Rich media -mainonta

Rich media hero.jpg

Rich media -mainonta

Rich media -ratkaisut auttavat oikein käytettynä kampanjan tavoitteiden saavuttamisessa. Rich mediaa voi käyttää huomion kiinnittämiseen, useampien tuotteiden tai viestien esittelemiseen tai yhdessä sopivan luovan idean kanssa viihteellisen tai yllättävän ratkaisun luomiseen.

Perusratkaisuista ei veloiteta tuotantokustannuksia. Nämä mainosratkaisut pystymme myös toteuttamaan normaalien aineistoaikataulujen puitteissa.

Spin Cube

 

Spin Cube

Spin Cube sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla.

"Kuutiossa" on mahdollista esittää 4–10 kpl 580 x 580 px -kokoista kuvaa.

Katso esimerkki
Katso Spin Cuben aineisto-ohjeet

Slider

 

Slider

Slider sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla.

Sliderissa on mahdollista esittää 2–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa.

Katso esimerkki
Katso Sliderin aineisto-ohjeet

Korttipakka

 

Korttipakka

Korttipakka sopii hyvin tilanteisiin, joissa bannerissa halutaan esitellä useampia eri tuotteita samalla.

Korttipakkassa on mahdollista esittää 2–10 kpl 580 x 580 px -kokoista kuvaa.

Katso esimerkki
Katso Korttipakan aineisto-ohjeet

Flipboard

 

Flipboard

Paraatipaikalla oleva selattava liite, jossa mahdollista esitellä useampi tuote/tarjous.

Katso esimerkki
Katso Flipboardin aineisto-ohjeet

Digikokosivun liiteratkaisu

Digikokosivun-liiteratkaisu

 

Digikokosivun liiteratkaisu

Erittäin toimiva monikanavainen liiteratkaisu kokosivun mainospaikalle, joka mahdollistaa digitaalisten liitteiden tekemisen.

Liitteissä voi olla 2–32 kpl 620 x 891 px -kokoista sivua.

Katso Digikokosivun liiteratkaisun aineisto-ohjeet

Tarina

 

Tarina

Tarina on erinomainen mainosmuoto, kun haluat luoda tarinallisen mainoksen, jossa yhdistyy sekä video- että kuvamateriaali. Tarinassa voi hyödyntää maksimissaan viittä eri aineistoa – kuvaa tai videota.

Mainos näkyy Sanoma RON:issa (pois lukien HS.fi, aamulehti.fi, satakunnankansa.fi ja Supersää).

Katso Tarinan aineisto-ohjeet

Chatbot

 

Chatbot

Chatbotin avulla on helppo aloittaa keskustelu kuluttajan kanssa. Se toimiikin parhaiten palvelullisella kulmalla ja myös liidien jalostamisessa ennen kuin kuluttaja ohjataan mainostajan sivulle.

Chatbot-toteutus ei ole sidottu mainospaikkaan, mutta se toimii parhaiten vertikaaliformaateissa, kuten digikokosivussa tai pystyparaatissa. Luova tuotantomme tekee aineiston ja käsikirjoituksen asiakkaan aineistojen ja idean pohjalta.

Ole yhteydessä Sanoman luovaan tuotantoon

Parallax

 

Parallax

Parallax on näyttävä mainosmuoto digikokosivun paikalle. Formaatissa on taustavideo tai kuva, joka pysyy paikallaan suhteessa muuhun sisältöön päällä olevan kuvan rullatessa muun sisällön tahdissa sen yli.

Saatavilla kokosivun mainospaikoille seuraaviin medioihin: IS.fi, vauva.fi, kodinkuvalehti.fi. Aineiston osalta kaksi vaihtoehtoa: pelkkä taustakuva tai taustakuva + overlay. Parallax varataan ja hinnoitellaan digikokosivuna.

Katso Parallaxin aineisto-ohjeet (kuva)
Katso Parallaxin aineisto-ohjeet (video)

Transformer

Transformer-laitteessa

 

Transformer

Responsiivinen mainosmuoto, joka mahdollistaa saman aineiston käyttämisen deskarissa, tabletissa ja mobiilissa. Mahdollistaa useampien tuotteiden esittelyn kerralla.

Transformerissa on mahdollista ajaa 5–10 kpl 600 x 600 px -kokoista kuvaa.

Katso Transformerin aineisto-ohjeet