Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Tilaisuudet ja webinaarit

Get Tomorrow – Movement

Torstaina 10. huhtikuuta klo 8–14

Teknologian huima kehitys vie meitä vauhdilla kohti uutta. Emme saa kuitenkaan unohtaa, että kaiken keskiössä on ihminen – niin markkinointiviestinnän kohteena kuin sen tekijänä.

Get Tomorrow – Movement -tilaisuus tarjoaa kiinnostavan kattauksen kansainvälisten asiantuntijoiden näkemyksiä tulevaisuuden kuluttajista, mediasta, tekoälystä sekä ennen kaikkea siitä, mitä meidän markkinoinnin tekijöiden pitää tehdä menestyksen eteen. Viime kädessä me päätämme, mihin suuntaan liikumme.

Tapahtuma on kutsuvierastilaisuus Sanoman yhteistyökumppaneille. Tilaisuutta ei taltioida.

Kiitos kaikille osallistujille!

Katso puheenvuorojen keskeisimmät opit

  • Miten tekoälypersoonat muuttavat markkinoinnin maailmaa?

    Tekoäly mullistaa ostokäyttäytymisen verkossa. Spark Foundryn Marcos Angelides kertoi Get Tomorrow -tapahtuman esityksessään, miten tekoälypersoonilla voi vauhdittaa markkinoinnin tuloksellisuutta.

    Tagit

    Get Tomorrow Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä
    Julkaistu
    28.4.2025
    Lue lisää
  • Mitä mielenterveystalouden aikakausi tarkoittaa brändeille?

    Tutki kohderyhmääsi ja selvitä, mikä heitä ilahduttaa, stressaa tai mietityttää, Whetston-ajatushautomon Thimon de Jong sanoo.

    Tagit

    Get Tomorrow Markkinoinnin suunnittelu Mittaaminen Näkemyksiä
    Julkaistu
    25.4.2025
    Lue lisää
  • Median tulevaisuus – taivas vai helvetti?

    Tekoäly on valtava mahdollisuus niin ihmisille, toimittajille kuin brändeillekin, jotka haluavat tehdä positiivista muutosta, journalisti ja kirjailija Frida Boisen sanoo.

    Tagit

    Get Tomorrow Näkemyksiä Vastuullisuus
    Julkaistu
    22.4.2025
    Lue lisää
  • Mittaaminen johtaa usein harhaan − varo performance-markkinoinnin kohtalonkierrettä

    Performance- ja brändimarkkinoinnin keinojen yhdistäminen on avain tulokselliseen mainontaan, WARCin Paul Stringer sanoo.

    Tagit

    Get Tomorrow Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä
    Julkaistu
    22.4.2025
    Lue lisää

    Tilaisuuden puheenvuorot

    Future Human Behaviour – marketing with a human touch in an age of polycrisis and AI

    It is time to envision how human behaviour will change the coming years now that society is hit by a so-called 'polycrisis': where several crises in a row shake up society.

    It changes the way we do our decision-making and marks the start of the so-called 'mental health economy' which has a fundamental impact on marketing. And then there is the AI revolution, which is advancing at such a rapid pace that even experts struggle to keep up with its developments and implications.

    In this fast-moving wave of digital transformation, it’s easy to feel overwhelmed. So, how can marketing professionals navigate this landscape – adopting new AI tools while simultaneously preserving the human element and fostering genuine personal connections with their customers?

    • Thimon de Jong, Founder, WHETSTON (Alankomaat)

     

    The Heartbeat Beyond AI – Unlocking Future Success in Tomorrow's Media Landscape 2030

    In a world where cutting-edge technology is basic, where artificial intelligence is in every man’s hand – how do we navigate to spark genuine engagement? How do we find our way into the heart of human emotion that goes far beyond algorithms for tomorrow's media landscape?

    Frida Boisen looks towards the future and unravels the questions on how to cut through the noise and uncover strategies to amplify your unique brand identity. How do you raise the right questions to start the rhythm of engagement?  

    Welcome to the world of tomorrow – a challenging journey paved by constant crises – where trust, a true voice, and authenticity become crucial. In a new reality where a longing for hope, health, and a higher purpose is crucial, discover the keys to ignite meaningful dialogue.  Where everybody is trying to sell you the perfect message – find the secrets that make all the difference and set the core of tomorrow’s communication strategies.

    • Frida Boisen, Journalist &  Author (Ruotsi)

     

    How AI personas are about to change the world!

    Most AI presentations focus on the B2B implications, but marketers are missing the most important part, how their customers are adopting the technology.

    From social media to shopping, AI is revolutionising the way people behave online. This talk will cover the growing trend of AI personas, and the huge implications they have for brands looking to supercharge their growth.

    • Marcos Angelides, Co-Managing Director, Spark Foundry, Publicis Media (Iso-Britannia)

     

    The Multiplier Effect: Prioritising Integrated Growth Now and Beyond

    Based on new and exclusive evidence from WARC this session will make the case that a better integrated strategy is essential to achieve a compound effect – that brand and performance cannot be siloed.

    Showcasing killer charts and case study inspiration on what best-in-class looks like we will explore the need to ‘Go Deep, Go Long’ with channel planning from today onwards.

    • Paul Stringer, Editor-in-chief , WARC (Iso-Britannia)

    Tutustu puhujiin

    Thimon de Jong, Founder, WHETSTON

    Thimon de Jong on WHETSTON-ajatushautomon perustaja ja erikoistunut tulevaisuuden ihmisten käyttäytymiseen, yhteiskunnallisiin muutoksiin ja sen seurauksiin.

    Thimon de Jongin asiakkaita ovat mm. Morgan Stanley, Vodafone, IKEA ja Nike. 

    Vuonna 2023 Routledge julkaisi Thimonin ensimmäisen kirjan "Future Human Behavior”. Kirja kokoaa yhteen tutkimuksia, esimerkkejä ja tarinoita hänen 15 vuoden ajan kokemuksistaan johtavien organisaatioiden kanssa ympäri maailmaa.

    Thimon myös luennoi Utrechtin yliopiston sosiaalipsykologian laitoksella, jossa hän opettaa maisteriopiskelijoille, kuinka akateemista tutkimusta voidaan käytännössä soveltaa parantamaan liiketoimintastrategia.  

    Thimon on aiemmin toiminut TrendsActiven näkemys- ja strategiajohtaja, tutkijana FreedomLab Future Studiesissa ja RELOAD-lehden päätoimittajana.

    Frida Boisen, Journalist &  Author

    Frida Boisen palkittiin hiljattain Vuoden puhujaksi Ruotsissa 2024 ja hän on yksi Ruotsin suosituimmista ja tunnetuimmista toimittajista ja myydyimmistä kirjailijoista.

    Hänet on palkittu parhaasta sosiaalisen median käytöstä Global INMA Awardsissa San Franciscossa, ja hänelle myönnettiin Kristallen, Ruotsin Emmy-palkinto - TV-ohjelmasta Trollhunters. Hänet on palkittu Ruotsin parhaaksi digitaaliseksi johtajaksi, vuoden parhaaksi naisyrittäjäksi, vuoden toimialahenkilöksi ja vuoden digitaaliseksi vaikuttajaksi.

    Frida on toiminut useissa tehtävissä päätoimittajana, Bonnier Magazines & Brandsin johtajana, yli 25 johtavan julkaisun kustantajana ja joidenkin Ruotsin suurimpien sanomalehtien ja kustantamoiden digipäällikkönä viime vuosikymmenen aikana – keskittyen digitaaliseen transformaatioon.

    Hänet tunnetaan hyvin kolumneistaan ​​Aftonbladetissa ja Expressenissä, ja hän on myynyt lähes puoli miljoonaa kappaletta kirjojaan, mukaan lukien "Digitaalinen menestys" ja "Never let go".

    Marcos Angelides, Co-Managing Director, Spark Foundry, Publicis Media

    Publicis Mediaan kuuluvan Spark Foundryn yhteistoimitusjohtajana Marcosilla on keskeinen rooli yrityksen tekoälytuotteen, datan ja teknologia-strategian ohjaamisessa. 

    Marcos on kokenut markkinoinnin ammattilainen, joka on tehnyt yhteistyötä maailman suurimpien teknologiajättien kanssa ja työskennellyt myös mediatoimistossa.

    Paul Stringer, Editor-in-chief, WARC

    Vuoden 2024 Get Tomorrow Campuksen parhaat esiintyjäarviot saanut Paul tekee paluun.  

    Paul Stringer johtaa WARCin tutkimusryhmää ja raportoi tärkeimmistä markkinointialaan vaikuttavista trendeistä. Hän on edustanut WARCia useissa eri tilaisuuksissa, johtanut paneeleja ja tehnyt tilaustöitä asiakkaille, kuten Googlelle, Burger Kingille ja Metalle.  

    Paul aloitti uransa luovissa toimistoissa yli kymmenen vuotta sitten, mutta palasi sen jälkeen yliopistoon opiskelemaan median ja viestinnän maisteriksi ja tohtoriksi. Hän on työskennellyt konsulttina muun muassa LVMH:n, Puman, NatWestin, Heinekenin ja Marsin tuotemerkkien markkinoinnin muutosprojekteissa.

    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland