FOX on tammikuussa STAR Channel

STAR Channel jatkaa FOX-kanavalta tuttujen sekä uusien amerikkalaisten huippudraamojen ja -komedioiden, ja kotimaisten viihdeohjelmien esittämistä ympäri vuorokauden samalla tutulla kanavapaikalla 12.
”STAR Channel -brändi tuo tv-kanavamme vahvemmin osaksi Disneyn viihdebrändien perhettä. STAR on entuudestaan tuttu Disney+ -palvelusta – ja monet ohjelmistamme ovatkin jo katsottavissa sekä television että suoratoistopalvelun puolella, kuten esimerkiksi menestyssarjat Simpsonit, Moderni perhe, Ensisilmäyksellä ja 9-1-1. Suositut kotimaiset FOX-ohjelmamme, kuten Melkein MENSA, jatkavat myös uudella STAR tv-kanavalla. Kevään aikana lanseeraamme myös kaksi uutta kotimaista viihdeohjelmaa”, kertoo Hans van Rijn, The Walt Disney Company Nordic & Baltic -maajohtaja ja SVP.
”STAR Channeliksi muuttuva FOX ja National Geographic ovat tuoneet Sanoma TV:n kanavaportfolioon lisää katsoja ja erilaisia katsojaprofiileita. Tämän myötä olemme pystyneet toimittamaan mainostajille vaikuttavia ja tehokkaita kokonaisuuksia”, sanoo Sanoman liikkuvan kuvan ja audion mainosratkaisuista sekä sponsoroinnin mahdollisuuksista vastaava Minna Andersson.
Katso myös:
Sanoma TV:n syksyn 2023 ohjelmistossa on monipuolinen kattaus uutuuksia ja tuttuja suosikkeja
Pitkä odotus palkitaan, kun fanien vuosia odottama Amazing Race Suomi nähdään syksyllä Nelosella ja Ruudussa. Yksi syksyn kiinnostavimmista uutuuksista on ympäri maailmaa supersuosituksi noussut uutuusformaatti, tosielämän murhamysteeripeli Petolliset.

Vaikuttavuutta instream-pystyvideolla
IS.fi:n, HS.fi:n, Aamulehden ja Satakunnan Kansan sekä Sanoman paikallismedioiden toimituksellisten videosisältöjen yhteydessä näkyvä instream-pystyvideo on loistava tapa saada lisäpeittoa ja keskittynyttä katselua esimerkiksi muun videokampanjoinnin tueksi.

Välitämme on Postille paljon enemmän kuin kampanja – se on sitoumus toiminnan jatkuvasta kehittämisestä
Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Huhtikuun Kuukauden kamppis on Postin Välitämme.

Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi
Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Tämä lienee markkinointi-ihmisten mieliä kautta aikain eniten kutkuttanut kysymys, eikä ihme. Tässä artikkelissa kerromme miten perehdyt tarkemmin kohderyhmääsi ja varmistat, että viestisi saavuttaa juuri heidät.

Budjetin ääripäät – suunnittele mainonta budjetin mukaan
Miten markkinointibudjettia käytetään, kun sitä on vähän tai hieman enemmän? Nappaa vinkit erilaisiin budjetteihin.

Helmikuun kuukauden kamppis on DNA:n hyvän mielen tv-mainos
Kuukauden kamppis on Sanoman kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. DNA:n Netti Apuri -kampanja viihdyttää ja oivalluttaa.
