Ilta-Sanomien vaalitentti Nelosella tavoitti yli miljoona katsojaa
Presidenttiehdokkaat ottivat toisistaan mittaa Ilta-Sanomien suuressa vaalitentissä 16.1. Finnpanelin TV-mittaritutkimuksen mukaan ohjelma tavoitti Nelosella yhteensä 1 022 000 katsojaa. Tavoittavuusluku sisältää vähintään kolme minuuttia yhtäjaksoista katselua. Ohjelman keskikatsojamäärä oli 554 000*. Tentti oli katsottavissa suorana myös IS.fi:ssä ja Ruudussa.
”Tentit, Vaalimessut ja Vaaligrillit ovat oleellinen osa IS:n vaaliuutisointia, ja yleisö on ne tähänkin asti löytänyt erinomaisesti verkossa ja paikan päällä. Tiistaina nähtiin vaalitaiston tähän asti sähäkin tentti, ja yhteistyö Nelosen kanssa toi sille vielä lisää katsojia, mikä on oikein ilahduttavaa”, kertoo IS:n vastaava päätoimittaja Johanna Lahti.
Myös Nelosen televisiojohtaja Ville Toivonen iloitsee katsojaluvuista.
”Olemme erittäin tyytyväisiä, että yhdessä Ilta-Sanomien kanssa tehty ensimmäinen presidentinvaalitentti tavoitti yli miljoona katsojaa. Vaalitentit täydentävät hienosti Nelosen ja Ruudun kotimaista viihdeohjelmistoa”, Toivonen sanoo.
Kuva: Antti Hämäläinen / IS
*Lähde: Finnpanel Oy, TV-mittaritutkimus, 3+
Sanoman Total TV tarjoaa vaikuttavaa näkyvyyttä laadukkaiden ja monipuolisten sisältöjen parissa.