Taloussisältöjen uusi aikakausi alkaa maaliskuussa

Kokonaan uusi mediabrändi HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön päättäjäkohderyhmän tavoittamiseksi. 

HS Visio on uusi talouteen keskittyvä mediabrändi, joka moninkertaistaa Hesarin talousartikkelien määrän. Uusi kokonaisuus julkaistaan osana HS:n tilausta maaliskuun ensimmäisellä viikolla. Syväluotaavien juttujen ytimessä ovat yritykset, teknologia, tulevaisuus, sijoittaminen, markkinat, johtaminen, startupit sekä kansainvälinen talous.

HS Vision kohderyhmää ovat päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alojen ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista kiinnostuneet lukijat.

”HS Visio on piristysruiske koko suomalaiselle talousjournalismille. Tarjoamme asiantuntevaa ja syvällistä sisältöä johtamisesta, teknologiasta, innovaatioista ja itsensä kehittämisestä” sanoo HS:n talouden ja politiikan toimituksen esimies Jussi Pullinen.

Kuten nimikin vihjaa, HS Vision katse on tulevaisuudessa.

”HS Visio kääntää talousjournalismin katsetta kohti tulevaisuutta ja tarjoaa laajemman päättäjäkohderyhmän rinnalla erityisen vaikeasti tavoitettavalle ’Slush-jengille’ heitä kiinnostavia näkökulmia yritysmaailmasta. Markkinoijille HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön ja ainutlaatuisen kiinnostavan kontekstin päättäjäkohderyhmän sekä talous- ja teknologia-alojen ammattilaisten tavoittamiseksi”, Sanoman uutismedian kaupallisista ratkaisuista vastaava Pietari Korhonen toteaa.

Markkinoija, ota päättäjät haltuun

Liittyvät artikkelit
Heidi Björklöf artikkelikuva

Arvopohjainen markkinointi kannattaa

Voiko sananvapautta käyttää suomalaisen uutismedian mainonnassa? Onko se jotain, jolla differoida brändiä maassa, jossa lehdistö on vapaata ja media tunnustettu neljänneksi valtiomahdiksi, Heidi Björklöf kysyy.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Arvopohjainen markkinointi kannattaa
Kuukauden kamppis POK artikkelikuva

Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Maaliskuussa haluttiin nostaa valokeilaan alueellisuus. Pirkanmaan Osuuskaupan Ihmiset ensin -teeman natiiviartikkelissa keskiössä on ison mainospinnan ja visuaalisen nokkeluuden sijaan elämänmakuinen, vahva tarina kaupan kulissien takaa.
Alueellinen mainonta
Kuukauden kamppis
Natiivimainonta
Uutismedia
Maaliskuun kuukauden kamppis kertoo elämänmakuisia tarinoita
Saana Vuolasvirta artikkelikuva

Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!

Ilta-Sanomat tarjoaa laajaa valtakunnallista tavoittavuutta ja kiinnostavia kohderyhmiä samassa paketissa, Client Manager Saana Vuolasvirta kirjoittaa.
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
Uutismedia
Massa- vai kohderyhmämedia? Molemmat!