa kanavissa: printtilehdessä, näköislehdessä, uutissivustolla ja -sovelluksessa.
Printtiliite näkyy kiinteänä osana painettua sekä digitaalista näköislehteä (4-8 sivua). Digitaalinen näkyvyys mahdollista hoitaa samaa kokosivun mainosmuotoa hyödyntäen joko bannerinäkyvyytenä tai richmedia-formaatti käyttäen (hs.fi).
Kiinteä liite on ostettavissa Helsingin Sanomiin, Ilta-Sanomiin, Aamulehteen, Moroon, Satakunnan Kansaan ja Porilaiseen. Hesarissa, Aamulehdessä ja Satakunnan Kansassa kiinteä liite on aina monikanavainen ja julkaistaan myös niiden digitaalisissa kanavissa.
