Tamperelainen kauppakeskus Koskikeskus kasvatti kävijävirtoja Aamulehden välissä jaetulla liitteellään
Kauppakeskus Koskikeskus on julkaissut vuoden 2024 aikana kaksi kahdeksansivuista liitettä Aamulehden välissä kevään ja syksyn Koskikeskuksen Kuohuvat Hinnat -hintakampanjansa yhteydessä.
Koskikeskus etsi pitkään erilaisia vaihtoehtoja perinteiselle tarjouskuvastolleen.
”Kustannus- ja tehokkuussyistä päädyimme pilotoimaan Aamulehden liitettä, johon jokainen liikkeemme toimittaa valmiin ilmoitusaineiston ja saa tuoda siinä esiin omia tarjouksiaan”, Jaana Haarala kertoo.
Kampanja toimi hyvin ja kauppakeskuksen kävijämäärät kasvoivat hienosti molempien kampanjoiden aikana.
”Tässä tilanteessa on todella positiivinen asia, että kauppa käy. Kevään jälkeen teimme pieniä korjaustoimenpiteitä liitteen visuaalisuuteen, jotta saisimme siitä vielä yhtenäisemmän. Syksyn liitteen visuaalisuuteen ja toimivuuteen olimme jo todella tyytyväisiä.”
Aamulehden liitejakelun lisäksi liitettä jaeltiin myös Koskikeskuksessa.
”Meillä on paljon palveluja, kuten hammaslääkäri, fysioterapia ja lääkärikeskus. Heidän odotustiloissaan asiakkaat saattavat viettää aikaa pidempäänkin. Saamme päivän aikana asiakkaita eri tavalla kiinni, kun liite on tarjolla myös paikan päällä.”
Haarala suosittelee lämpimästi liitejakelun testaamista etenkin nyt, kun suoramainonnan jakelu tulee muuttumaan.
Liite on erittäin varteenotettava ja kustannustehokas suoramainonnan väline. Se toki tarvitsee tuekseen erilaista digiaineistoa, jotta tavoittavuutta saadaan laajennettua vielä vahvemmaksi. Koskikeskuksella oli useamman päivän ajan välisivumainontaa Aamulehden näköislehdessä ja digikampanja ohjaamassa omille sivuillemme.
Kiinnostuitko?
Monikanavainen uutismedia tuo tehoa ja tuloksellisuutta mainontaan
Monikanavaisella ratkaisulla tavoitat koko mediaa lukevan yleisön siellä missä he median sisältöjä seuraavat.
Lue lisää uutismedian ilmoitusliitteistä