
Sanoman radio
Se mitä muut mediat ei kehtaa, radio kehtaa.
Radiomainonta
Nyt kuulolle. Audiomainonnalla voit olla äänessä kustannustehokkaasti kasvattaen brändisi tunnettuutta ja ohjaten asiakkaasi kauppaan. Radio on uniikki media mainostaa sen inhimillisyyden, persoonavetoisuuden ja kaupallisesti merkittävien kohderyhmien ansiosta. Sanoman laaja kanavatarjonta ja tavoittavuus sekä tunnetut radiopersoonat mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaat mahdolliset ratkaisut.
Tältä sivulta löydät lisää tietoa radiomainonnasta sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi. Radioiden kuluttajasivut löydät Suplasta.

Radio – tavoita ketterästi liikkeessä
Sanoman radio tavoittaa parhaiten kaikki kaupallisesti merkittävät kohderyhmät. Tavoitamme viikottain yli 2,2 miljoonaa kuuntelijaa ja lisää korvapareja saadaan Suomen suosituimmasta podcast-palvelusta Suplasta. Mainostamalla radion lisäksi Suplassa, kasvatat toistoa edelläkävijöiden kohderyhmässä ja lisäät entisestään kampanjasi huomioarvoa.
Laaja kanavatarjonta, vahvat ja tunnetut sisältöbrändit ja persoonat sekä monipuoliset kohderyhmät mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaan mahdollisen näkemyksen kaupallisen radion hyödyntämisestä. Siksi meillä on myös parhaat ratkaisut ja innovaatiot, joilla kehitämme koko kaupallista radiotoimialaa.
Näkemyksiä radiomainonnasta

Luovan ihmisen kaaos on tämän maan voimavara

HitMix-kanava uudistuu vuodenvaihteen jälkeen

Arvostetaan asiakasta ja panostetaan myös kuuloaistiin
Caset, joista tuli sanomista

Case Kotipizzan Kotisporttituur – Kun poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja

Case Leipomo Elonen – Uutuustuotteille näkyvyyttä Radio Suomipopin vappulähetyksessä
