Audion etusivulla boostia Suplan äitienpäivän kampanjaan

Tavoite
Kampanjan tavoitteena oli kasvattaa äitienpäivän lahjakortin myyntiä, saada uusia kokeiluja sekä lisätä palvelun tunnettuutta.
Ratkaisu
Supla kokeili audion etusivua äitienpäiväkampanjassaan juhlapäivää edeltävänä lauantaina. Audion etusivu on ratkaisu, jossa asiakas ottaa äänen haltuun Sanoman radiokanavilla yhden päivän ajan.
Tulokset
Tulokset yllättivät positiivisesti. Suplan käyttäjämäärät kasvoivat merkittävästi kampanjapäivänä – lähes 20 % enemmän kävijöitä verrattuna vastaavaan viikonpäivään. Verkkokaupassa huikea 145 % kävijämäärän kasvu kampanjapäivänä. Uusien käyttäjien määrä Suplassa kasvoi 147 % kampanjapäivänä
20 %
enemmän kävijöitä verrattuna vastaavaan viikonpäivään.
145 %
Suplan verkkokaupassa kampanjapäivänä.
147 %
kasvu uusien käyttäjien määrässä Suplassa.
Audion etusivu on huikea tuote. Suplan kohderyhmän ollessa lähes kaikki suomalaiset, tällainen laajan tavoittavuuden ja korkean toiston ratkaisu on meille juuri sopiva. Uskoin että tuote toimii, mutta ihan näin kovia lukuja en olisi odottanut.”