Taloussisältöjen uusi aikakausi alkaa maaliskuussa

Kokonaan uusi mediabrändi HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön päättäjäkohderyhmän tavoittamiseksi. 

HS Visio on uusi talouteen keskittyvä mediabrändi, joka moninkertaistaa Hesarin talousartikkelien määrän. Uusi kokonaisuus julkaistaan osana HS:n tilausta maaliskuun ensimmäisellä viikolla. Syväluotaavien juttujen ytimessä ovat yritykset, teknologia, tulevaisuus, sijoittaminen, markkinat, johtaminen, startupit sekä kansainvälinen talous.

HS Vision kohderyhmää ovat päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alojen ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista kiinnostuneet lukijat.

”HS Visio on piristysruiske koko suomalaiselle talousjournalismille. Tarjoamme asiantuntevaa ja syvällistä sisältöä johtamisesta, teknologiasta, innovaatioista ja itsensä kehittämisestä” sanoo HS:n talouden ja politiikan toimituksen esimies Jussi Pullinen.

Kuten nimikin vihjaa, HS Vision katse on tulevaisuudessa.

”HS Visio kääntää talousjournalismin katsetta kohti tulevaisuutta ja tarjoaa laajemman päättäjäkohderyhmän rinnalla erityisen vaikeasti tavoitettavalle ’Slush-jengille’ heitä kiinnostavia näkökulmia yritysmaailmasta. Markkinoijille HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön ja ainutlaatuisen kiinnostavan kontekstin päättäjäkohderyhmän sekä talous- ja teknologia-alojen ammattilaisten tavoittamiseksi”, Sanoman uutismedian kaupallisista ratkaisuista vastaava Pietari Korhonen toteaa.

Markkinoija, ota päättäjät haltuun:

HS Visio, display

  • Oma osio HS.fi/visio lohenpunaisella taustalla​
  • HS Vision alaosastoja: teknologia, autot, pörssi​
  • Timanttiartikkeleita lähes joka päivä johtamisesta, yrityksistä ja teknologiasta​

Mainostajan on mahdollista kohdentaa mainontaa HS.fi/vision ​vaikuttavaan kontekstiin Sanoman tutuilla display-ratkaisuilla. ​Muista myös B2B-kohdennusvaihtoehdot.

HS Visio, printti

  • Lohenpunainen, visuaalinen ​liite osana Hesaria lauantaisin​
  • Kokonaiskuva viikon kiinnostavimmista jutuista​
  • Kolumneja talouden kärkinimiltä​
  • Monikanavaisten ratkaisujen tavoittavuus lauantaisin 850 000​
  • Hesarin lukuaika lauantaisin 1 h

HS Visio tarjoaa mainostajalle Hesarista tutut mainoskoot ja monikanavaiset ratkaisut viikon kiinnostavimpien taloussisältöjen yhteydessä. Monikanavaisissa printti + digi -ratkaisuissa diginäytöt ajetaan läpi HS.fi-palvelun. Lehdessä on kaksi määräpaikkaa: aukeama s. 2-3 sekä lehden takakansi.

Katso hinnat 

Katso HS Vision aineisto-ohjeet

HS Visio, muut ratkaisut

  • Uutispodcast arkiaamuisin päivän tärkeimmistä otsikoista​
  • Natiivimainonta on mahdollista HS Vision kontekstissa näyttöpohjaisesti tai aikapohjaisena kiinteänä näkyvyytenä Vision Talous- tai Autot & Teknologia -konteksteihin. Natiivimainonta onnistuu myös HS Visio -printissä lauantaisin.

Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi.

 

Liittyvät artikkelit
Kk-kamppis_mehilainen_artikkeli.jpg

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä

Sanoman Kuukauden kamppis on kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle. Sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista. Mehiläisen kampanja nostaa vaikuttavalla tavalla esiin koronapandemian etulinjassa taistelevia ammattilaisia.
Kuukauden kamppis
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä
Maija Tuomala artikkelikuva

Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?

Sanotaan, että painettu media on toimintaympäristössään hidas, jäykkäluinen dinosaurus, jonka on jo kauan povattu kuolevan sukupuuttoon. Väitän kuitenkin, että tämä kivikautinen vanhus on oletettua ketterämpi ja muuntautuu nopeastikin vastaamaan ajan muuttuvaa tarvetta, dentsun Maija Tuomala kirjoittaa.
Aikakausmedia
Näkemyksiä markkinoinnista
Uutismedia
Vieraskynä
Printtimedia − Huippuhyvää onnistumistakuulla vai dinosaurus väärässä ajassa?