Saimme pöllön kiinni
Sanoman tv-kanavilla kampanjasi tavoittavat nyt suomalaiset yhtä hyvin kuin kilpailijan kanavilla.
Laadukkaiden sisältöjen parissa mainontasi herättää
huomiota ja teet parhaan mahdollisen vaikutuksen.
Kampanjatason tunnusluvut vahvalla tasolla
Kampanjasimulointien perusteella* Sanoman tv-kampanjoiden nettopeitto on eniten ostetun kohderyhmän 25–54-vuotiaiden osalta samaa tasoa kuin MTV:n vastaavat luvut. Tavoitat siis samalla investointitasolla kohderyhmäsi yhtä hyvin Sanoman kanavilla.
*Finnpanel Oy, tv-mittaritutkimus,TechEdge, K2 (tammi-lokakuu, 2023). Vertailussa on käytetty kohderyhmää A25-54 eri kestoisilla ja kokoisilla kampanjoilla. Kampanjasimuloinnit on tehty molempien toimijoiden edullisimmalla tv-ostotavalla.
Vahvan ohjelmiston avulla tehokkaampia kampanjoita
Panostamme myös vuonna 2024 monipuoliseen ja kiinnostavaan ohjelmasisältöön. Kevään ohjelmistossa nähdään niin tuttuja menestysformaatteja kuin kiinnostavia uutuusohjelmia.
Onnistuneen ohjelmistokattauksen avulla varmistamme, että tavoitamme mahdollisimman laajasti ja monipuolisesti eri yleisöjä. Näin asiakkaanamme saat paremman kampanjatavoittavuuden.

Koko liikkuvan kuvan tarjoomamme on käytössäsi
Olemme Suomen tavoittavin liikkuvan kuvan talo. Tv:n lisäksi Sanoman digialustat Ruudusta uutismedian digipalveluihin tarjoavat asiakkaillemme lisää mahdollisuuksia tavoittaa kohderyhmänsä entistä laajemmin ja monipuolisemmin.
Lue lisää tai tutustu tv-kanaviimme alta.




