Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Näkemyksiä markkinoinnista

Tavoitteesta tulokseen – näin hyödynnät liikkuvaa kuvaa

Mainostaja-asiakkaiden tarpeet ohjaavat Sanoman liikkuvan kuvan ratkaisujen kehittämistä. Asiantuntijuus ja helppous ostaa kaikki palvelut yhdeltä luukulta palvelevat mainostajaa parhaiten. Laura Kangas, Sini Vanhala ja Merita Lantto tarjoavat parhaat vinkkinsä liikkuvan kuvan erikoisratkaisujen hyödyntämiseen.
Laura Sini Memma artikkelikuva
8.11.2022
Jaa:FacebookXLinkedin

Sanomalta löytyy asiakkaiden markkinointiviestinnän kaikkiin tavoitteisiin tehokas ja vaikuttava liikkuvan kuvan erikoisratkaisu, jolla saa tutkitusti kohderyhmän huomion kiinnittymään viestiin ja myös muistamaan sen.

”Tuotteistusta mietitään koko liikkuvan kuvan osalta hyödyntämällä Sanoman datakyvykkyyksiä, tavoittavuutta ja teknologiaa unohtamatta kiinnostavia ja monipuolisia sisältöjä. Tarjoamme alustat, joilla asiakkaamme tavoittaa kohdeyleisönsä mahdollisimman laajasti ja voi kuljettaa viestiä läpi koko kuluttajan mediapäivän”, sanoo Commercial Product Manager Sini Vanhala. 

Liikkuvan kuvan erikoisratkaisut tavoittavat kuluttajat heitä kiinnostavien sisältöjen parista päätelaiteriippumattomasti. Keskeiseen rooliin perinteisen tv:n tueksi ovat nousseet myös muut liikkuvan kuvan alustat, suurimpana videosisältöjen tarjoajana Ruutu-palvelu.

”Videon erikoisratkaisut tarjoavat mahdollisuuden luoda näyttäviä, visuaalisesti hienoja formaatteja, joilla kuluttaja saadaan aktivoitumaan mainonnan pariin. Erikoisratkaisut mahdollistavat myös viestien tarkemman räätälöinnin sekä tuotetietojen muutokset reaaliajassa”, kertoo Development Manager Laura Kangas.

”Videon erikoisratkaisut tarjoavat mahdollisuuden luoda näyttäviä, visuaalisesti hienoja formaatteja, joilla kuluttaja saadaan aktivoitumaan mainonnan pariin."

Tuotteistuksen kehittämistä mietitään koko liikkuvan kuvan tarjooman osalta. Uusin ratkaisu nopean myyntipiikin saamiseen tai kuluttajien aktivointiin on Total Dominanssi. Kyseessä on viikon tai puolen viikon ajan kestävä, paljon toistoa sisältävä haltuunottotuote, jolla saadaan iso määrä kuluttajia nopeasti kiinni.

”Vuoden tärkeimpinä myyntiviikkoina, kuten Black Fridayn ja joulun aikoihin, Total Dominanssi toimii loistavana ratkaisuna myynnillisesti kriittisissä hetkissä. Se tavoittaa nopeasti korkealla toistolla ja saa taktisen viestin läpi kohderyhmässä katkon parhailla paikoilla”, Sini Vanhala kertoo.

"Total Dominanssi toimii loistavana ratkaisuna myynnillisesti kriittisissä hetkissä."

Suomen suurimpana mediatalona Sanoman vahvuus on kuluttajia kiinnostavat monikanavaiset sisällöt, joiden ympärille pystytään rakentamaan asiakkaan tarpeita vastaavia, erottautuvia liikkuvan kuvan ratkaisuja entistä paremman tavoittavuuden ja kehittyvien kohdennus- ja formaattiteknologioiden myötä.  

”Kilpailuetunamme on hyödyntää kuluttajia kiinnostavia lifestyle- ja teemasisältöjä kaupallisesti eri kanavissa. Tavoitamme kohderyhmän eri vuorokauden aikoihin eri laitteiden parista, jolloin viestin läpimenovoimaan tulee vaikuttavuutta ja tehoa”, toteaa Commercial Creative Manager Merita Lantto.

”Kilpailuetunamme on hyödyntää kuluttajia kiinnostavia lifestyle- ja teemasisältöjä kaupallisesti eri kanavissa."

Sanoman liikkuvan kuvan asiantuntijat auttavat löytämään oikeat ratkaisut kaikkiin markkinoinninviestinnän tarpeisiin. Verkkosivuiltamme löytyvät kattavat videoesittelyt liikkuvan kuvan erikoisratkaisuista – tutustu tarjoamaan ja ole rohkeasti yhteydessä! 

Kuvassa Laura Kangas, Sini Vanhala ja Merita Lantto. Kuvan on ottanut Patrik Lydman.

Katso myös:

Tutustu Sanoman TV:n ja videon erikoisratkaisuihin
Mitä kaikkea on Sanoman Total TV?
Miksi Sanoma on markkinoijan ykkösvalinta?

Tagit

Näkemyksiä TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Ei mulle kannata mainostaa, eihän?

    Jos et mainosta meille yli 55-vuotiaille, et ehkä ymmärrä kuka Suomessa oikeasti ostaa, Päivi Puotiniemi kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    13.11.2025
    Lue lisää
  • Yhdessä kohti vaikuttavampaa markkinointia – Sanoma Agency Partner tiivistää Sanoman ja markkinointitoimistojen yhteistyötä

    Sanoma lanseeraa Sanoma Agency Partner -kumppanuuden, joka tarjoaa kaikenkokoisille toimistoille työkaluja, tietoa ja asiantuntijaosaamista – maksutta ja helposti.

    Tagit

    Näkemyksiä
    Julkaistu
    11.11.2025
    Lue lisää
  • Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä

    Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa

    Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Tauno Tasalakkien aika on ohi – nyt markkinat kaipaavat rohkeutta

    Talousennusteet ovat jatkuvasti olleet ylimyönteisiä. Nyt paranemiseen on vihdoin syytä uskoa, kirjoittaa Omnicom Media Groupin Kari Tervonen.

    Tagit

    Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    22.10.2025
    Lue lisää
  • Tuloksellista luovuutta ja kestävää brändin rakennusta

    Brändi on yrityksen tie asiakkaan sydämeen ja kannatteleva voima läpi muutosten. Siksi odotankin Effie-töiltä paitsi tuloksellisuutta ja luovuutta, myös aitoutta ja osoitusta kestävästä brändin rakentamisesta, kirjoittaa Effie Awards Finland 2025 -päätuomari Annika Payn.

    Tagit

    Effie Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    8.10.2025
    Lue lisää
  • Vain elämää ja Erikoisjoukot saavuttivat uusia katseluennätyksiä

    Sanoma TV:n syksy on käynnistynyt vauhdikkaasti. Koripallon EM-kisat tavoittivat Nelosella lähes 2,8 miljoonaa katsojaa, ja Vain elämää ja Erikoisjoukot kiinnostavat erityisesti nuoria katsojia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    24.9.2025
    Lue lisää
  • EU-komissio ja yhdysvaltalaiset teknologiayhtiöt aiheuttavat ongelmia yhteiskunnalliselle mainonnalle 

    EU:n uusi poliittisen mainonnan lainsäädäntö astuu voimaan 10.10. Komissio tuskin ymmärsi lakia tehdessään, että esimerkiksi hyväntekeväisyysjärjestöjen varainkeruu vaikeutuu lain myötä, Jaakko Kuivalainen kirjoittaa. 

    Tagit

    Digiratkaisut Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    19.9.2025
    Lue lisää
  • Susijengin EM-ottelut naulitsevat katsojat ruutujen ääreen

    EM-turnaus on tavoittanut 2,3 miljoonaa katsojaa Nelosella.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    11.9.2025
    Lue lisää
  • Suomalainen markkinointi on kriisissä

    Työt tyhmentyvät, halventuvat ja ala houkuttelee yhä vähemmän, kirjoittaa työelämäprofessori Antti Vassinen Aalto-yliopistosta. Vassinen puhui aiheesta Sanoman Get Tomorrow Executive Forum -asiakastilaisuudessa.

    Tagit

    Näkemyksiä Vieraskynä
    Julkaistu
    5.9.2025
    Lue lisää
  • Markkinoinnin muutosvoimat Suomessa – mitä kuluttajat odottavat yrityksiltä?

    Markkinointi ei voi vain reagoida, sen täytyy johtaa muutosta. Markkinointistrategi Reetta Thurman nosti esiin Sanoman Get Tomorrow Executive Forum -asiakastapahtuman puheenvuorossaan kolme keskeistä kuluttajakäyttäytymistä muokkaavaa teemaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä
    Julkaistu
    4.9.2025
    Lue lisää
  • Effie-kilpailussa on kyse koko markkinointialan yhteisestä oppimishetkestä

    Kilpailut luovat yhteistä kulttuuria ja muistuttavat siitä, että markkinointi ja viestintä eivät ole irrallinen osa liiketoimintaa, vaan sen kasvun moottoreita, kirjoittavat Marketing Finlandin Riikka-Maria Lemminki ja Sanoman Leena Koskinen.

    Tagit

    Effie Näkemyksiä Omakynä Vieraskynä
    Julkaistu
    3.9.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland