Radio

Sanoman radio

Se mitä muut mediat ei kehtaa, radio kehtaa.

Radiomainonta

Nyt kuulolle. Audiomainonnalla voit olla äänessä kustannustehokkaasti kasvattaen brändisi tunnettuutta ja ohjaten asiakkaasi kauppaan. Radio on uniikki media mainostaa sen inhimillisyyden, persoonavetoisuuden ja kaupallisesti merkittävien kohderyhmien ansiosta. Sanoman laaja kanavatarjonta ja tavoittavuus sekä tunnetut radiopersoonat mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaat mahdolliset ratkaisut.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa radiomainonnasta sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.
Radioiden kuluttajasivut löydät Suplasta.

Radio logomeri.png
Caset neliö

Caset

Inspiroidu radiomainonnan menestystarinoista.

Caset

Radio – tavoita ketterästi liikkeessä

Sanoman radio tavoittaa parhaiten kaikki kaupallisesti merkittävät kohderyhmät. Tavoitamme viikottain yli 2,2 miljoonaa kuuntelijaa ja lisää korvapareja saadaan Suomen suosituimmasta podcast-palvelusta Suplasta. Mainostamalla radion lisäksi Suplassa, kasvatat toistoa edelläkävijöiden kohderyhmässä ja lisäät entisestään kampanjasi huomioarvoa.

Laaja kanavatarjonta, vahvat ja tunnetut sisältöbrändit ja persoonat sekä monipuoliset kohderyhmät mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaan mahdollisen näkemyksen kaupallisen radion hyödyntämisestä. Siksi meillä on myös parhaat ratkaisut ja innovaatiot, joilla kehitämme koko kaupallista radiotoimialaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Radiomainonnan ratkaisut

toisesta_korvasta_sisaan_toisesta_tulos_some.jpg

Audion etusivu

Audion etusivu on ratkaisu, jolla otat äänen haltuun Sanoman radiokanavilla yhden päivän ajan. 

Audion etusivu
Podcast-mainonta jakokuva.jpg

Podcast-mainonta Suplassa

Suplasta löydät Suomen suosituimmat podcastit, äänikirjat ja liveradiot – ja paljon mahdollisuuksia mainontaan.

Podcast-mainonta Suplassa

Näkemyksiä radiomainonnasta

Jussi Ridanpää artikkelikuva

Radion tekijät: Jussi Ridanpää

Sanoman radioiden tekijäkaartista esittelyvuorossa oleva henkilö haaveilee aatelisuudesta tai ylipäätään siitä, että hän olisi merkittävämpi. Hän toivoo tulevansa tulevaisuudessa tunnetuksi von-alkuisella sukunimellä. Tällä hetkellä hänet tunnetaan kuitenkin yhä nimellä Ridanpää, Jussi Ridanpää.
Audio & radio
Radion tekijät: Jussi Ridanpää
Radio artikkelikuva Classic Easy

Sanoma laajentaa radiotarjontaansa

Uudet Classic Hits ja Easy Hits -kanavat aloittavat 30. maaliskuuta. Groove FM:n kuuluvuusalue laajenee ja Helmiradio on jatkossa kuultavissa nettiradiona.
Audio & radio
Sanoma laajentaa radiotarjontaansa

Caset, joista tuli sanomista

Case Oikotie Työpaikat kesätähti hero

Case Oikotie Työpaikat – Huomioarvoa kekseliäällä kampanjalla

Oikotiellä haettiin Suomipopille kesätähteä juontajapariksi Juho Keskitalolle. Haku toi Oikotie Työpaikkojen sivustolle enemmän kävijöitä yksittäiselle työpaikkailmoitukselle kuin koskaan aikaisemmin.
Oikotie Työpaikat
Case Mitä sitku hero

Case Suomi toimii -hanke – Mitä sitku -radiokampanja toi toivoa koronakriisin keskelle

Radion avulla kuulijoiden kanssa päästiin henkilökohtaiseen suhteeseen.
Suomi toimii -hanke
Clarins hero

Case Clarins – Myynnillinen ja mielikuvallinen onnistuminen

Monikanavaisessa kampanjassa otettiin kohderyhmä haltuun Me Naiset -kanavien kautta.
Clarins