Voitto ja kaksi shorttia Terveystalolle ja Sanoma Content Studiolle arvostetussa kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa
Sanoma Content Studio ja Terveystalo ovat voittaneet kultaa sarjassa Thought Leadership Campaign ja sijoittuneet finaaliin Best Content Marketing Program in Healthcare ja Best B2C Branded Content Campaign -sarjoissa.
Terveystalon ja Sanoma Content Studion palkittu yhteistyö on laaja sisältömarkkinointikokonaisuus, joka tähtää vaihdevuosia koskevien asenteiden muuttamiseen ja tukee naisten pääsyä oikeanlaisen tiedon ja hoidon pariin.
Ennätyksellisiä tuloksia tuottanut yhteistyö alkoi vuonna 2024 ja jatkuu yhä. Ohjelmaan kuuluu sisältöstrategia, monikanavainen jatkuva sisältö Terveystalon ja Sanoman alustoilla ja somessa sekä viestinnän käyttöön tuotettuja materiaaleja. Työ on voittanut aiemmin tänä vuonna kunniamaininnan Grand One -gaalassa.
”Tulokset ovat huimia, joten tämä on ansaittu voitto – hienoa saada menestyksekkäälle työlle myös korkean tason kansainvälistä tunnustusta,” sanoo Terveystalon brändi- ja markkinointijohtaja Karla Martinez Majander.
CMI:n vuosittain jakama Content Marketing Awards on suurin ja pitkäaikaisin kansainvälinen sisältömarkkinointikilpailu, joka painottaa luovuuden, innovaatioiden ja jakelun merkitystä. New Yorkista johdettu Content Marketing Awards palkitsee vuosittain parhaat sisältömarkkinoinnin projektit, toimistot ja tekijät. Tämänvuotinen asiantuntijatuomaristo kävi läpi satoja ehdokkuuksia.
”Meillä on suuri kunnia palkita voittajat innovatiivisesta ja onnistuneesta markkinointityöstä sekä kaikesta, mitä he tekevät viedäkseen tätä alaa eteenpäin,” sanoo Content Marketing Instituten toimitusjohtaja Stephanie Stahl.
Thought Leadership Campaign -kategorian voittajana Sanoma Content Studion ja Terveystalon yhteistyö työ on myös ehdolla Vuoden projektiksi. Finalistit ja voittajat julkistetaan myöhemmin syyskuussa maailman suurimmassa sisältömarkkinointitapahtumassa Content Marketing Worldissa Yhdysvaltain San Diegossa.
Tutustu strategisen sisältömarkkinoinnin palveluihimme