Taloussisältöjen uusi aikakausi alkaa maaliskuussa

HS Visio on uusi talouteen keskittyvä mediabrändi, joka moninkertaistaa Hesarin talousartikkelien määrän. Uusi kokonaisuus julkaistaan osana HS:n tilausta maaliskuun ensimmäisellä viikolla. Syväluotaavien juttujen ytimessä ovat yritykset, teknologia, tulevaisuus, sijoittaminen, markkinat, johtaminen, startupit sekä kansainvälinen talous.
HS Vision kohderyhmää ovat päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alojen ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista kiinnostuneet lukijat.
”HS Visio on piristysruiske koko suomalaiselle talousjournalismille. Tarjoamme asiantuntevaa ja syvällistä sisältöä johtamisesta, teknologiasta, innovaatioista ja itsensä kehittämisestä” sanoo HS:n talouden ja politiikan toimituksen esimies Jussi Pullinen.
Kuten nimikin vihjaa, HS Vision katse on tulevaisuudessa.
”HS Visio kääntää talousjournalismin katsetta kohti tulevaisuutta ja tarjoaa laajemman päättäjäkohderyhmän rinnalla erityisen vaikeasti tavoitettavalle ’Slush-jengille’ heitä kiinnostavia näkökulmia yritysmaailmasta. Markkinoijille HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön ja ainutlaatuisen kiinnostavan kontekstin päättäjäkohderyhmän sekä talous- ja teknologia-alojen ammattilaisten tavoittamiseksi”, Sanoman uutismedian kaupallisista ratkaisuista vastaava Pietari Korhonen toteaa.