Rakenna suhdetta asiakkaisiisi turvallisessa mediaympäristössä

Tero Tiainen
Asiakassuhteiden muodostuminen perustuu ihan samoihin lainalaisuuksiin kuin suhteen syntyminen ihmisen välille. Ensin toisilleen tuntemattomat kohtaavat, keskustelevat, tutustuvat ja päättävät sitten vasta, riittääkö luottamus jatkoon, Tero Tiainen kirjoittaa.

Näissä jatkuvasti elävissä suhteissa haluamme palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella osaamisella. Kehitämme jatkuvasti digitaalisen mainonnan ratkaisujamme. Keväällä lanseerasimme paljon uusia ratkaisuja erityisesti myynnin edistämiseen sekä asiakkaiden sitouttamiseen asiakassuhteen eri vaiheissa. Näiden lisäksi valikoimastamme löytyvät vaikuttavat brändiratkaisut ja isot digitaaliset pinnat, laaja peitto, luovat ratkaisut ja liikkuva kuva – nämä kaikki turvallisessa kotimaisessa mediaympäristössä suomalaisten rakastamien mediabrändien sivuilla.

 Keväällä vahvistimme varsinkin liikenteenohjaamiseen, liidien keräämiseen ja myyntiin erinomaisesti soveltuvia ratkaisuja, joista osa on klikkihinnoiteltuja ja osa näyttöpohjaisesti hinnoiteltuja, on käyttötarkoitus sitten kampanjakohtaista tai jatkuvia toimenpiteitä. Esimerkkeinä muun muassa Chatbot-mainokset, Somenosto, jonka avulla voit ajaa sosiaalisen median mainoksiasi Sanoman verkostossa, sekä erilaiset dynaamiset tuotemainokset, kuten esimerkiksi Tuotenosto, Tuotepalkki ja Tuoteluettelo.

Näiden lisäksi asiakkaamme pystyvät nyt hyödyntämään omaa CRM-dataansa Sanoman verkostossa. Mukautetut yleisöt -ratkaisu mahdollistaa niin mainonnan kohdentamisen CRM-kannassa oleville asiakkaille Sanoman verkostossa kuin näiden kohderyhmien laajentamisen eli ns. look-a-like-yleisöiksi. Tämän lisäksi asiakkaidemme on mahdollista saada syvällisempää ymmärrystä näistä omista yleisöistä muun muassa mediakäytön, kiinnostusten kohteiden sekä arvojen ja asenteiden muodossa.

Kevään ja kesän aikana olemme lisänneet digitaalisia resurssejamme ja panostaneet vahvasti myös koko mediamyynnin digitaalisen osaamisen kasvuun. Tämän lisäksi oman tiimini digistrategit ovat keskittyneet vahvemmin ja syvällisemmin ymmärtämään omien asiakkaidensa liiketoimintaa. Uskon, että kaikki tämä näkyy teille asiakkaille entistä parempana palveluna ja vaikuttavampina ratkaisuina. Tätä kautta pystymme lunastamaan paikkamme liiketoimintaanne ymmärtävänä luottokumppanina.

Me Sanomalla haluamme auttaa teitä markkinoijia rakentamaan yhä parempaa asiakaskokemusta omille kohderyhmillenne. Koko osaamisemme, valtava datamäärä suomalaisista ja monipuoliset ratkaisumme ovat käytettävissänne. Ratkaisuillamme saatte verkkosivukävijöiden ja liidien määrän kasvuun, ja tämän myötä myös myynnin nousuun.

Ole rohkeasti yhteydessä. Etsitään yhdessä sinulle parhaat mahdolliset ratkaisut siihen, että voit luoda entistä paremman suhteen asiakkaisiisi. Lupaamme, että olemme luottamuksesi arvoisia.

Tero Tiainen vastaa Sanomalla Head of Digital -roolissa digitaalisten tuotteiden myynnistä ja tarjooman kehittämisestä.