Kokonaan uusi mediabrändi HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön päättäjäkohderyhmän tavoittamiseksi.
HS Visio on uusi talouteen keskittyvä mediabrändi, joka moninkertaistaa Hesarin talousartikkelien määrän. Uusi kokonaisuus julkaistaan osana HS:n tilausta maaliskuun ensimmäisellä viikolla. Syväluotaavien juttujen ytimessä ovat yritykset, teknologia, tulevaisuus, sijoittaminen, markkinat, johtaminen, startupit sekä kansainvälinen talous.
HS Vision kohderyhmää ovat päättäjät, nuoret talous- ja teknologia-alojen ammattilaiset sekä taloutta, teknologiaa ja tulevaisuutta koskevista aiheista kiinnostuneet lukijat.
”HS Visio on piristysruiske koko suomalaiselle talousjournalismille. Tarjoamme asiantuntevaa ja syvällistä sisältöä johtamisesta, teknologiasta, innovaatioista ja itsensä kehittämisestä” sanoo HS:n talouden ja politiikan toimituksen esimies Jussi Pullinen.
Kuten nimikin vihjaa, HS Vision katse on tulevaisuudessa.
”HS Visio kääntää talousjournalismin katsetta kohti tulevaisuutta ja tarjoaa laajemman päättäjäkohderyhmän rinnalla erityisen vaikeasti tavoitettavalle ’Slush-jengille’ heitä kiinnostavia näkökulmia yritysmaailmasta. Markkinoijille HS Visio tarjoaa vaikuttavan mediaympäristön ja ainutlaatuisen kiinnostavan kontekstin päättäjäkohderyhmän sekä talous- ja teknologia-alojen ammattilaisten tavoittamiseksi”, Sanoman uutismedian kaupallisista ratkaisuista vastaava Pietari Korhonen toteaa.
Markkinoija, ota päättäjät haltuun:
HS Visio, display
- Oma osio HS.fi/visio lohenpunaisella taustalla
- HS Vision alaosastoja: teknologia, autot, pörssi
- Timanttiartikkeleita lähes joka päivä johtamisesta, yrityksistä ja teknologiasta
Mainostajan on mahdollista kohdentaa mainontaa HS.fi/vision vaikuttavaan kontekstiin Sanoman tutuilla display-ratkaisuilla. Muista myös B2B-kohdennusvaihtoehdot.
HS Visio, printti
- Lohenpunainen, visuaalinen liite osana Hesaria lauantaisin
- Kokonaiskuva viikon kiinnostavimmista jutuista
- Kolumneja talouden kärkinimiltä
- Monikanavaisten ratkaisujen tavoittavuus lauantaisin 850 000
- Hesarin lukuaika lauantaisin 1 h
HS Visio tarjoaa mainostajalle Hesarista tutut mainoskoot ja monikanavaiset ratkaisut viikon kiinnostavimpien taloussisältöjen yhteydessä. Monikanavaisissa printti + digi -ratkaisuissa diginäytöt ajetaan läpi HS.fi-palvelun. Lehdessä on kaksi määräpaikkaa: aukeama s. 2-3 sekä lehden takakansi.
Katso HS Vision aineisto-ohjeet
HS Visio, muut ratkaisut
- Uutispodcast arkiaamuisin päivän tärkeimmistä otsikoista
- Natiivimainonta on mahdollista HS Vision kontekstissa näyttöpohjaisesti tai aikapohjaisena kiinteänä näkyvyytenä Vision Talous- tai Autot & Teknologia -konteksteihin. Natiivimainonta onnistuu myös HS Visio -printissä lauantaisin.
Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi.

Helmikuun kuukauden kamppis on Mehiläisen Elämä tehtävänä

Tätä uusi mediabrändi HS Visio on: timanttijuttuja, pörssipalvelu, uutisia ja kolumneja talouden ytimestä
