Sinun brändisi osana syksyn huikeaa tv-ilmiötä? Big Brother on mahdollisuuksia täynnä

Big Brother suomi 2019
Big Brother on brändi, jonka tunnettuus ja vetovoima ovat omaa luokkaansa. Tauon jälkeen BB palaa isosti, niin ruutuihin kuin puheisiinkin.

Moni iso formaatti on tehnyt onnistuneen paluun. Tänä vuonna 20 vuotta täyttävä Big Brother nähdään syksyllä Jimillä ja Ruudussa. 

Meira Noronen

”Big Brother tulee palaamaan juurilleen. Uudelle kaudelle haetaan samaistuttavia ja aitoja ihmisiä. Pyrimme luomaan näiden ihmisten kautta kuvan vuoden 2019 Suomesta. Tavoitteena on löytää ohjelmaan osallistujia, joilla on elämässään selkeä intohimo tai agenda, jota kautta syntyy kiinnostavia kohtaamisia. Big Brotherin viihdyttävyys syntyy ihmisten aidoista tarinoista”, kotimaisista ohjelmista vastaava päällikkö Meira Noronen Nelonen Medialta kertoo.

Vuosi 2018 on ollut BB-formaatille kaikkien aikojen menestyksekkäin. Ohjelmaa on tehty 23 eri maassa ja formaatin kehittämiseksi on tehty paljon työtä.  Vuoden 2019 aikana Big Brother tulee leviämään entistä useampaan maahan.

Suomessa Big Brother on ollut tauolla viisi vuotta. Tänä aikana maailma on muuttunut huimasti. Esimerkiksi interaktiivisuus on mahdollista ihan eri tavalla kuin ennen. Ohjelma saa esimerkiksi oman mobiilisovelluksen, jonka avulla katsojat pääsevät entistä lähemmäs BB-talon asukkaiden elämää. Sosiaalisen median kasvun myötä Big Brother nousee ihan eri tason ilmiöksi.

Big Brother tarjoaa monipuolisia kaupallisia yhteistyömahdollisuuksia. Ikoninen Big Brother talo ja tosi-TV-sisältö viikkotehtävineen, päiväkirjahuoneineen ja aktiviteetteineen tarjoaa brändeille luontevaa ja arvokasta näkyvyyttä. Sponsorointi, tuotesijoittelu ja sisältöyhteistyö on mahdollista tiiviistä kumppanuudesta yksittäisiin sponsoroituihin päivä- tai viikkotehtäviin.

Mia Kantakoski ja Mervi Niittynen 2

Luovat strategit Mia Kantakoski ja Mervi Niittynen suunnittelevat kumppanien näkyvyyttä ohjelman ympärillä. Miksi mainostajan kannattaa näkyä BB:ssä?

”BB on brändi, jonka tunnettuus ja vetovoima ovat omaa luokkaansa. Tauon jälkeen BB palaa isosti, niin ruutuihin kuin puheisiinkin. Sponsorille ohjelmakausi tarjoaa luovia ja elämyksellisiä keinoja brändinäkyvyydelle sekä mahdollisuuksia viedä ohjelmayhteistyö aivan uudelle tasolle”, Mia Kantakoski toteaa.  

”BB on kiistatta maailman kaupallisin TV-formaatti ja me Sanomalla haluamme tarjota mainostajille mahdollisuuden ottaa siitä kaiken irti”, Mervi Niittynen sanoo. ”Viihde tekee aidosti hyvää ja sitä tarvitaan. Ohjelman kumppani tavoittaa juuri oikeassa hetkessä vastaanottavaisessa mielentilassa olevat katsojat. Brändeille on tarjolla erinomainen mahdollisuus olla osa ilmiötä viikon jokaisena päivänä sekä tarjota yleisölle viihdyttävää, hauskaa ja inspiroivaa sisältöä ja toiminnallisuuksia.”

Big Brotherin ohjelmapaikka  Jimillä ja Nelosella

  • ma– la klo 21.30–23.00 (1,5 h )
    su livelähetys Nelosella klo 21.30 alkaen

Ruutu ja Ruutu+

  • Ohjelmasisällöt Ruudussa
    Ruutu + -palvelussa katsottavissa 24/7

Haluatko mukaan syksyn huikeimpaan ilmiöön? Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanoman mediamyynnistä!