Hyppää pääsisältöön
Sanoma
  • Suomeksi Fi FI - Suomeksi
  • In English En EN - In English
  • Sanoma Ad Manager
    Digimainonnan kotimainen itseostokanava
  • Sanoma Media B2B
    Mediaratkaisut ja markkinoinnin palvelut
Kirjaudu sisään
  • Mediat & palvelut
    • Sanoman mediat
      • Aikakausmedia
      • Digimedia
      • Radio ja audio
      • TV ja video
      • Uutismedia
    • Mainonnan ratkaisut
      • Digimainonta
      • Natiivimainonta
      • Radio- ja audiomainonta
      • Printtimainonta
      • TV-mainonta
      • Tapahtumakumppanuudet
      • Videomainonta
    • Markkinoinnin palvelut
      • Asiakasymmärrys ja insight
      • Kasvupalvelu
      • Palvelut markkinointitoimistoille
    • Alueellinen mainonta
      • Uusimaa
      • Varsinais-Suomi
      • Etelä-Karjala & Etelä-Savo
      • Päijät-Häme & Kymenlaakso
      • Pirkanmaa & Kanta-Häme
      • Satakunta
      • Keski-Suomi
      • Lappi
      • Pohjois-Karjala & Pohjois-Savo
      • Etelä-Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa & Pohjanmaa
      • Pohjois-Pohjanmaa & Kainuu
    • SANOMA CONTENT STUDIO
      • Strateginen sisältömarkkinoinnin suunnittelu
      • Sisällöntuotanto kaikkiin kanaviin
      • Tähdet sisältöihisi
      • Tiimi
      • Yhteydenotto
  • Asiakastarinat
  • Ajankohtaista
    • Näkemyksiä markkinoinnista
    • Sanomista juuri nyt
    • Tilaisuudet ja webinaarit
  • Tietopankki
    • Toimialatietoa
      • Autot
      • Asuminen
      • Elintarvikkeet ja juomat
      • Erikoistavarakauppa
      • Finanssi
      • Lääkkeet ja hyvinvointituotteet
      • Matkailu ja liikenne
      • Tele
      • Työnantajakuva ja rekrytointimarkkinointi
      • Verkkokauppa
      • Viihde ja vapaa-aika
      • Vähittäiskauppa
      • Yritykseltä yritykselle - B2B-markkinointi
    • Tutkimustietoa
      • Suomalaiset mediankäyttäjinä
      • Mediakatsaus
    • Oppaat ja työkalut
      • Markkinoinnin vuosikello
      • Markkinoinnin termit
      • Kaikki oppaat ja työkalut
    • Vastuullisuus
    • Markkinoinnin trendit 2026
  • Suunnittelijan työkalut
    • Aineisto- ja varaustiedot
    • Poikkeusaikataulut
    • Hinnat ja myyntiehdot
      • Printtimainonta
      • Display- ja videomainonta
      • TV-mainonta
      • Radiomainonta
      • Myyntiehdot
    • Mediakortit
    • Ajankohtaista tuotetietoa
    • Sanoma Ad Manager -ohjeet
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Poliittinen ja yhteiskunnallinen mainonta
  • Osta mainontaa
    • Pyydä tarjous
    • Sanoma Ad Manager
    • Printti-ilmoitukset
    • Edut Suomen Yrittäjille
  • Yhteystiedot
Ota yhteyttä

Murupolku

  1. Etusivu
  2. Ajankohtaista
  3. Sanomista juuri nyt

Bauhausin brändiviihdeohjelma Hintavaalit tuo hulvattoman lisän vaali-illan tarjontaan

Kotimaiset huippunäyttelijät tähdittävät Hintavaalit – suuri tulosilta 2025 -vaalisatiiria. Ohjelma nähdään alue- ja kuntavaali-iltana Livillä, Jimillä, Ruudussa ja Nelosella.
28.3.2025
Jaa:FacebookXLinkedin

Bauhausin kanssa yhteistyössä toteutetussa ohjelmassa parodioidaan alue- ja kuntavaalien tulosiltoja. Hintavaaleissa seurataan kuvitteellisten hintapuolueiden vaalityötä ja vaalivalvojaisia sekä julkistetaan hintavaalien voittaja. Ohjelma koostuu vaalistudion lisäksi uutislähetyksistä, vaalisketseistä ja musiikkiesityksistä. Hintavaaleja tähdittävät Martti Servo, Sanna Stellan, Iikka Forss, Santtu Karvonen, Heikki Ranta, Adeliina Arajuuri ja Leevi Lehtonen sekä pienissä rooleissa Juha Mieto ja Aki Palsanmäki.

”Hintavaalit on hulvaton lisä vaali-illan ohjelmatarjontaan. On hienoa olla mukana toteuttamassa komediaa, jota tähdittää maamme eturivin näyttelijät”, Nelonen Median formaatti- ja brändiviihdepäällikkö Lasse Nikkari sanoo.

Bauhausin ja Sanoman välisestä kumppanuudesta on syntynyt jotain ennennäkemätöntä ja ainutlaatuista. 

Bauhausin markkinointijohtaja Jussi Salminen odottaa innolla onnistuneen yhteistyön lopputuloksen tv-esitystä.

”On ollut ilo ja kunnia päästä työskentelemään näin kovien ammattilaisten kanssa ja toteuttaa täysin uudenlaista brändiviihdettä”, Salminen iloitsee.

Bauhausin asiakkuudesta Sanomalla vastaava Client Partner Heidi Isohanni arvostaa Bauhausin rohkeutta aivan uudenlaisiin kokeiluihin. 

”Hintavaalit-ohjelman ympärille on rakennettu monimediallinen kampanjakokonaisuus. On hienoa, että Bauhaus panostaa brändimarkkinointiin näin isosti, erottuvasti ja näkyvästi. On ollut antoisaa työstää yhdessä tätä vaikuttavaa kokonaisuutta.” 

Hintavaalien käsikirjoittajina ja ohjaajina toimivat Teemu Niukkanen ja Jani Pyylampi. Ohjelman tuottaa Taija Marjamäki, tuotantoyhtiönä Warner Bros. International Television Production Finland Oy.

Hintavaalit – suuri tulosilta 2025 nähdään Livillä, Jimillä ja Ruudussa alue- ja kuntavaali-iltana 13.4. klo 20. Nelosella ohjelma nähdään vaalilähetysten jälkeen klo 21.35.

Tagit

TV & video

Sinua voisi kiinnostaa myös

  • Mitä on mainonta – muodot, mediat ja hinnoittelu vuonna 2026

    Tässä artikkelissa käymme läpi mainonnan perusasioita: mainonnan tehtäviä, mainonnan muotoja, mainonnassa käytettäviä medioita ja mainonnan hinnan muodostumista. Teksti on pitkä, mutta toivottavasti sitäkin avaavampi. Tervetuloa mukaan!

    Tagit

    Aikakausmedia Alueellinen mainonta Digiratkaisut TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    1.12.2025
    Lue lisää
    Ryhmä oransseja megafoneja joista yksi sininen on korkein
  • Kevään 2026 tv-ohjelmisto tarjoaa monipuolisen kattauksen kiinnostavia uutuuksia ja tuttuja suosikkeja

    Koukuttava tv-kevät on täynnä viihdettä, musiikkia, huippurealitya ja lifestylea Sanoman kanavilla. Tutustu upeaan ohjelmistokattaukseen, joka tarjoaa mainostajalle monia mahdollisuuksia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    25.11.2025
    Lue lisää
  • Viaplay TV -kanavan mainosmyynti Sanoman kautta – mainostajille pääsy osaksi huippuluokan urheilusisältöjä

    Viaplay Group avaa 6. marraskuuta Suomeen uuden ilmaisen lineaarikanavan, Viaplay TV:n. Kyseessä on urheilukanava, joka tarjoaa katsojille valikoituja urheilun huippuhetkiä jalkapallosta moottoriurheiluun sekä talviurheilusta dartsiin.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Sanoma Total TV:n viikkotavoittavuus on kasvanut nuorten aikuisten parissa

    Ruudun katselu 25–44-vuotiaiden kohderyhmässä on lisääntynyt 25 % viime syksyyn verrattuna.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    3.11.2025
    Lue lisää
  • Vain elämää ja Erikoisjoukot saavuttivat uusia katseluennätyksiä

    Sanoma TV:n syksy on käynnistynyt vauhdikkaasti. Koripallon EM-kisat tavoittivat Nelosella lähes 2,8 miljoonaa katsojaa, ja Vain elämää ja Erikoisjoukot kiinnostavat erityisesti nuoria katsojia.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    24.9.2025
    Lue lisää
  • Susijengin EM-ottelut naulitsevat katsojat ruutujen ääreen

    EM-turnaus on tavoittanut 2,3 miljoonaa katsojaa Nelosella.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    11.9.2025
    Lue lisää
  • Kiinnity iloon – tv-ohjelmayhteistyö tekee brändistäsi osan elämystä

    TV-viihde tavoittaa laajasti eri kohderyhmiä vastaanottavaisessa mielentilassa. Kun kiinnityt tv-viihteeseen, kiinnityt iloon ja stressittömyyteen, Tuomo Sinkkonen kirjoittaa.

    Tagit

    Näkemyksiä Omakynä TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
  • Kohdennettu mainonta ja erilaiset kohderyhmät: näin tehostat mainontaasi

    Miten tehdä mahdollisimman tuloksellista mainontaa, ja välttää investointien valuminen hukkaan? Mainonnan kohdentaminen järkevästi varmistaa niin kampanjoiden onnistumisen kuin kustannustehokkuuden. Tässä artikkelissa kerromme, miten kohdennettu mainonta toimii, miten määritelet kohderyhmäsi ja mitä mainonnan kohdennusvaihtoehtoja on tarjolla.

    Tagit

    Alueellinen mainonta Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu TV & video
    Julkaistu
    2.9.2025
    Lue lisää
    Keltapaitainen mies katsoo puhelintaan.
  • Sanoma TV:n monipuolinen syksy käynnistyy

    Luvassa on kiinnostavia uutuuksia ja rakastettuja suosikkeja. Hyödyntämällä tv:n ja videon koko tarjoamaa varmistat laajan tavoittavuuden kaikissa liikkuvan kuvan eri kulutushetkissä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    25.8.2025
    Lue lisää
  • Black Friday ja joulu – loppuvuosi on parasta myyntiaikaa: erottaudu ja onnistu sesonkimainonnassa

    Mustasta viikosta lähtien koko loppuvuosi on monille yrityksille sitä tärkeintä myyntisesonkia – ja markkinoijan näkökulmasta tietysti kampanjoinnin aikaa.

    Tagit

    Aikakausmedia Audio & radio Digiratkaisut Markkinoinnin suunnittelu Natiivimainonta TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    14.7.2025
    Lue lisää
  • SkyShowtimelta uusi mainosrahoitteinen palvelu Ruutuun – lisää silmäpareja mainostajille

    SkyShowtime aloittaa Ruudussa uudella mainosrahoitteisella tuotteella, jonka mainosmyynnistä vastaa yksinoikeudella Sanoma. Yhteistyö tarjoaa mainostajille uuden, laadukkaan väylän tavoittaa yleisöjä huippusisältöjen äärellä.

    Tagit

    TV & video
    Julkaistu
    12.6.2025
    Lue lisää
  • Sanoman instream-videotuotteistus uudistui!

    Tavoita asiakkaasi laadukkaiden tv-ohjelmien, leffojen ja uutismedioiden videosisältöjen parista.

    Tagit

    Digiratkaisut Tuotetietoa TV & video Uutismedia
    Julkaistu
    6.6.2025
    Lue lisää
    Sanoma

    Markkinoinnin kumppani kaikenlaisille yrityksille.

    Saat meiltä mutkattomasti markkinointiin ja mainontaan liittyviä palveluja ja ratkaisuja – niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti.

    Closure

    • Etusivu
    • Ajankohtaista
    • Alueellinen mainonta
    • Asiakastarinat
    • Mediat ja palvelut
    • Tietopankki
    • Suunnittelijan työkalut
    • Osta mainontaa
    • Yhteystiedot
    • Ota yhteyttä

    Yrityspalvelu mainostaja- ja toimistoasiakkaille
    Arkisin klo 8-16

    yrityspalvelu@sanoma.fi

    010 80 80 85

    Soitto yrityspalveluun maksaa paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun verran.

    • Facebook
    • Linkedin

    Footer menu

    • Tietosuoja
    • Responsible Disclosure Statement

    ©2025 Sanoma Media Finland