Tavoitteesta tulokseen – näin hyödynnät liikkuvaa kuvaa

Laura Sini Memma artikkelikuva

Mainostaja-asiakkaiden tarpeet ohjaavat Sanoman liikkuvan kuvan ratkaisujen kehittämistä. Asiantuntijuus ja helppous ostaa kaikki palvelut yhdeltä luukulta palvelevat mainostajaa parhaiten. Laura Kangas, Sini Vanhala ja Merita Lantto tarjoavat parhaat vinkkinsä liikkuvan kuvan erikoisratkaisujen hyödyntämiseen.

Sanomalta löytyy asiakkaiden markkinointiviestinnän kaikkiin tavoitteisiin tehokas ja vaikuttava liikkuvan kuvan erikoisratkaisu, jolla saa tutkitusti kohderyhmän huomion kiinnittymään viestiin ja myös muistamaan sen.

”Tuotteistusta mietitään koko liikkuvan kuvan osalta hyödyntämällä Sanoman datakyvykkyyksiä, tavoittavuutta ja teknologiaa unohtamatta kiinnostavia ja monipuolisia sisältöjä. Tarjoamme alustat, joilla asiakkaamme tavoittaa kohdeyleisönsä mahdollisimman laajasti ja voi kuljettaa viestiä läpi koko kuluttajan mediapäivän”, sanoo Commercial Product Manager Sini Vanhala

Liikkuvan kuvan erikoisratkaisut tavoittavat kuluttajat heitä kiinnostavien sisältöjen parista päätelaiteriippumattomasti. Keskeiseen rooliin perinteisen tv:n tueksi ovat nousseet myös muut liikkuvan kuvan alustat, suurimpana videosisältöjen tarjoajana Ruutu-palvelu.

”Videon erikoisratkaisut tarjoavat mahdollisuuden luoda näyttäviä, visuaalisesti hienoja formaatteja, joilla kuluttaja saadaan aktivoitumaan mainonnan pariin. Erikoisratkaisut mahdollistavat myös viestien tarkemman räätälöinnin sekä tuotetietojen muutokset reaaliajassa”, kertoo Development Manager Laura Kangas.

Tuotteistuksen kehittämistä mietitään koko liikkuvan kuvan tarjooman osalta. Uusin ratkaisu nopean myyntipiikin saamiseen tai kuluttajien aktivointiin on Total Dominanssi. Kyseessä on viikon tai puolen viikon ajan kestävä, paljon toistoa sisältävä haltuunottotuote, jolla saadaan iso määrä kuluttajia nopeasti kiinni.

”Vuoden tärkeimpinä myyntiviikkoina, kuten Black Fridayn ja joulun aikoihin, Total Dominanssi toimii loistavana ratkaisuna myynnillisesti kriittisissä hetkissä. Se tavoittaa nopeasti korkealla toistolla ja saa taktisen viestin läpi kohderyhmässä katkon parhailla paikoilla”, Sini Vanhala kertoo.

Suomen suurimpana mediatalona Sanoman vahvuus on kuluttajia kiinnostavat monikanavaiset sisällöt, joiden ympärille pystytään rakentamaan asiakkaan tarpeita vastaavia, erottautuvia liikkuvan kuvan ratkaisuja entistä paremman tavoittavuuden ja kehittyvien kohdennus- ja formaattiteknologioiden myötä.  

”Kilpailuetunamme on hyödyntää kuluttajia kiinnostavia lifestyle- ja teemasisältöjä kaupallisesti eri kanavissa. Tavoitamme kohderyhmän eri vuorokauden aikoihin eri laitteiden parista, jolloin viestin läpimenovoimaan tulee vaikuttavuutta ja tehoa”, toteaa Commercial Creative Manager Merita Lantto.

Sanoman liikkuvan kuvan asiantuntijat auttavat löytämään oikeat ratkaisut kaikkiin markkinoinninviestinnän tarpeisiin. Verkkosivuiltamme löytyvät kattavat videoesittelyt liikkuvan kuvan erikoisratkaisuista – tutustu tarjoamaan ja ole rohkeasti yhteydessä! 

Kuvassa Laura Kangas, Sini Vanhala ja Merita Lantto. Kuvan on ottanut Patrik Lydman.

Tv:n ja videon erikoisratkaisut

Myynnin yhteystiedot

Katso myös: 

Näin onnistut videomainonnassa

Liittyvät artikkelit
Mirko Baas artikkelikuva

Valovoimisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia

Ohjelman pitää herättää tunnetta. Tunne voi olla iloa, surua, onnellisuutta tai vaikkapa kateutta, mutta sitä pitää löytyä, jotta katsoja palaa yhä uudestaan sisällön pariin, kirjoittaa Nelonen Median kotimaisen viihteen päällikkö Mirko Baas
Näkemyksiä markkinoinnista
Omakynä
TV & video
Valovoimisia tähtiä ja suuria tunteita – Sanoma TV tarjoaa molempia
Kevään 2023 ohjelmisto artikkelikuva

Sanoma TV:n kevään 2023 tv-ohjelmistossa on luvassa monipuolinen kattaus uutuuksia ja vanhoja suosikkeja

Nelosen kevään ohjelmiston valovoimaisia tähtiä ovat mm. ensimmäisen täysin oman ohjelmansa Neloselle tuova Christoffer Strandberg sekä Haluatko miljonääriksi? -visailun lisäksi toisenkin ohjelman puikkoihin hyppäävä Antti Holma. Antti juontaa keväällä uutta Mestarileipurit-kilpailua.
TV & video
Sanoma TV:n kevään 2023 tv-ohjelmistossa on luvassa monipuolinen kattaus uutuuksia ja vanhoja suosikkeja
Arto Sivonen artikkelikuva

Vallankumous kahvihuoneessa

Vastuullisuustyö on parasta sisäistä markkinointia, kirjoittaa Måndagin Arto Sivonen.
Näkemyksiä markkinoinnista
Vastuullisuus
Vieraskynä
Vallankumous kahvihuoneessa