Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Suomen Yrittäjät ja Sanoma yhteistyöhön

Suomen jäsenmäärältään suurin elinkeinoelämän järjestö Suomen Yrittäjät ja Suomen suurin mediatalo Sanoma ovat solmineet laajan yhteistyösopimuksen tavoitteenaan tuoda esille pk-yrittäjyyden merkitystä maallemme.
SanomaB2B Suomen yrittäjät artikkelikuva
17.9.2021
Jaa:FacebookXLinkedin

Maailma muuttuu yhä datavetoisemmaksi, automatisoidummaksi, konsultoivammaksi ja teknologiapainotteisemmaksi. Yhteiskunta tarvitsee varsinkin koronan jälkeisessä jälleenrakennusvaiheessa uusia ideoita pärjätäkseen. Yhteistyön ansiosta suomalaiset pk-yrittäjät saavat Suomen Yrittäjien ja Sanoman yhteistä palvelua paremman tulevaisuuden eteen.  

”Jaamme Suomen Yrittäjien kanssa samanlaiset arvot ja tavoitteet. Haluamme auttaa paikallisia yrityksiä menestymään ja saamaan uusia asiakkaita. Markkinointia tarvitaan kysynnän luomiseen. Kukaan ei tule kylään, jos ei tiedetä, että ollaan olemassa ja mitä on tarjolla. Tässä yhteistyössä on yhteiskunnallinen tärkeä ulottuvuus. Suomi elää paikallisten yritysten toiminnasta. Pk-sektorin työllistävä ja sosiaalinen vaikutus on suuri. Jokainen yritys ei hae kasvua, se että yrittäjä tuo toimeentulon itselleen ja läheisilleen, on vähintään yhtä tärkeää”, kertoo Sanoma B2B:n johtaja Tuomas Airisto yhteistyöstä.

”Pk-yrittäjät tarvitsevat markkinointia siinä missä isommat yrityksetkin pysyäkseen elinvoimaisina. Pahimpina korona-aikoina teimme Sanoman kanssa yhteistyötä Auta pientä! -kampanjan tiimoilta. Auta pientä muistutti suomalaisia hyödyntämään oman paikkakuntansa pk-yrittäjien palveluita ja muistamaan heidän tuotteensa. Nyt tämä kaikkia suomalaisia pk-yrittäjiä hyödyttävä yhteistyö jatkuu. Tulemme ennen kaikkea keskittymään sanojen lisäksi tekoihin”, sanoo Suomen Yrittäjien viestintäjohtaja Taru Jussila.  

Yhteistyö tulee näkymään mm. molempien tahojen kanavissa, koulutuksissa ja valtakunnallisissa tapahtumissa. Yhteisillä kampanjoilla tsempataan yrittäjiä menestymään. Kenenkään ei tarvitse pärjätä yksin ja apua on aina tarvittaessa saatavilla – niin Suomen Yrittäjiltä kuin Sanomalta. Yhteistyössä on voimaa. Esimerkiksi parhaillaan käynnissä oleva yhteiskampanja julistaa jokaisen yrittäjän olevan sankari. Koulutuksissa keskitytään ajankohtaisiin aiheisiin markkinointiviestinnän saralla yrittäjiä palveleviksi heidän tarpeidensa mukaan. Ensimmäinen yhteinen koulutuswebinaari lokakuussa porautuu jäsenien paljon toivomaan aiheeseen, b2b-markkinointiin.

Katso myös: 

Tämän öljyn avulla bisneksesi rullaa paremmin

Asiakas on yrittäjän ylin ystävä

Markkinointi on kuollut

 

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Ajankohtaista
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Yhteystiedot
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
Arkisin klo 8-16

yrityspalvelu@sanoma.fi

010 80 80 85

Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Responsible Disclosure Statement

©2025 Sanoma Media Finland