Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

4 Nations Face-Off -huipputurnaus Nelosella ja Ruudussa – mainostaja, ota turnaus haltuun!

Ensi helmikuussa järjestettävä jääkiekon 4 Nations Face-Off -huipputurnaus kerää Suomen, Ruotsin, Kanadan ja Yhdysvaltojen parhaat NHL-tähdet samaan turnaukseen. Turnaus nähdään Suomessa yksinoikeudella Nelosella ja Ruudussa 12.–20.2.2025.
25.10.2024
Jaa:FacebookXLinkedin

Nelonen Media on hankkinut Suomessa yksinoikeudella mediaoikeudet kansainväliseen 4 Nations Face-Off -turnaukseen. 12.2.–20.2.2025 pelattavassa yhdeksänpäiväisessä turnauksessa on mukana NHL-pelaajia Kanadasta, Suomesta, Ruotsista ja Yhdysvalloista. 4 Nations Face-Off -turnauksen järjestävät NHL ja NHL:n pelaajayhdistys. Turnauksen ottelut nähdään Nelosella ja Ruudussa.

”On aivan upeaa saada Leijonat ja tämän kaliiberin turnaus Neloselle. Pitkästä aikaa maailman kiistattomasti parhaat pelaajat nähdään maajoukkuepaidoissa samalla jäällä. Kyseessä on ehdottomasti urheiluvuoden yksi kohokohtia!”, Nelonen Median urheilupäällikkö Tuomas Saarela iloitsee.

Suomea turnauksessa edustaviin NHL-pelaajiin kuuluvat Sebastian Aho, Aleksander Barkov, Miro Heiskanen, Esa Lindell, Mikko Rantanen sekä Juuse Saros. Joukkueiden lopulliset kokoonpanot julkistetaan lähiviikkoina.

”Kaikki ovat erittäin innoissaan, koska meillä on tässä todella hyvä sukupolvi suomalaisia pelaajia. Myös muilla joukkueilla tulee olemaan todella hyvät kokoonpanot ja todennäköisesti tulemme olemaan altavastaajia, mutta tämä on silti iso juttu Suomessa." Sebastian Aho kertoo.

Myös Leijonien GM Jere Lehtinen ennakoi turnauksesta tulevan mielenkiintoinen:

”On hienoa, että maailman parhaat pelaajat neljästä maasta pääsevät pelaamaan toisiaan vastaan. Luvassa on todella kovia pelejä. Pelaajien lisäksi myös faneille tämä on varmasti iso juttu!”

Turnauksessa pelataan yhteensä seitsemän ottelua: Neljä ottelua Bell Centerissä Kanadan Montrealissa ja kolme ottelua, mukaan lukien mestaruusottelu, TD Gardenissa Bostonissa, Yhdysvalloissa.

Kaikki 4 Nations Face-Off -turnauksen ottelut pelataan NHL-säännöin NHL-kaukalossa. Jokainen joukkue pelaa kolme alkusarjan ottelua, joissa varsinaisen peliajan voitosta saa kolme pistettä, voitosta jatkoajalla tai voittolaukauskilpailussa kaksi pistettä, tappiosta jatkoajalla tai voittolaukauskilpailussa yhden pisteen ja tappiosta varsinaisella peliajalla nolla pistettä. Kaksi alkusarjassa eniten pisteitä kerännyttä joukkuetta etenee turnauksen loppuotteluun.

Kyseessä on ensimmäinen kerta yhdeksään vuoteen, kun NHL:n parhaat pelaajat kokoontuvat samaan turnaukseen.

”Tämän parempaa jääkiekkotuotetta ei löydy. Tästä kaikki ovat taatusti innoissaan jääkiekkoyhteisössä, ja mielestäni tämä on loistava tilaisuus näyttää jääkiekkoa parhaimmillaan”, Kanadaa turnauksessa edustava Pittsburgh Penguinsin keskushyökkääjä Sidney Crosby iloitsee.

Montrealissa pelattavien otteluiden liput tulevat myyntiin tiistaina 29. lokakuuta klo 16 Suomen aikaa. Bostonin-otteluiden lippujen myynti puolestaan alkaa keskiviikkona 30. lokakuuta niin ikään klo 16 Suomen aikaa. Lippuja myy Ticketmaster.com, NHL:n ainoa virallinen lipunmyyntikumppani.

Lisätietoja 4 Nations Face-Offista 

Mainostaja, ota turnaus haltuun! 

Kiinnittymällä vuoden kovatasoisimpaan jääkiekkoturnaukseen varmistat brändillesi erottuvaa näkyvyyttä ja vahvan preesensin osana lätkähuumaa. 

  • Otteluita tulee yhteensä seitsemän; kaksi prime-timessa, loput off-primessa Nelosella. Lisäksi esitetään Suomen live-otteluita edeltävät studiot (3x60min.) sekä otteluiden pika-uusinnat Nelosella ja Jimillä otteluista seuraavana päivänä. ​
  • Ruutu+ puolella esitetään myös kaikki ottelut sekä Suomi-pelien studiot. ​
  • Ohjelmayhteistyökokonaisuudessa saat kattavan haltuunoton brändillesi koko turnauksen ajalle.​
  • Turnaus mahdollistaa vahvan monikanavaisen kokonaisnäkyvyyden ajalle 13–21.2.2025 Sanoman medioissa.​

Turnauksen yhteistyömahdollisuudet

Ohjelmayhteistyön haltuunotto & studionäkyvyys​

Vahva haltuunotto 5-sekunnin ohjelmayhteistyötunnistein läpi koko turnauksen sekä Nelosella, Jimillä että Ruudussa.

Sisältökokonaisuus studioihin: Suomi-pelejä edeltävät tunnin mittaiset studio-ohjelmat räätälöidään tarpeen mukaan tuoden brändiä vahvasti esiin myös sisällössä.

Ohjelmayhteistyöhaltuunotto & power breaks

Vahva haltuunotto 5-sekunnin ohjelmayhteistyötunnistein läpi koko turnauksen sekä Nelosella, Jimillä että Ruudussa. ​

Lisäksi max.20-sekuntisen spottimainonnan hyödyntäminen lyhyillä otteluiden aikana näytettävillä power breikeillä. Eksklusiivinen mahdollisuus NHL-kumppanille erottautua tavallista lyhyemmällä mainoskatkolla ottelun sisällä.​

Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanomalla tai ota yhteyttä. 

Tagit

TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä

    Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa

    Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Vain elämää ja Erikoisjoukot saavuttivat uusia katseluennätyksiä

    Sanoma TV:n syksy on käynnistynyt vauhdikkaasti. Koripallon EM-kisat tavoittivat Nelosella lähes 2,8 miljoonaa katsojaa, ja Vain elämää ja Erikoisjoukot kiinnostavat erityisesti nuoria katsojia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    24.9.2025
    Lue lisää
  • Susijengin EM-ottelut naulitsevat katsojat ruutujen ääreen

    EM-turnaus on tavoittanut 2,3 miljoonaa katsojaa Nelosella.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    11.9.2025
    Lue lisää
  • Kiinnity iloon – tv-ohjelmayhteistyö tekee brändistäsi osan elämystä

    TV-viihde tavoittaa laajasti eri kohderyhmiä vastaanottavaisessa mielentilassa. Kun kiinnityt tv-viihteeseen, kiinnityt iloon ja stressittömyyteen, Tuomo Sinkkonen kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Sanoma TV:n monipuolinen syksy käynnistyy

    Luvassa on kiinnostavia uutuuksia ja rakastettuja suosikkeja. Hyödyntämällä tv:n ja videon koko tarjoamaa varmistat laajan tavoittavuuden kaikissa liikkuvan kuvan eri kulutushetkissä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    25.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • SkyShowtimelta uusi mainosrahoitteinen palvelu Ruutuun – lisää silmäpareja mainostajille

    SkyShowtime aloittaa Ruudussa uudella mainosrahoitteisella tuotteella, jonka mainosmyynnistä vastaa yksinoikeudella Sanoma. Yhteistyö tarjoaa mainostajille uuden, laadukkaan väylän tavoittaa yleisöjä huippusisältöjen äärellä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    12.6.2025
    Lue lisää
  • Sanoman instream-videotuotteistus uudistui!

    Tavoita asiakkaasi laadukkaiden tv-ohjelmien, leffojen ja uutismedioiden videosisältöjen parista.

    Tagit

    Digiratkaisut Tuotetietoa TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    6.6.2025
    Lue lisää
  • Mainonnan mediamix: kolme syytä monimedialliseen mainontaan

    Mediamainonnan perussääntö on, että monikanavaisuus ratkaisee tuloksellisuuden: mainostajan mediamix, eli kampanjassa käytettävät mainonnan kanavat, on olennainen osa kampanjan onnistumista.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Näkemyksiä TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    2.6.2025
    Lue lisää
  • Sanoma TV:n syksyn 2025 vahva ohjelmisto koostuu tutuista suosikeista ja kiinnostavista uutuuksista

    Ensi syksynä Ruutuun ja Neloselle rantautuu täysin uusi kansainvälinen hittiformaatti. Lisäksi paluun tekee liuta rakastettuja kestosuosikkeja.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    28.5.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland