Radio

Sanoma radio

Radiomainonta

Nyt kuulolle. Tunnistettava ja pitkäjänteinen äänen käyttö nostaa mainonnan tehoa. Tiesitkö esimerkiksi, että mainonta on 12 kertaa tehokkaampaa, kun sekä visuaalinen että äänellinen ilme on yhtenäinen? Audiomainonnalla voit olla äänessä kustannustehokkaasti kasvattaen brändisi tunnettuutta ja ohjaten asiakkaasi kauppaan.

Radio – tavoita ketterästi liikkeessä

Sanoman radio tavoittaa parhaiten kaikki kaupallisesti merkittävät kohderyhmät. Tavoitamme viikottain yli 2,2 miljoonaa kuuntelijaa ja lisää korvapareja saadaan Suomen suosituimmasta podcast-palvelusta Suplasta. Mainostamalla radion lisäksi Suplassa, kasvatat toistoa edelläkävijöiden kohderyhmässä ja lisäät entisestään kampanjasi huomioarvoa.

Laaja kanavatarjonta, vahvat ja tunnetut sisältöbrändit ja persoonat sekä monipuoliset kohderyhmät mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaan mahdollisen näkemyksen kaupallisen radion hyödyntämisestä. Siksi meillä on myös parhaat ratkaisut ja innovaatiot, joilla kehitämme koko kaupallista radiotoimialaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.

Ajankohtaista

Artikkelikuva radio

Ole kuulolla − radio on kuuntelijan iholla myös poikkeusaikana

Koronakriisin aikana on tärkeää saada tietoa luotettavasta lähteestä sekä helpotusta ahdistavaan tilanteeseen viihteen, myötäelämisen ja läsnäolon muodossa.
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
Ole kuulolla − radio on kuuntelijan iholla myös poikkeusaikana
Case Varta ajankohtaista

Jääkiekko tuo virtaa Vartan brändiin – luovat toteutukset huomionherättäjinä

Kestävistä ja tehokkaista paristoistaan tunnettu Varta on näkynyt ja kuulunut Leijonien tapahtumissa jo vuosia. Näkyvyyden lisäksi Varta pääsee hyödyntämään yhteistyötä maajoukkueen kanssa oman brändinsä vahvistamiseksi.
Digiratkaisut
Audio & radio
Case
Jääkiekko tuo virtaa Vartan brändiin – luovat toteutukset huomionherättäjinä

Caset

Kauneimmat joululaulut case hero

Case Kauneimmat joululaulut – Kaikkien aikojen ennätys lahjoituksissa ja kävijämäärissä

Monikanavainen Kauneimmat joululaulut -kampanjan saavutti kaikkien aikojen ennätyksen sekä lahjoituksissa että kävijämäärässä.
Kauneimmat joululaulut
If_keltanokat_hero.jpg

Case If Keltanokka – Laajaa huomiota lasten liikenneturvallisuudelle

Ifin Keltanokka-kampanja huomattiin, se oli erittäin selkeä ja pidetty ja onnistui hyvin myös aktivoinnissa. Kampanja vaikutti erityisesti preferenssiin, mikä viestii siitä, että kampanja kosketti tunnetasolla.
If Keltanokka
Case-Viaplay-header.jpg

Case Viaplay Total – Myynnin kasvattaminen

Viaplay Totalin NHL-kausi saatiin vauhdikkaasti käyntiin radioyhteistyöllä. Kampanjasivu sai huikean määrän kävijöitä, yli 10 000 sivun katselua ja yli 7 900 eri kävijää. Kampanjaan liittyvään kilpailuun osallistui yli 6 500 kuluttajaa.
Viaplay Total
Alueellista-aanta-hero.jpg

Sanomaa äänen voimalla – 2020 myös alueellisesti