4 Nations Face-Off -huipputurnaus Nelosella ja Ruudussa – mainostaja, ota turnaus haltuun!
Nelonen Media on hankkinut Suomessa yksinoikeudella mediaoikeudet kansainväliseen 4 Nations Face-Off -turnaukseen. 12.2.–20.2.2025 pelattavassa yhdeksänpäiväisessä turnauksessa on mukana NHL-pelaajia Kanadasta, Suomesta, Ruotsista ja Yhdysvalloista. 4 Nations Face-Off -turnauksen järjestävät NHL ja NHL:n pelaajayhdistys. Turnauksen ottelut nähdään Nelosella ja Ruudussa.
”On aivan upeaa saada Leijonat ja tämän kaliiberin turnaus Neloselle. Pitkästä aikaa maailman kiistattomasti parhaat pelaajat nähdään maajoukkuepaidoissa samalla jäällä. Kyseessä on ehdottomasti urheiluvuoden yksi kohokohtia!”, Nelonen Median urheilupäällikkö Tuomas Saarela iloitsee.
Suomea turnauksessa edustaviin NHL-pelaajiin kuuluvat Sebastian Aho, Aleksander Barkov, Miro Heiskanen, Esa Lindell, Mikko Rantanen sekä Juuse Saros. Joukkueiden lopulliset kokoonpanot julkistetaan lähiviikkoina.
”Kaikki ovat erittäin innoissaan, koska meillä on tässä todella hyvä sukupolvi suomalaisia pelaajia. Myös muilla joukkueilla tulee olemaan todella hyvät kokoonpanot ja todennäköisesti tulemme olemaan altavastaajia, mutta tämä on silti iso juttu Suomessa." Sebastian Aho kertoo.
Myös Leijonien GM Jere Lehtinen ennakoi turnauksesta tulevan mielenkiintoinen:
”On hienoa, että maailman parhaat pelaajat neljästä maasta pääsevät pelaamaan toisiaan vastaan. Luvassa on todella kovia pelejä. Pelaajien lisäksi myös faneille tämä on varmasti iso juttu!”
Turnauksessa pelataan yhteensä seitsemän ottelua: Neljä ottelua Bell Centerissä Kanadan Montrealissa ja kolme ottelua, mukaan lukien mestaruusottelu, TD Gardenissa Bostonissa, Yhdysvalloissa.
Kaikki 4 Nations Face-Off -turnauksen ottelut pelataan NHL-säännöin NHL-kaukalossa. Jokainen joukkue pelaa kolme alkusarjan ottelua, joissa varsinaisen peliajan voitosta saa kolme pistettä, voitosta jatkoajalla tai voittolaukauskilpailussa kaksi pistettä, tappiosta jatkoajalla tai voittolaukauskilpailussa yhden pisteen ja tappiosta varsinaisella peliajalla nolla pistettä. Kaksi alkusarjassa eniten pisteitä kerännyttä joukkuetta etenee turnauksen loppuotteluun.
Kyseessä on ensimmäinen kerta yhdeksään vuoteen, kun NHL:n parhaat pelaajat kokoontuvat samaan turnaukseen.
”Tämän parempaa jääkiekkotuotetta ei löydy. Tästä kaikki ovat taatusti innoissaan jääkiekkoyhteisössä, ja mielestäni tämä on loistava tilaisuus näyttää jääkiekkoa parhaimmillaan”, Kanadaa turnauksessa edustava Pittsburgh Penguinsin keskushyökkääjä Sidney Crosby iloitsee.
Montrealissa pelattavien otteluiden liput tulevat myyntiin tiistaina 29. lokakuuta klo 16 Suomen aikaa. Bostonin-otteluiden lippujen myynti puolestaan alkaa keskiviikkona 30. lokakuuta niin ikään klo 16 Suomen aikaa. Lippuja myy Ticketmaster.com, NHL:n ainoa virallinen lipunmyyntikumppani.
Mainostaja, ota turnaus haltuun!
Kiinnittymällä vuoden kovatasoisimpaan jääkiekkoturnaukseen varmistat brändillesi erottuvaa näkyvyyttä ja vahvan preesensin osana lätkähuumaa.
- Otteluita tulee yhteensä seitsemän; kaksi prime-timessa, loput off-primessa Nelosella. Lisäksi esitetään Suomen live-otteluita edeltävät studiot (3x60min.) sekä otteluiden pika-uusinnat Nelosella ja Jimillä otteluista seuraavana päivänä.
- Ruutu+ puolella esitetään myös kaikki ottelut sekä Suomi-pelien studiot.
- Ohjelmayhteistyökokonaisuudessa saat kattavan haltuunoton brändillesi koko turnauksen ajalle.
- Turnaus mahdollistaa vahvan monikanavaisen kokonaisnäkyvyyden ajalle 13–21.2.2025 Sanoman medioissa.
Turnauksen yhteistyömahdollisuudet
Ohjelmayhteistyön haltuunotto & studionäkyvyys
Vahva haltuunotto 5-sekunnin ohjelmayhteistyötunnistein läpi koko turnauksen sekä Nelosella, Jimillä että Ruudussa.
Sisältökokonaisuus studioihin: Suomi-pelejä edeltävät tunnin mittaiset studio-ohjelmat räätälöidään tarpeen mukaan tuoden brändiä vahvasti esiin myös sisällössä.
Ohjelmayhteistyöhaltuunotto & power breaks
Vahva haltuunotto 5-sekunnin ohjelmayhteistyötunnistein läpi koko turnauksen sekä Nelosella, Jimillä että Ruudussa.
Lisäksi max.20-sekuntisen spottimainonnan hyödyntäminen lyhyillä otteluiden aikana näytettävillä power breikeillä. Eksklusiivinen mahdollisuus NHL-kumppanille erottautua tavallista lyhyemmällä mainoskatkolla ottelun sisällä.
Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi Sanomalla tai ota yhteyttä.