Radio

Sanoman radio

Se mitä muut mediat ei kehtaa, radio kehtaa.

Radiomainonta

Nyt kuulolle. Audiomainonnalla voit olla äänessä kustannustehokkaasti kasvattaen brändisi tunnettuutta ja ohjaten asiakkaasi kauppaan. Radio on uniikki media mainostaa sen inhimillisyyden, persoonavetoisuuden ja kaupallisesti merkittävien kohderyhmien ansiosta. Sanoman laaja kanavatarjonta ja tavoittavuus sekä tunnetut radiopersoonat mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaat mahdolliset ratkaisut.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa radiomainonnasta sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi. Radioiden kuluttajasivut löydät Suplasta.

Sanoma Radio Logomeri

Radio – tavoita ketterästi liikkeessä

Sanoman radio tavoittaa parhaiten kaikki kaupallisesti merkittävät kohderyhmät. Tavoitamme viikottain yli 2,2 miljoonaa kuuntelijaa ja lisää korvapareja saadaan Suomen suosituimmasta podcast-palvelusta Suplasta. Mainostamalla radion lisäksi Suplassa, kasvatat toistoa edelläkävijöiden kohderyhmässä ja lisäät entisestään kampanjasi huomioarvoa.

Laaja kanavatarjonta, vahvat ja tunnetut sisältöbrändit ja persoonat sekä monipuoliset kohderyhmät mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaan mahdollisen näkemyksen kaupallisen radion hyödyntämisestä. Siksi meillä on myös parhaat ratkaisut ja innovaatiot, joilla kehitämme koko kaupallista radiotoimialaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Näkemyksiä radiomainonnasta

Stefan Möller

Luovan ihmisen kaaos on tämän maan voimavara

Suomalaiset ovat oppineet markkinoimaan erityisesti vaikeina aikoina. Juuri silloin markkinointia tarvitaan kaikista eniten, Radiomedian Stefan Möller kirjoittaa.
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
Vieraskynä
Luovan ihmisen kaaos on tämän maan voimavara
Oku Luukkainen artikkelikuva

HitMix-kanava uudistuu vuodenvaihteen jälkeen

Nelonen Median 90- ja 2000-luvun hitteihin keskittyvä HitMix-radiokanava uudistuu vuoden 2021 alussa ja lanseeraa tukun uusia ohjelmia. Ysäriapostoli Oku Luukkainen aloittaa HitMixin iltapäivässä ja perjantai-iltojen isäntänä helmikuun alussa.
Audio & radio
HitMix-kanava uudistuu vuodenvaihteen jälkeen
Aleksi Ranta artikkelikuva

Arvostetaan asiakasta ja panostetaan myös kuuloaistiin

Paljon vähemmän tunnettaisiin, koettaisiin ja muistettaisiin ilman ääntä. Yrityksen äänimaailmaa rakentaessa good-enough isn't good enough, Audiotecturen Aleksi Ranta kirjoittaa.
Audio & radio
Vieraskynä
Näkemyksiä markkinoinnista
Arvostetaan asiakasta ja panostetaan myös kuuloaistiin

Caset, joista tuli sanomista

Kotisporttituur-hero.jpg

Case Kotipizzan Kotisporttituur – Kun poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja

Kevät 2020 tullaan muistamaan aikana, jolloin oltiin kotona. Ja jolloin kaikki sportti maailmassa oli tauolla. Tämä ei kuitenkaan meitä lannistanut. Poikkeukselliset ajat vaativat poikkeuksellisia tekoja. Kotisporttituur jatkoi Hokituurin ja Sporttituurin perinteitä levittäen positiivista fiilistä.
Kotipizzan Kotisporttituur
Elosen leipomo case hero.jpg

Case Leipomo Elonen – Uutuustuotteille näkyvyyttä Radio Suomipopin vappulähetyksessä

Kun festarit peruutuivat, leipomo Elonen päätti lähteä Radio Suomipopin ja Ruudun Vappu 2020 -lähetyksen yhteistyökumppaniksi.
Leipomo Elonen
Beely_hero_3840x1280.jpg

Case Beely – Kuinka startupista rakennettiin tunnettu alle puolessa vuodessa?

Startup Beely aloitti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön heinäkuussa 2019. Tavoitteet asetettiin korkealle. Siksi mediaan panostettiin rohkeasti ja mitattiin brändivaikutuksia. Markkinointiviestinnän kulma oli myös toimialasta poikkeavaa. Yhteistyö aloitettiin rakentamalla brändin tunnettuutta
Beely