Uutis- ja aikakausmedian kesäedut

Uutismedioista haetaan ideoita ja vinkkejä kesän aktiviteetteihin ja hankintoihin. Tarjoa siis asiakkaillesi ideoita loman viettoon ja kesäisiin ostoksiin!
Aikakausmedian sisältöjen pariin keskitytään silloin, kun lukijalle itselleen aika ja paikka on sopivin. Erityisesti lomalla löytyy lukuisia tilaisuuksia rentoutumiseen laatusisältöjen parissa.
Digimainonnan avulla tavoitat tutkitusti laiturinnokassa loikoilevan kesämökkiläisen. Sanoman verkosto tavoittaa 3,3 miljoonaa eli 87 % suomalaisista viikoittain.
Suunnittele esimerkiksi eri viestit eri sääolosuhteille ja kohdenna oikea-aikaisesti digissä!
Sanoman uutismedian kesäedut
Kun ostat kaksi ilmoitusta ajalle 26.6.–13.8.2023, saat -50 % edun.
Hinnoista myönnetään lisäksi mediatoimisto- tai suora-asiakasalennus, ei muita alennuksia. Etu koskee kaikkia printin ja monikanavaisen ilmoituskokoja mukaan lukien natiivia ja natiivin monikanavaisia ratkaisuja. Varaukset tulee tehdä samanaikaisesti. Voit käyttää kampanjassa eri ilmoituskokoja ja aineistoja. Etua ei voi hyödyntää aiemmin tehtyihin varauksiin eikä irtoliitteisiin.
Etu koskee alla mainittuja lehtiä:
Helsingin Sanomat, Aamulehti, Moro, Satakunnan Kansa, Porilaine, Ilta-Sanomat, Tyrvään Sanomat, Nokian Uutiset, Valkeakosken Sanomat, KMV-lehti, Jämsän Seutu, Suur-Keuruu, Vekkari, Kankaanpään Seutu, Sydän-Satakunta, Merikarvia-lehti, Rannikkoseutu ja Janakkalan Sanomat.
Display-mainonnassa indeksi 80 on voimassa vastaavalla ajanjaksolla, 26.6.–13.8.2023.
Sanoman aikakausmedian kesäedut
Kun ostat yhden tai useamman ilmoituksen ajalle 29.5.–13.8.2023, voit hyödyntää seuraavat edut:
- Yksi ilmoitus, etusi -50 %
- Kaksi ilmoitusta, etusi -55 %
- Kolme ilmoitusta tai enemmän, etusi -60 %
Hinnoista myönnetään lisäksi mediatoimisto- tai suora-asiakasalennus, ei muita alennuksia. Etu koskee kaikkia printin ja monikanavaisen ilmoituskokoja mukaan lukien natiivia ja natiivin monikanavaisia ratkaisuja. Varaukset tulee tehdä samanaikaisesti. Voit käyttää kampanjassa eri ilmoituskokoja ja aineistoja. Etua ei voi hyödyntää aiemmin tehtyihin varauksiin eikä liitteisiin.
Etu koskee alla mainittuja lehtiä:
Aku Ankka, ET-lehti, ET Terveys, Gloria, Glorian koti, Glorian ruoka & viini, HS Kuukausiliite, HS Meidän perhe, Hyvä terveys, IS TV-lehti, IS Urheilulehti, Kodin Kuvalehti, Matka, Me Naiset, Suuri Käsityö, Tiede ja Tiede Luonto.
Sanoman natiivimainonnan kesäedut
Kun ostat nettohinnoitellun digitaalisen natiivimainoskampanjan tai -paketin, saat kokonaishinnasta -15% alennusta.
Hinnoista myönnetään lisäksi mediatilan osalta mediatoimisto- tai suora-asiakasalennus, ei muita alennuksia. Etu koskee 1.5.-13.8. välillä varattuja uusia kampanjoita, jotka toteutetaan 26.6.–13.8.2023. Etua ei voi hyödyntää aiemmin tehtyihin varauksiin, eikä etu ole voimassa cpc-hinnoiteltuihin tuotteisiin.
Etu on voimassa alla mainituissa brändeissä:
HS.fi, IS.fi, Aamulehti.fi, Satakunnankansa.fi, Kodinkuvalehti.fi, Et-lehti.fi, Soppa365.fi, Hyvaterveys.fi, Gloria.fi, Janakkalansanomat.fi, Jämsänseutu.fi, Kankaanpäänseutu.fi, Kmv-lehti.fi, Merikarvialehti.fi, Nokianuutiset.fi, Rannikkoseutu.fi, Suurkeuruu.fi, Sydänsatakunta.fi, Tyrväänsanomat.fi, Valkeakoskensanomat.fi
Edun piiriin kuuluvat 1 pvän, 2 pvän, 1 vkon, 2 vkon ja 4 vkon nettohinnoittellut diginatiivin tuotteet.