Radio

Sanoma radio

Radio

 

Suomen parhaat äänet, kiinnostavimmat yleisöt ja vaikuttavimmat audioalustat äänimainonnallesi. Reaaliaikaisesti tässä hetkessä.

Radio – tavoita ketterästi liikkeessä

Nyt kuulolle. Radio on nopea ja kustannustehokas media. Se vaikuttaa voimakkaasti tunnetasolla ja vahvistaa viestiäsi esimerkiksi tv-mainonnan rinnalla. Nelonen Median radiot tavoittavat  viikoittain 2,3 miljoonaa suomalaista painottuen 25–44-vuotiaisiin. 

Radiossa rakennat luontevasti toistoa ja aktivoit kuulijoita myös kodin ulkopuolella. Radion avulla brändisi kiinnittyy luontevasti päivän ajankohtaisiin aiheisiin ja lempikanavan musiikki tehostaa mainonnan vaikutusta. Ilmiöiden rakentamisessa radiolla on merkittävä rooli.

Laaja kanavatarjonta, vahvat ja tunnetut sisältöbrändit ja persoonat sekä monipuoliset kohderyhmät antavat meille parhaan näkemyksen kaupallisen radion hyödyntämiseen mainostajan näkökulmasta. Siksi meillä on myös parhaat mahdolliset ratkaisut ja innovaatiot, joilla kehittämme koko kaupallista radiotoimialaa.

Ajankohtaista

Alma Hätönen

Nyt on pitkä rivi radion huippuammattilaisia – Alma Hätönen aloittaa HitMixin aamussa ja Sami Kuronen vahvistaa Radio Aallon aamua

”Vetovoimaiset persoonat varmistavat, että kuuntelijat viihtyvät taajuudella. Olemme todella iloisia omista tähdistämme ja rakennamme innokkaasti kiinnostavia uusia radiosisältöjä ensi vuodelle. Radio voi todella hyvin. Olemme toimialana rikkoneet myyntiennätyksemme viisi vuotta peräkkäin, ja laadukkailla sisällöillä katsomme luottavaisina tulevaisuuteen”, radioiden sisältöjohtaja Johannes Saukko sanoo.
Audio & radio
Nyt on pitkä rivi radion huippuammattilaisia – Alma Hätönen aloittaa HitMixin aamussa ja Sami Kuronen vahvistaa Radio Aallon aamua
Urheilukumppanuudet

2020 on kaikkien aikojen urheiluvuosi – ole huumassa mukana!

Ensi vuoden aikana EM-futis saa uutta nostetta, kun Suomen Huuhkajat ovat mukana kisoissa. Lisäksi saadaan nauttia muun muassa MM-kiekosta, Tokion kesäolympialaisten tarjonnasta ja salibandyn kotikisoista Suomessa. Tuo brändisi Sanoman kiinnostavan urheilusisällön pariin.
Uutismedia
TV & video
Digiratkaisut
Audio & radio
Aikakausmedia
2020 on kaikkien aikojen urheiluvuosi – ole huumassa mukana!
Atrian Grillaamo

Atria kohtasi kuluttajat kesän tapahtumissa nuotiopiirin äärellä

Atrian kesän kampanja oli monikanavainen kokonaisuus, jossa merkittävänä osana oli tapahtumayhteistyö. Atrian Grillaamo vieraili Radio Suomipopin Helsinki-päivän konsertissa ja Tikkurila-festivaaleilla.
Digiratkaisut
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Tapahtumat
Atria kohtasi kuluttajat kesän tapahtumissa nuotiopiirin äärellä

Caset

hero-kuva.jpg

Case Visit Saimaa ja Visit Mikkeli

Mikkelin kehitysyhtiö Miksein mainonta HS:n etusivulla ja Kuukausiliitteen mainosliitteessä herätti kiinnostusta. Radiokampanja Radio Aallossa ja Suomipopilla toimi hyvin kaikissa mediaelementeissä ja toi odotettua parempia tuloksia.
Visit Saimaa ja Visit Mikkeli
Case the other danish guy

Case the other danish guy – myyntimenestys alle yhdeksässä kuukaudessa

Tuntematon suomalainen alusvaatemerkki, the other danish guy (TODG), käynnisti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön maaliskuussa 2018. Aiemmin he olivat tehneet lähinnä tulospohjaista mainontaa Facebookissa, mutta se ei tuonut toivottuja myynnillisiä tuloksia. Oli siis aika kokeilla uutta strategiaa,
the other danish guy
Case Valio hero

Case Valio – Brändimielikuvan parantaminen

Valion Jouluksi kotiin -kampanjassa puhuteltiin kohderyhmää tarjoamalla opiskelijoille ja nuorille aikuisille mahdollisuus viettää joulu yhdessä perheen ja ystävien kanssa tarjoamalla kiireetön ja maksuton bussivuoro halki Suomen. Radiota, somea ja natiivimainontaa yhdistävä kampanja onnistui yli
Valio
Hero case Puuilo

Case Puuilo – Tunnettuuden kasvattaminen

Monipuoliset luovat sisällöt toivat vaikuttavuutta Puuilon kampanjaan. Aamulypsy-yhteistyö, datakohdennettu digimainonta ja ilmoitukset Hesarissa takasivat uudelle myymälälle onnistuneet avajaiset.
Puuilo
Case Kaalimato

Case Kaalimato – Brändimielikuvan luominen

Jotta elämä olisi nautinnollisempaa! Kohderyhmän pariin jalkauduttiin erottuvalla tavalla ja mielikuvia luotiin tietenkin huumoria unohtamatta. Kaalimadon brändiä saatiin lähemmäksi kohderyhmää hauskalla ja Kaalimadolle erittäin luontevalla tavalla.
Kaalimato
Case Kismet

Case Kismet – Myyntiä erottuvalla kohderyhmää puhuttelevalla kampanjalla

Fazerin Kismet haki kasvua nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa puhuttelemalla heitä kiinnostavalla tavalla heille tärkeissä medioissa.
Kismet