Radio

Sanoma radio

Radio

 

Suomen parhaat äänet, kiinnostavimmat yleisöt ja vaikuttavimmat audioalustat äänimainonnallesi. Reaaliaikaisesti tässä hetkessä.

Radio – tavoita ketterästi liikkeessä

Nyt kuulolle. Radio on nopea ja kustannustehokas media. Se vaikuttaa voimakkaasti tunnetasolla ja vahvistaa viestiäsi esimerkiksi tv-mainonnan rinnalla. Nelonen Median radiot tavoittavat  viikoittain 2,3 miljoonaa suomalaista painottuen 25–44-vuotiaisiin. 

Radiossa rakennat luontevasti toistoa ja aktivoit kuulijoita myös kodin ulkopuolella. Radion avulla brändisi kiinnittyy luontevasti päivän ajankohtaisiin aiheisiin ja lempikanavan musiikki tehostaa mainonnan vaikutusta. Ilmiöiden rakentamisessa radiolla on merkittävä rooli.

Laaja kanavatarjonta, vahvat ja tunnetut sisältöbrändit ja persoonat sekä monipuoliset kohderyhmät antavat meille parhaan näkemyksen kaupallisen radion hyödyntämiseen mainostajan näkökulmasta. Siksi meillä on myös parhaat mahdolliset ratkaisut ja innovaatiot, joilla kehittämme koko kaupallista radiotoimialaa.

Ajankohtaista

Tuija Palonen

Pikavoittojen asemasta pitkäjänteistä kumppanuutta

Kunta-alalla tehdään paljon hyvää markkinointia, mutta medianäkyvyys usein unohtuu, Client Manager Tuija Palonen toteaa.
Uutismedia
Audio & radio
Näkemyksiä markkinoinnista
Pikavoittojen asemasta pitkäjänteistä kumppanuutta
Jone ja Kontiot

Rock-asennetta Kontioihin – kesän kampanja tavoitteli onnistuneesti uutta kohderyhmää

Nokian Jalkineiden Kontio halusi kesän kampanjassaan vahvistaa laatumielikuvaansa, aitoutta ja suomalaista designia. Kolmen suomalaisen klassikon, Kontion, Radio Rockin ja Jone Nikulan, yhdistelmällä lähdettiin tavoittelemaan nuorempia miehiä.
Digiratkaisut
Audio & radio
Luovat ratkaisut
Rock-asennetta Kontioihin – kesän kampanja tavoitteli onnistuneesti uutta kohderyhmää
Renny Järvinen

5 vinkkiä parempaan audiomainokseen

Audion kulutus on tällä hetkellä suositumpaa kuin koskaan. Sen huomaa esimerkiksi Suplan käyttäjämäärien hurjassa kasvussa. Nelonen Median Head of sound production Renny Järvinen tarjoaa viisi vinkkiä äänimainonnan parissa työskenteleville.
Audio & radio
Omakynä
Näkemyksiä markkinoinnista
5 vinkkiä parempaan audiomainokseen

Caset

Case the other danish guy

Case the other danish guy – myyntimenestys alle yhdeksässä kuukaudessa

Tuntematon suomalainen alusvaatemerkki, the other danish guy (TODG), käynnisti Sanoman kanssa tiiviin yhteistyön maaliskuussa 2018. Aiemmin he olivat tehneet lähinnä tulospohjaista mainontaa Facebookissa, mutta se ei tuonut toivottuja myynnillisiä tuloksia. Oli siis aika kokeilla uutta strategiaa,
the other danish guy
Case Valio hero

Case Valio – Brändimielikuvan parantaminen

Valion Jouluksi kotiin -kampanjassa puhuteltiin kohderyhmää tarjoamalla opiskelijoille ja nuorille aikuisille mahdollisuus viettää joulu yhdessä perheen ja ystävien kanssa tarjoamalla kiireetön ja maksuton bussivuoro halki Suomen. Radiota, somea ja natiivimainontaa yhdistävä kampanja onnistui yli
Valio
Hero case Puuilo

Case Puuilo – Tunnettuuden kasvattaminen

Monipuoliset luovat sisällöt toivat vaikuttavuutta Puuilon kampanjaan. Aamulypsy-yhteistyö, datakohdennettu digimainonta ja ilmoitukset Hesarissa takasivat uudelle myymälälle onnistuneet avajaiset.
Puuilo
Case Kaalimato

Case Kaalimato – Brändimielikuvan luominen

Jotta elämä olisi nautinnollisempaa! Kohderyhmän pariin jalkauduttiin erottuvalla tavalla ja mielikuvia luotiin tietenkin huumoria unohtamatta. Kaalimadon brändiä saatiin lähemmäksi kohderyhmää hauskalla ja Kaalimadolle erittäin luontevalla tavalla.
Kaalimato
Case Kismet

Case Kismet – Myyntiä erottuvalla kohderyhmää puhuttelevalla kampanjalla

Fazerin Kismet haki kasvua nuorten ja nuorten aikuisten keskuudessa puhuttelemalla heitä kiinnostavalla tavalla heille tärkeissä medioissa.
Kismet