Monikanavainen aikakausmedia

Monikanavainen aikakausmedia
Monikanavaisuus aikakausmedioissa
Tehoa ja tuloksellisuutta mainontaan monikanavaisuudesta
Aikakausmedian sisällöt kiinnostavat, puhututtavat ja koskettavat. 67 % suomalaisista lukee aikakauslehtiä viikoittain joko painettuna lehtenä tai digitaalisena. Digitaaliset sisällöt houkuttelevat nykyisin alle 45-vuotiaita kuluttajia jopa enemmän kuin painettu lehti. Me Sanomalla seuraamme kuluttajakäyttäytymisen muutosta ja haluamme tarjota mainostajille entistä tavoittavampia ja kiinnostavampia mediatuotteita – myös aikakausmedioidemme parissa.
Kokosivut ja aukeamat ovat monikanavaisia seuraavissa aikakausmedioissamme: ET-lehti, Hyvä terveys, Kodin Kuvalehti ja Me Naiset. Tämä tarkoittaa sitä, että saat printin kokosivun ja aukeaman mainosten lisäksi mainosnäyttöjä digikokosivuna kyseisen lehtibrändin verkkosivustolla – tavoittaen laajemman yleisön.
Tutkitusti vaikuttavaa
Sanoman aikakauslehdissä mainoksen monikanavaisuus on parantanut mielikuvaa brändistä, lisännyt kuluttajien kiinnostusta sitä kohtaan sekä vaikuttanut positiivisesti ostoaikomukseen.
Monikanavaisuuden vaikutus print-only ja digi-only keskiarvoon verrattuna

POSITIIVINEN VAIKUTUS
MIELIKUVAAN

KIINNOSTUKSEN
LISÄÄNTYMINEN

OSTOAIKOMUS
Lähde: Sanoma aikakauslehdet cross-media-tutkimukset 2017–2020.
Monikanavaiset ratkaisut
ET-lehden, Hyvän terveyden, Kodin Kuvalehden ja Me Naisten kokosivut ja aukeamat määräpaikkoineen ovat monikanavaisia. Mainos näkyy tällöin sekä painetussa lehdessä että digikokosivuna lehtibrändin verkkosivustolla.
Monikanavaisten ratkaisujen mediatiedot ja hinnat löydät mediakortit.fi-sivustolta:

Saat kiinni laajemman yleisön kuin pelkästään yhdessä kanavassa
Voit hyödyntää printti- ja display-mainoksissa eri aineistoja kummankin median vahvuudet ja kohderyhmät huomioiden. Koska aikakauslehden elinkaari ulottuu julkaisupäivää pidemmälle, ajetaan diginäyttöjä siihen asti, kunnes lehden seuraava numero ilmestyy.
|
PRINTTI |
DIGI |
KONTAKTIT |
||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
|
1/1 |
2/1 |
Formaatti |
Kampanja-aika |
Painettu lehti |
Digi-impressiot |
Yhteensä |
ET-lehti |
Teksti* 2. kansi 3. kansi Takasivu |
Teksti* 1. aukeama |
Digikokosivu etlehti.fi |
2 vkoa |
291 000 |
44 000 |
335 000 |
Hyvä terveys |
Teksti* 2. kansi 3. kansi Takasivu |
Teksti* 1. aukeama 2. aukeama |
Digikokosivu hyvaterveys.fi |
3 vkoa |
254 000 |
46 000 |
300 000 |
Kodin Kuvalehti |
Teksti* 2. kansi 3. kansi Takasivu |
Teksti* 1. aukeama 2. aukeama |
Digikokosivu kodinkuvalehti.fi |
2 vkoa |
293 000 |
42 000 |
335 000 |
Me Naiset |
Teksti* 2. kansi 3. kansi Takasivu |
Teksti* 1. aukeama 2. aukeama |
Digikokosivu is.fi/menaiset |
1 vko |
152 000 |
48 000 |
200 000 |
* Saatavilla myös monikanavainen natiivi, jossa digielementtinä näyttöpohjainen natiivinosto. Monikanavaisen natiivin näyttömäärä ja hinnoittelu sama kuin digikokosivun sisältävissä monikanavaisissa ratkaisuissa
Lue lisää aikakausmediasta

Viime syksynä uudistuneen ET:n ytimessä on ikäpositiivisuus

Rakastetulla räpyläjalalla on ollut vuosikymmenien ajan suuri vaikutus lukutaidon kehittäjänä
