Uskomme television voimaan – usko sinäkin
Sanoman TV-syksy on ollut loistava. Olemme panostaneet ohjelmistoon ennennäkemättömän paljon. Big Brotherin myötä JIMin katsominen moninkertaistui. Big Brother tavoitti syksyn aikana 2,6 miljoonaa katsojaa, ja Ruudussa Jimin päivittäisiä koostejaksoja ja Nelosen sunnuntain liven sisältöjä käynnistettiin yhteensä 5,1 miljoonaa kertaa.
Vain elämää -ohjelman 10-vuotisjuhlakausi hurmasi katsojia koko syksyn ajan. Tähän mennessä kautta on seurannut jo yli 3 miljoonaa suomalaista, ja Ruudussa Vain elämää -sisältöjä on käynnistetty yli 5,8 miljoonaa kertaa.
Viime vuoden alussa aloitimme yhteistyön Fox Networks Groupin kanssa, mikä on laajentanut kanavaportfoliotamme entisestään. Markkinoijan viesti tavoittaa kauttamme laajasti eri-ikäiset suomalaiset: tavoitat kaupallisesti merkittäviin kohderyhmiin kuuluvista lähes 80 prosenttia joka viikko.
Olemme kaupallisen TV-kentän ehdoton ykkönen ja markkinoijalle luotettava kumppani, joka toimittaa kampanjat sovitusti.
Tästä on hyvä lähteä rakentamaan ensi vuotta yhdessä markkinoijien kanssa. Vuosi alkaa upeasti The Voice of Finlandilla, ja tuomme ohjelmakarttaan pari uutta game show’ta: Mental Samurain ja koko perheen musiikkiohjelma All Together Now’n. Lisäksi uutuutena tulee kansainvälisiä menestyssarjoja, kuten Narcos, joka nähdään sekä Nelosella että Ruudussa.
Uskomme television voimaan. Usko sinäkin. Tehdään yhdessä vuodesta 2020 kaikkien aikojen markkinointivuosi.
Tiedätkö muuten, mikä on tämän vuoden (tammi-lokakuu 2019)
katsotuin elokuva tv:ssä kohderyhmässä 25−54-vuotiaat?
Napapiirin sankarit 3 Nelosella 14.9. (TRP 9,5, keskikatsojamäärä koko väestössä 4+, 448 000)
entä nuorten naisten lemppariviihdeohjelma?
He katsoivat Temppareita. (Temptation Island Suomi 13.3. Nelosella (TRP 17,4 kohderyhmässä 15−34-vuotiaat naiset, keskikatsojamäärä koko väestössä 4+, 306 000)
Mitä Vain elämää -päälähetystä katsottiin eniten?
Antti Tuiskun päivää 6.9. (keskikatsojamäärä koko väestössä 4+, 705 000)
Katso myös: