Kultaa ja pronssia kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa Sanoman sisältömarkkinointipalveluille ja UPM:lle
Kaksi Sanoman UPM:lle luomaa tuloksellista sisältömarkkinointiohjelmaa palkittiin Lontoossa alan kansainvälisessä kilpailussa.
UPM:n kansainvälisen B2B-yleisön huomion kaapannut sisältömarkkinointi sai kultaa sarjassa Best Social Media B2B.
”Huikea luova toteutus, fantastiset tulokset ja brändisynergia. Hieno esimerkki somessa toimivasta sisältömarkkinoinnista – voittajan kannattaa olla todella ylpeä saavutuksistaan”, kuuluivat kansainvälisen CMA-tuomariston perustelut.
UPM:n suomenkieliselle yleisölle luotu sisältömarkkinointiohjelma voitti pronssimitalin kategoriassa Best Annual Always on Content Strategy. UPM:n sisältömarkkinointiohjelmat olivat ehdolla neljässä kategoriassa. International Content Marketing Awardsin shortlistaukset ja voittajat löytyvät täältä.
”Olemme valtavan iloisia, että nämä kansainvälisen tason sisältömarkkinointiohjelmat on noteerattu palkinnoilla yhdessä alan kovimmista kilpailuista. Ilman asiakkaamme rohkeutta, luottamusta ja yhdessä tehtyjä poikkeuksellisen hyviä tuloksia ei tällaisia palkintoja tietenkään heru”, sanoo sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoman sisältömarkkinointipalveluista.
UPM:n sisältömarkkinointiohjelmat on aiemmin noteerattu kunniamaininnalla markkinoinnin tuloksellisuutta painottavassa Grand One 2023 -kilpailussa, kahdella shortlistauksella kansainvälisessä Digiday Content Marketing Awardsissa sekä shortlist-paikalla Finnish Comms Awardsissa.
”Sanoman sisältömarkkinointipalveluiden tiimillä on poikkeuksellisen terävää kohderyhmäymmärrystä, jonka avulla olemme yhdessä onnistuneet luomaan strategiaamme tukevia, osuvia sisältöjä niin kansainvälisesti kuin Suomessa. Mitalit kaulassa on hyvä punoa uusia juonia”, sanoo UPM:n Brand Communications Manager Nina Enroth.
Haluatko olla oman alasi ajatusjohtaja? Onko brändilläsi päämäärä, mutta et tiedä, miten sinne päästään?