Radio

Sanoman radio

Se mitä muut mediat ei kehtaa, radio kehtaa.

Radiomainonta

Nyt kuulolle. Audiomainonnalla voit olla äänessä kustannustehokkaasti kasvattaen brändisi tunnettuutta ja ohjaten asiakkaasi kauppaan. Radio on uniikki media mainostaa sen inhimillisyyden, persoonavetoisuuden ja kaupallisesti merkittävien kohderyhmien ansiosta. Sanoman laaja kanavatarjonta ja tavoittavuus sekä tunnetut radiopersoonat mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaat mahdolliset ratkaisut.

Tältä sivulta löydät lisää tietoa radiomainonnasta sekä ideoita ja inspiraatiota työsi tueksi.
Radioiden kuluttajasivut löydät Suplasta.

Radio logomeri.png
Caset neliö

Caset

Inspiroidu radiomainonnan menestystarinoista.

Caset

Radio – tavoita ketterästi liikkeessä

Sanoman radio tavoittaa parhaiten kaikki kaupallisesti merkittävät kohderyhmät. Tavoitamme viikottain yli 2,2 miljoonaa kuuntelijaa ja lisää korvapareja saadaan Suomen suosituimmasta podcast-palvelusta Suplasta. Mainostamalla radion lisäksi Suplassa, kasvatat toistoa edelläkävijöiden kohderyhmässä ja lisäät entisestään kampanjasi huomioarvoa.

Laaja kanavatarjonta, vahvat ja tunnetut sisältöbrändit ja persoonat sekä monipuoliset kohderyhmät mahdollistavat sen, että voimme tarjota mainostajille parhaan mahdollisen näkemyksen kaupallisen radion hyödyntämisestä. Siksi meillä on myös parhaat ratkaisut ja innovaatiot, joilla kehitämme koko kaupallista radiotoimialaa.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää

Radiomainonnan ratkaisut

toisesta_korvasta_sisaan_toisesta_tulos_some.jpg

Audion etusivu

Audion etusivu on ratkaisu, jolla otat äänen haltuun Sanoman radiokanavilla yhden päivän ajan. 

Audion etusivu

Näkemyksiä radiomainonnasta

Case Valopilkku Terhi Salmi ja Tytti Stranding artikkelikuva

Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani

Monikanavaisella markkinoinnilla ja johdonmukaisella mittaamisella on päästy huikeisiin tuloksiin.
Aikakausmedia
Audio & radio
Case
Digiratkaisut
Luovat ratkaisut
Natiivimainonta
TV & video
Uutismedia
Sanoma on Valopilkun markkinoinnin luottokumppani
aamulypsy_kuvaaja_vilmatoyras

Sanoma hallitsee aamuradiota

Voita aamu, voitat markkinat. Tämä toteamus pitää yhä paikkansa radiomarkkinoilla. Sanoma pitää hallussaan aamujen selkeätä ykköspaikkaa kaupallisesti kiinnostavimmassa 25–54-vuotiaiden kohderyhmässä.
Audio & radio
Sanoma hallitsee aamuradiota

Caset, joista tuli sanomista

Case Oikotie Työpaikat kesätähti hero

Case Oikotie Työpaikat – Huomioarvoa kekseliäällä kampanjalla

Oikotiellä haettiin Suomipopille kesätähteä juontajapariksi Juho Keskitalolle. Haku toi Oikotie Työpaikkojen sivustolle enemmän kävijöitä yksittäiselle työpaikkailmoitukselle kuin koskaan aikaisemmin.
Oikotie Työpaikat
Case Mitä sitku hero

Case Suomi toimii -hanke – Mitä sitku -radiokampanja toi toivoa koronakriisin keskelle

Radion avulla kuulijoiden kanssa päästiin henkilökohtaiseen suhteeseen.
Suomi toimii -hanke
Clarins hero

Case Clarins – Myynnillinen ja mielikuvallinen onnistuminen

Monikanavaisessa kampanjassa otettiin kohderyhmä haltuun Me Naiset -kanavien kautta.
Clarins