Get Tomorrow – Movement
Torstaina 10. huhtikuuta klo 8–14
Teknologian huima kehitys vie meitä vauhdilla kohti uutta. Emme saa kuitenkaan unohtaa, että kaiken keskiössä on ihminen – niin markkinointiviestinnän kohteena kuin sen tekijänä.
Get Tomorrow – Movement -tilaisuus tarjoaa kiinnostavan kattauksen kansainvälisten asiantuntijoiden näkemyksiä tulevaisuuden kuluttajista, mediasta, tekoälystä sekä ennen kaikkea siitä, mitä meidän markkinoinnin tekijöiden pitää tehdä menestyksen eteen. Viime kädessä me päätämme, mihin suuntaan liikumme.
Tapahtuma on kutsuvierastilaisuus Sanoman yhteistyökumppaneille. Tilaisuutta ei taltioida.
Kiitos kaikille osallistujille!
Katso puheenvuorojen keskeisimmät opit
Tilaisuuden puheenvuorot
Future Human Behaviour – marketing with a human touch in an age of polycrisis and AI
It is time to envision how human behaviour will change the coming years now that society is hit by a so-called 'polycrisis': where several crises in a row shake up society.
It changes the way we do our decision-making and marks the start of the so-called 'mental health economy' which has a fundamental impact on marketing. And then there is the AI revolution, which is advancing at such a rapid pace that even experts struggle to keep up with its developments and implications.
In this fast-moving wave of digital transformation, it’s easy to feel overwhelmed. So, how can marketing professionals navigate this landscape – adopting new AI tools while simultaneously preserving the human element and fostering genuine personal connections with their customers?
- Thimon de Jong, Founder, WHETSTON (Alankomaat)
The Heartbeat Beyond AI – Unlocking Future Success in Tomorrow's Media Landscape 2030
In a world where cutting-edge technology is basic, where artificial intelligence is in every man’s hand – how do we navigate to spark genuine engagement? How do we find our way into the heart of human emotion that goes far beyond algorithms for tomorrow's media landscape?
Frida Boisen looks towards the future and unravels the questions on how to cut through the noise and uncover strategies to amplify your unique brand identity. How do you raise the right questions to start the rhythm of engagement?
Welcome to the world of tomorrow – a challenging journey paved by constant crises – where trust, a true voice, and authenticity become crucial. In a new reality where a longing for hope, health, and a higher purpose is crucial, discover the keys to ignite meaningful dialogue. Where everybody is trying to sell you the perfect message – find the secrets that make all the difference and set the core of tomorrow’s communication strategies.
- Frida Boisen, Journalist & Author (Ruotsi)
How AI personas are about to change the world!
Most AI presentations focus on the B2B implications, but marketers are missing the most important part, how their customers are adopting the technology.
From social media to shopping, AI is revolutionising the way people behave online. This talk will cover the growing trend of AI personas, and the huge implications they have for brands looking to supercharge their growth.
- Marcos Angelides, Co-Managing Director, Spark Foundry, Publicis Media (Iso-Britannia)
The Multiplier Effect: Prioritising Integrated Growth Now and Beyond
Based on new and exclusive evidence from WARC this session will make the case that a better integrated strategy is essential to achieve a compound effect – that brand and performance cannot be siloed.
Showcasing killer charts and case study inspiration on what best-in-class looks like we will explore the need to ‘Go Deep, Go Long’ with channel planning from today onwards.
- Paul Stringer, Editor-in-chief , WARC (Iso-Britannia)
Tutustu puhujiin
Thimon de Jong, Founder, WHETSTON
Thimon de Jong on WHETSTON-ajatushautomon perustaja ja erikoistunut tulevaisuuden ihmisten käyttäytymiseen, yhteiskunnallisiin muutoksiin ja sen seurauksiin.
Frida Boisen, Journalist & Author
Frida Boisen palkittiin hiljattain Vuoden puhujaksi Ruotsissa 2024 ja hän on yksi Ruotsin suosituimmista ja tunnetuimmista toimittajista ja myydyimmistä kirjailijoista.
Marcos Angelides, Co-Managing Director, Spark Foundry, Publicis Media
Publicis Mediaan kuuluvan Spark Foundryn yhteistoimitusjohtajana Marcosilla on keskeinen rooli yrityksen tekoälytuotteen, datan ja teknologia-strategian ohjaamisessa.
Paul Stringer, Editor-in-chief, WARC
Vuoden 2024 Get Tomorrow Campuksen parhaat esiintyjäarviot saanut Paul tekee paluun.