Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi
  • In English
Ota yhteyttä

Valikko

Current menu level items
  • Ajankohtaista

      Ajankohtaista

    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Asiakastarinat
  • Alueellinen mainonta

      Alueellinen mainonta

    • Uusimaa
    • Varsinais-Suomi
    • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
    • Päijät-Häme & Kymenlaakso
    • Pirkanmaa & Kanta-Häme
    • Satakunta
    • Keski-Suomi
    • Lappi
    • Pohjois-Savo & Pohjois-Karjala
    • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
    • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
  • Tietopankki

      Tietopankki

    • Toimialatietoa
    • Tutkimustietoa
    • Oppaat ja työkalut
    • Markkinoinnin termit
    • Suomalaiset mediankäyttäjinä
    • Vastuullisuus
  • Mediat & palvelut

      Mediat & palvelut

    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Kumppanuudet ja sponsorointi
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kotisivut yritykselle
      • Mainonnan mittaaminen ja tuloksellisuus
      • Mainostuotanto ja luovat ratkaisut
      • Mainos- ja digitoimistoille
      • Sisältömarkkinointi
  • Suunnittelijan työkalut

      Suunnittelijan työkalut

    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
    • Mediatiedot
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Ajankohtaista tuotetietoa
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Matka palkittiin Editgaalassa vuoden irtonumerona, Yhteishyvän juttu vuoden parhaana

25.3.2022
Editkilpailu Yhteishyvä artikkelikuva

25.3.2022

Yhteishyvän kesäkuun 2021 lehden kansi on voittanut myös European Publishing Awards 2022 -kilpailussa Cover One-Shot -sarjan.

Matka-lehden numero 4/2021 palkittiin vuoden irtonumerona Aikakausmedian Editkilpailussa torstaina. Yhteishyvän juttu Mielessä isot kuviot palkittiin vuoden parhaana asiakasmediajuttuja.

Matkan palkintoperusteluissa todettiin seuraavasti:

”Menestyksekkäästi nimeään myöten uudistunut Matka-lehti kertoo uudistusnumeron 4/21 kannessa matkoista haaveileville kotimaan ja ulkomaan kohteista oivaltavin otsikoin. Otsikoiden tyylikäs asettelu jättää tilaa siniselle merelle ja taivaalle. Kannen koko ilme houkuttelee tarttumaan lehteen ja unelmoimaan matkoista. Numeron kappalemääräinen myynti oli moninkertainen verrattuna tilanteeseen ennen lehden uudistusta.”

Editkilpailu Matka

Mielessä isot kuviot -juttu julkaistiin viime vuoden lokakuun Yhteishyvässä. Sanoman sisältömarkkinointitiimistä juttua olivat tekemässä vastaava tuottaja Leila Mehto ja AD Leena Majaniemi. Jutun on kirjoittanut freelancer-toimittaja Kaisa Hako ja kuvannut Sanoman valokuvaaja Juha Salminen. SOK:n Yhteishyvän toimituksesta mukana jutun teossa olivat toimituspäällikkö Sanna Suokko ja sisältöpäällikkö Sara Malmberg.

Palkintoperusteluissa juttua kiitetään näin: ”Aihe hiiliviljelystä ja ilmastomuutoksen torjumisesta rakentuu informatiiviseksi ja lukijaa kiinnostavaksi, ihmisläheiseksi tarinaksi vastuullisen viljelijäperheen arvojen kautta. Juttu yhdistelee hienosti monia ilmaisukeinoja ja tuo aiheesta uutta tietoa ja uusia näkökulmia. Sujuva teksti yhdessä elämänmakuisten kuvien kanssa muodostaa hienon kokonaisuuden, jota on selvästi työstetty pitkään, huolella ja innostuneessa yhteistyössä.”

Lue palkittu juttu

Torstai-iltana tuli tieto myös toisesta tärkeästä voitosta. Yhteishyvän kesäkuun 2021 lehden kansi voitti European Publishing Awards 2022 -kilpailussa Cover One-Shot -sarjan. Kannen on kuvannut Mikko Tikka ja kuvausjärjestelyistä sekä tyylistä vastasi Janic Leino. AD:na toimi Leena Majaniemi.

European Publishing Awards -kilpailussa palkitaan parhaita aikakauslehtiä, sanomalehtiä ja digitaalisia julkaisuja. Raadin mukaan voittajakannet kuvastavat tekijöiden täydellistä yhteistyötä, jonka lopputuloksena syntynyt kansi houkuttelee lukemaan jutun. Kansijutun tekijätiimiin kuuluivat myös toimittaja Kaisa Hako, vastaava tuottaja Leila Mehto, sisältöpäällikkö Sara Malmberg sekä toimituspäällikkö Sanna Suokko.

Yhteishyvä European publish Awards

Onnittelut Matka ja Yhteishyvä!

Katso kaikki Edikilpailun voittajat

Katso myös: 

Case Yhteishyvä – Intohimoista sisällöntuotantoa arvopohjaiselle medialle

Matka on mielentila

Jaa:FacebookTwitterLinkedin

Tiedätkö, millaisia edellytyksiä onnistunut ja tehokas mainonta vaatii sinulta?

Oletko mahdollisesti panostanut mainontaan, mutta tulokset eivät vain näytä paranevan? Kun kampanja menee plörinäksi, syyttävä sormi osoittaa usein siihen itsestäänselvimpään: kampanjan kohdennukseen, visuihin ja viesteihin.

Tagit

Ad Manager Näkemyksiä Kotisivut Digiratkaisut Luovat ratkaisut Sisältömarkkinointi Uutismedia
Julkaistu
2.6.2023
Lue lisää
onnistunut_mainonta

Sanoman tuottama Yhteishyvä palkittiin vuoden asiakasmediana Editgaalassa

Sanoman ja S-ryhmän välillä on tiivis strateginen kumppanuus, josta Yhteishyvän menestys on ollut tärkeä osa kokonaisuutta.

Tagit

Sisältömarkkinointi
Julkaistu
26.5.2023
Lue lisää

Lisää hyvinvointia ja irtiottoja arjesta – Me Naiset ja Gloria uudistuivat

Me Naiset, suomalaisnaisten tavoittavin puheenaihemedia, ja Gloria, Suomen suurin kansainvälisen tason muotilehti, tarjoavat laatuaikaa lukijoilleen.

Tagit

Aikakausmedia
Julkaistu
12.5.2023
Lue lisää

Mitalisadetta Native Advertising Awards -kilpailusta

Kansainvälisen natiivimainonnan kilpailun Native Advertising Awardsin ehdokaslistalla oli kuusi työtä Sanomalta. Näistä viisi pokkasi palkinnon Kööpenhaminassa järjestetyssä tilaisuudessa.

Tagit

Natiivimainonta Sisältömarkkinointi
Julkaistu
11.5.2023
Lue lisää

Kansainvälistä huomiota Sanoman sisältömarkkinoinnille

Sanoman sisältömarkkinoinnin UPM:lle toteuttamat sisällöt ovat yltäneet arvostetun Digiday Content Marketing Awards -kilpailun shortlistalle kahdessa kategoriassa.

Tagit

Sisältömarkkinointi
Julkaistu
5.5.2023
Lue lisää

Mitä on sisältömarkkinointi – ja miksi sen tekeminen kannattaa aloittaa viimeistään nyt?

Kun ihmisten ostokäyttäytyminen muuttuu, myös markkinoinnin keinovalikoiman on muututtava. Sisältömarkkinointi tarjoaa merkityksellisen ja asiakkaita brändiin sitouttavan vaihtoehdon perinteisen “osta osta” -mainonnan rinnalle.

Tagit

Sisältömarkkinointi
Julkaistu
27.4.2023
Lue lisää
Sisällöntuottaja kuvaamassa uutta videota.
  • Näytä lisää

Tagit

Sanoma

Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

Closure

  • Etusivu
  • Alueellinen mainonta
  • Asiakastarinat
  • Mediat ja palvelut
  • Tietopankki
  • Suunnittelijan työkalut
  • Osta mainontaa
  • Ota yhteyttä

Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
010 80 80 85 *

Arkisin klo 8-16

Uudet mainostajat
010 321 9400  **
Arkisin klo 9-15

* 0,0835 eur/puhelu + 0,1669 eur/min, sis. alv 24%
** 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/min (sis. alv 24%) 

  • Facebook
  • Linkedin

Footer menu

  • Tietosuoja
  • Evästekäytännöt
  • Responsible Disclosure Statement

©2023 Sanoma Media Finland