17 shorttia Sanoma Content Studion töille kansainvälisessä sisältömarkkinointikilpailussa
Sanoma Content Studion yhteistyössä Terveystalon kanssa luoma sisältömarkkinointiohjelma, jonka avulla Terveystalo otti ajatusjohtajuuden vaihdevuosissa, on ehdolla viidessä kategoriassa. Helenin kanssa toteutettu sisältöstrategia ja monikanavainen sisältökokonaisuus ylsi shortille neljässä kategoriassa.
Valion Pöytäpuhetta-videopodcast ja UPM Communication Papersin kanssa toteutettu vaikuttava haastattelusarja, jossa kansainväliset vaikuttajat kertovat suhteestaan paperiin, ovat ehdolla kahdessa kategoriassa.
Yhdessä kategoriassa ovat ehdolla:
- K-Citymarketin kanssa yhteistyössä tehty Live Shopping
- LUT-yliopiston ja LAB-ammattikorkeakoulun toteutettu Haku-Ankka
- Säästöpankin kanssa tehty Raharemontti-brändiviihdeohjelma
- Muumimaailman kanssa toteutettu erikoisartikkeli
- Päämajakaupunki Mikkelin kanssa toteutettu natiivimainonnan kokonaisuus
Sanoma Content Studion töitä on shortlistattuna esimerkiksi Best B2C Content Strategy, Best Use of Data & Insight ja Best B2B Content Strategy -kategorioissa.
”Olemme erityisen ylpeitä siitä, että Sanoman asiakkaille luodut kokonaisuudet ovat päässeet ehdolle niin moneen sarjaan, joissa painotetaan kohderyhmädatalla johdettua tekemistä, tuloksellisuutta ja strategista suunnittelua”, sanoo sisältöjohtaja Jenni Lieto Sanoma Content Studiosta.
”Natiivimainonnan formaattikirjo ulottuu digitaalisista artikkeleista printtiin, videoihin, videopodcasteihin ja live shopping -toteutuksiin. On hienoa, että vaikuttavat sisältökokonaisuutemme ovat saaneet kansainvälistä tunnustusta”, toteaa sisältöjohtaja Petra Saikku Sanoma Content Studiosta.
International Content Marketing Awards on kansainvälisesti parasta sisältömarkkinointia palkitseva kilpailu, jonka palkinnot jaetaan tammikuussa Lontoossa.
Tutustu strategisen sisältömarkkinoinnin palveluihimme